Przetargi.pl
Wymiana istniejącego dźwigu osobowego w części administracyjnej Teatru STUDIO (dawniej - Centrum Sztuki Studio) w Pałacu Kultury i Nauki

Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-901 Warszawa, plac Defilad 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 656 7698 , fax. 022 656 63 37
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o.
    plac Defilad 1 1
    00-901 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 656 7698, fax. 022 656 63 37
    REGON: 01490354700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana istniejącego dźwigu osobowego w części administracyjnej Teatru STUDIO (dawniej - Centrum Sztuki Studio) w Pałacu Kultury i Nauki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy inwestycji pod nazwą: Dostosowanie Centrum Sztuki Studio do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z wymianą dźwigu i obejmuje realizację zadania nr 6 polegającego na całkowitym zastąpieniu istniejącego dźwigu osobowego wraz z niezbędnymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5.złożą ofertę spełniającą wymogi SIWZ 6.zabezpieczą ofertę wadium w wysokości 16 000 zł, 7.na roboty i urządzenia udzielą gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy, 8.wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali co najmniej 3 roboty o podobnym lub tożsamym charakterze z podaniem wartości, miejsca i terminu wykonania oraz dołączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 9.udokumentują, że kierownik robót posiada odpowiednie uprawnienia zawodowe, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, a także posiada co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, potwierdzoną stosownym dokumentem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 16 000 zł. 2.Wypełniony formularz oferty (zał. Nr 1 do SIWZ) 3.Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 i art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ). 4.Parafowany wzór umowy (zał. Nr 3 do SIWZ) 5.Kosztorys ofertowy, 6.Wypełniony formularz-wykaz wykonanych robót, w ciągu ostatnich pięciu lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 3 robót o podobnym lub tożsamym charakterze, z podaniem wartości, terminu i miejsca ich wykonania - załącznik nr 4 do SIWZ. 7.Dokumenty potwierdzające wykonywanie robót wykazanych w załączniku nr 4 do SIWZ oraz, że zostały one wykonane z należytą starannością, 8.Ewentualne pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( o ile dotyczy - patrz zał. nr 2 do SIWZ). 9. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika robót uprawnień budowlanych oraz członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa, a także oświadczenie Wykonawcy, że kierownik robót posiada co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, potwierdzoną stosownym dokumentem. 10.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału. 12.Ew. oświadczenie o zastrzeżonych informacjach w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach