Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie na pomieszczenia specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie.

Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 423 23 00, , fax. 54 423 23 19
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
    Zielony Rynek 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 423 23 00, , fax. 54 423 23 19
    REGON: 58710240000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie na pomieszczenia specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy części pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie na pomieszczenia Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie we Włocławku, przy ul. Żytniej 58 a, dz. nr 31, obręb ewd. Włocławek KM 105. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, aktualnie obowiązującym prawem budowlanym, innymi obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. 1.3. W razie konieczności odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę niezależnie czy odstąpienie to ma charakter nieistotny czy istotny, Wykonawca pisemnie zawiadamia o takiej potrzebie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz jest zobowiązany do wykonania niezbędnych prac w celu zapobieżenia powstania szkody po stronie Zamawiającego. 1.4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje Plan BIOZ w oparciu o dokumentację projektową. 1.5. Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie niezbędne media do wykonania robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia a Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić miejsce budowy wraz z zapewnieniem opomiarowania mediów. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do wody w pomieszczeniach nieobjętych zakresem zamó-wienia. 1.7. Wykonawca na własny koszt dostarczy wszelkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu robót wszelkie urządzenia z miejsca budowy. 1.8. Wykonawca ma obowiązek na wezwanie Zamawiającego udostępnić do wglądu formularze zamówieniowe materiałów i urządzeń. Zamówienia materiałów i urządzeń innych niż wymienione w dokumentacji wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego. 1.9. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym godziny pracy w obiekcie, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. 1.10. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy, zgodnie z planem BIOZ przez niego wykonanym w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Za nienależyte wykonanie tych obowiązków będzie ponosił odpowiedzialność odszkodowawczą. 1.11. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco będzie usuwał, utylizował i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca ograniczy swoje działania do terenu budowy oraz takich dodatkowych obszarów, jakie uzgodni z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającym, jako teren roboczy. Organizacja terenu budowy i roboty prowadzone będą w sposób niezagrażający bezpieczeństwu osób i mienia. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz do zapewnienia przestrzegania tych przepisów przez inne osoby uczestniczące z jego ramienia w realizacji robót (podwykonawców, usługodawców, dostawców, itp.). 1.13. Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki, aby chronić środowisko (zarówno na terenie budowy oraz poza nim) oraz ograniczać szkody oraz uciążliwości dla ludzi i właściwości wynikające z zanieczyszczeń, hałasu oraz innych skutków prowadzonych przez niego działań. Zapewni również, by emisje w powietrze oraz odpływy powierzchniowe i ścieki wynikłe z działań Wykonawcy nie przekroczyły wartości określonych odpowiednimi normami. 1.14. Utylizacja odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy stanowi obowiązek i koszt Wyko-nawcy. 1.15. Wykonawca na własny koszt prowadzić będzie właściwą gospodarkę odpadami oraz wymaganą dokumentację gospodarki odpadami w sposób określony przepisami szczególnymi. Dokumentację tę Wykonawca zobowiązany będzie udostępniać Zamawiającemu na jego żądanie. 1.16. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren robót i przeprowadzenia kontroli przez pracowników instytucji, o których Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego, pracowników organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonanie zadań określonych prawem budowlanym oraz do udostępnienia tym osobom danych i informacji wymaganych prawem budowlanym, a także pozwoli na przeprowadzanie audytu przez audytorów. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać dokumentację fotograficzną wykonaną techniką cyfrową z zapisem zdjęć w formacie powszechnie odczytywanym w formie elektronicznej – terenu budowy przed rozpoczęciem realizacji, w trakcie realizacji (tak aby monitorować stan wykonywania robót co najmniej 1 raz w tygodniu) i po zakończeniu robót, w celu umożliwienia weryfikacji przez Zamawiającego stanu przed i po zakończeniu robót. Wykonawca przekazuje fotografie cyfrowe do dokumentacji budowy oraz Zamawiającemu nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 1.17. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 1.18. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia i przechowywania wszelkich dokumentów budowy do czasu przejęcia ich przez Zamawiającego. 1.19. Na Wykonawcy spoczywają wszelkie obowiązki właściwe dla Wykonawcy, w tym zwłaszcza wszelkie działania związane z koordynacją prac i działań w procesie budowlanym. 1.20. Od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy, aż do daty odbioru robót Wykonawca ponosi odpowie-dzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wynikłe na terenie przejętym oraz terenie, na który roboty te mogą oddziaływać. 1.21. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco i przechowywania dokumentów budowy (w tym dziennika budowy), w formie zgodnej z prawem budowlanym. 1.22. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisem do dziennika budowy o terminie robót ulegających „zakryciu” oraz terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić prace do stanu poprzedniego. 1.23. W wypadku zniszczenia lub uszkodzenia przedmiotu umowy, jego części bądź urządzeń w toku realizacji Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na koszt własny. 1.24. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt szkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wykonanych robót, dostarczonych i zainstalowanych materiałów i urządzeń. 1.25. Materiały i urządzenia, o których mowa w pkt 27 powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 Prawa budowlanego oraz w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 215), wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jak również spełniać wymogi przepisów szczególnych. 1.26. Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz materiały wymagane do zbadania na żądanie Zamawiającego jakości robót wykonanych z materiałów Wykonawcy na terenie budowy, a także do sprawdzenia ciężaru i ilości zużytych materiałów. Sprzęt używany do wykonywania robót powinien być sprawny i posiadający wszelkie wymagane zezwolenia, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. 1.27. W przypadku braku w dokumentacji projektowej jednoznacznych opisów cech materiałów przewidzianych do wbudowania, Wykonawca jest zobowiązany przed ich wbudowaniem lub wykorzystaniem, w terminie pozwalającym na ich zaakceptowanie, przesłać Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego informację określającą proponowane rozwiązania. Na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego materiały stosowane przez Wykonawcę będą poddawane próbom, testom oraz badaniom w miejscu ich produkcji, na terenie budowy lub w innych miejscach proponowanych przez Wykonawcę. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem prób, testów lub badań. Materiały lub urządzenia, w stosunku do których Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zażądał przeprowadzenia prób, testów lub badań nie mogą zostać wykorzystane przed pisemnym zaakceptowaniem ich przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 1.28. Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały w gatunku I oraz posiadać dla nich wymagane prawem świadectwa, atesty i certyfikaty. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów lub każdej ich części (partii) certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, itp. 1.29. Materiały i urządzenia, które nie będą zgodne z warunkami określonymi w zawartej umowie, jak również nieodpowiadające Polskim Normom lub nieposiadające stosownych atestów oraz certyfikatów muszą zostać usunięte z terenu budowy na polecenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego potwierdzone przez Zamawiającego, w podanym przez niego terminie. Jeżeli to nie nastąpi mogą zostać usunięte przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 1.30. Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym w trakcie realizacji czynności zmierzają-cych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz dostarczyć komplet dokumentów niezbędnych do jego uzyskania. 1.31. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.32. Wykonawca zapewni Zamawiającemu swobodny i bezpieczny dostęp do budynku Urzędu dla pracowników, petentów i innych osób załatwiających sprawy w urzędzie. 1.33. Wykonawca jest zobowiązany współpracować w trakcie realizacji zamówienia z przedstawicielami Zama-wiającego, w szczególności w zakresie realizacji prac uciążliwych (wiercenie, kucie itp.). 1.34. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować prace w sposób nienarażający użytkowników obiektów i osób trzecich na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę na przedmiotowe roboty budowlane. Lokalizacja inwestycji: Przedsięwzięcie realizowane jest w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, zlokalizowanym przy ul. Żytniej 58 we Włocławku na działce nr 31, obręb ewidencyjny Włocławek KM 105. Istniejący stan zagospodarowania terenu: Działka zabudowana jest budynkiem z przeznaczeniem na realizację statutowych zadań Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Działka jest ogrodzona, posiada urządzoną zieleń i utwardzone dojście do budynku. Działkę uzbrojono w instalacje: elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną i centralnego ogrzewania. Stan techniczny budynku: Budynek wybudowany w roku 1984, jako budynek dwukondygnacyjny, w systemie tradycyjnym, z częściowym podpiwniczeniem. Ściany zewnętrzne docieplone styropianem z tynkiem mineralnym, malowane. Stan techniczny ścian dobry. Stolarka okienna wymieniona - stan dobry. Brak zarysowań na elementach konstrukcyjnych (nadprożach, stropach i ścianach). Stan techniczny elementów konstrukcji jest zadowalający pod względem planowanego zakresu robót. Ogólny zakres przebudowy: Przebudowa dotyczy części pomieszczeń I kondygnacji budynku i dostosowanie ich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 lutego 2011r. (Dz.U. nr 50, poz. 259) potrzeb bytowych na.: • 4 pokoje mieszkalne dla całodobowego pobytu dla 3 osób (łącznie 12 osób), • wspólne pomieszczenie do pobytu dziennego z miejscem zabaw dla dzieci i miejscem do nauki, • ogólnodostępne łazienki, wyposażone w sposób umożliwiający korzystanie zarówno przez osoby dorosłe, jak i dzieci – 3 sztuki (jedna łazienka na 5 osób). Uwaga: aktualne łazienki nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych • pomieszczenie z pralką i suszarką, • ogólnodostępną kuchnię, • pomieszczenia biurowe. Dla funkcjonowania Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie, zaprojektowano pokój biurowy i pomieszczenie z miejscem do spania dla ochrony osób przebywających. Zestawienie powierzchni pomieszczeń istniejących I piętra pokój biurowy- 32,21m2 pokój biurowy- 32,66m2 pom. socjalne- 4,16m2 łazienka- 4,37m2 łazienka- 4,00m2 łazienka- 4,53m2 pokój biurowy- 8,25m2 pokój biurowy- 11,26m2 pokój biurowy- 12,46m2 pokój biurowy- 11,63m2 pokój biurowy- 8,83m2 korytarz- 26,68m2 komunikacja- 21,35m2 pokój biurowy- 22,86m2 pokój biurowy- 12,76m2 pokój biurowy- 12,66m2 pokój biurowy- 10,79m2 pokój biurowy- 6,52m2 pokój biurowy - 8,75m2 łazienka- 6,38m2 komunikacja- 11,79m2 łazienka- 7,98m2 łazienka- 4,00m2 pokój biurowy- 15,68m2 pokój biurowy- 14,84m2 pokój biurowy- 16,80m2 pokój biurowy- 15,68m2 korytarz- 28,81m2 Zestawienie powierzchni pomieszczeń projektowanych I piętra pokój biurowy- 32,21m2 pokój biurowy- 16,52m2 pokój biurowy- 14,84m2 pokój biurowy- 8,68m2 łazienka dla pracowników- 4,00m2 łazienka dla interesantów- 4,53m2 pokój biurowy– 8,25m2 pokój biurowy- 11,26m2 pokój biurowy- 12,46m2 pokój biurowy- 11,63m2 pokój biurowy- 8,83m2 korytarz- 26,68m2 komunikacja- 21,35m2 pokój dzienny- 22,86m2 kuchnia- 12,76m2 pokój biurowy- 12,66m2 pom. dla ochrony- 10,79m2 pralnia i suszarnia- 6,52m2 pokój terapeuty - 8,75m2 łazienka - 6,38m2 komunikacja- 11,79m2 łazienka- 7,13m2 łazienka- 4,00m2 pokój mieszkalny- 15,68m2 pokój mieszkalny - 14,84m2 pokój mieszkalny- 16,80m2 pokój mieszkalny- 15,68m2 korytarz- 29,66m2 Pow. użytkowa I piętra: 377,54m2 Wykonawca odpowiada za ubezpieczenia: od pożaru, szkód poczynionych osobom trzecim, ryzyka wykonywa-nych robót budowlanych i inne. Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od rozpoczęcia robót do ich zakończenia i protokolarnego przekazania musi obejmować: ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowanej działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy. 2. Standardy jakościowe Standardy jakościowe zostały określone w treści następujących dokumentów: - projekt budowlany na Przebudowę pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodek Pomocy Rodzinie na pomieszczenia Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie (w branży architektoniczno-budowlanej i branży elektrycznej), - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych na Przebudowę pomiesz-czeń w budynku Miejskiego Ośrodek Pomocy Rodzinie na pomieszczenia Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie (branża budowlana, sanitarna i elektryczna), - przedmiary robót w poszczególnych branżach – mają charakter pomocniczy. Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane: Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy PZP szczegółowe wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w projekcie budowlanym i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załączniki do SIWZ. UWAGA! Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BANK POLSKI S.A. OD-DZIAŁ CENTRUM WE WŁOCŁAWKU, nr 73 1020 5170 0000 1602 0009 0431 z dopiskiem na przelewie: Przebudowa pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie na pomieszczenia Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie. 4. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-5 powinno jako beneficjenta wska-zywać Gminę Miasto Włocławek – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznako-waniem „WADIUM”, a jego kopia spięta razem z ofertą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach