Przetargi.pl
Wymiana istniejącego dźwigu osobowego na dźwig spełniający wymóg przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku wraz z osobą towarzyszącą oraz świadczenie usługi serwisu w okresie gwarancji w obiekcie Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej przy ul. Chmielnej 14 w Warszawie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 01-445 Warszawa, ul. E. Ciołka 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8360191 , fax. 22 8378127
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
    ul. E. Ciołka 11 11
    01-445 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8360191, fax. 22 8378127
    REGON: 00101839600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana istniejącego dźwigu osobowego na dźwig spełniający wymóg przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku wraz z osobą towarzyszącą oraz świadczenie usługi serwisu w okresie gwarancji w obiekcie Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej przy ul. Chmielnej 14 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego dźwigu osobowego na dźwig spełniający wymóg przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku wraz z osobą towarzyszącą oraz świadczenie usługi serwisu w okresie gwarancji w obiekcie Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej przy ul. Chmielnej 14 w Warszawie zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający musi zapewnić ciągłość udzielania świadczeń zdrowotnych w Przychodni przy ul. Chmielnej 14 Zamawiający zastrzega, iż wszystkie prace hałaśliwe i uciążliwe muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zakłócały pracy Przychodni. Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania przychodni, w tym zaplecza budowy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich zgód i uzgodnień związanych z realizacją robót budowlanych w budynku Przychodni m.in. konieczność uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na dojazd do budynku Przychodni przy ul. Chmielnej 14 w Warszawie oraz ustawienia kontenera na gruz. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881). Prace transportowe z wynoszeniem gruzu i wnoszeniem materiałów budowlanych mogą być prowadzone bez ograniczeń czasowych. Należy przyjąć zasadę, że roboty budowlane mogą być prowadzone także w soboty w godz. 7:00-18:00 w tym usuwanie gruzu. Roboty uciążliwe (powodujące hałas) mogą być prowadzone wyłącznie do godziny 18.00 (z wyjątkiem niedziel), po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca dokona zgłoszenia do UDT i wykona wszystkie czynności niezbędne do odbioru w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz przekaże dokument dopuszczający przez UDT do użytkowania dźwigu. Montaż dźwigu wraz z niezbędnymi przyłączami w istniejącym szybie będzie wykonywany w terminach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. Za organizację prac i BHP odpowiada Wykonawca. W przypadku, gdzie Zamawiający użył nazw własnych dla opisu przedmiotu zamówienia, dopuszcza rozwiązania równoważne tj. o porównywalnych parametrach lub wyższych. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji, tj. Załączniku Nr 1 do SIWZ nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, tj. Załączniku Nr 1 do SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż w niej określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia, na etapie składania oferty stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. Oferowane urządzenie należy przedstawić w formie graficznej (np. fotografie, rysunki, itp.), wyciągu z folderu lub w formie kart katalogowych lub dokumentacji technicznych. Dokumenty te muszą zawierać parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikało, że urządzenia posiadają parametry nie gorsze niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca w ofercie wskaże parametry równoważne oraz wykaże ich równoważność. Przez kartę katalogową urządzenia rozumie się wydruk ze strony producenta lub autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem) lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie, Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą wszystkie parametry użytkowe oferowanego urządzenia. Uzupełnieniem karty katalogowej danego urządzenia może być również oryginalna aktualna instrukcja techniczna oferowanego produktu. Wymagany okres gwarancji: 1) Zamawiający na dostarczone urządzenie, tj. dźwig osobowy wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji i rękojmi. 2) Zamawiający na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi. Wykonawca powinien posiadać certyfikat ISO 9001. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z załączoną do SIWZ dokumentacją, dokonać wizji terenu robót i jego otoczenia oraz uzyskać wszelkie informacje niezbędne do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 pln.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozwola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach