Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7587244
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7587244 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wymiana instalacji elektrycznej w Przedszkolu Miejskim nr 10 przy ulicy Chopina 13 w Pruszkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac: - instalacje wewnętrzne oświetlenia i gniazd wtykowych - demontaże, - wewnętrzna instalacja oświetlenia i gniazd sieciowych, - oświetlenie zewnętrzne wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min.: 80 000,00zł. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych 3/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 4/ Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 5/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, 5a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.8 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował Zobowiązanie wypełnia i podpisuje Firma, która udostępniła osoby Wykonawcy składającemu ofertę 6/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności /załącznik nr 5/ 6a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował Zobowiązanie wypełnia i podpisuje Firma, która udostępniła osoby Wykonawcy składającemu ofertę 7/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. kserokopie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego 8/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oraz rozbudowy infrastruktury sieci teleinformatycznej w SP nr 124, ZS nr 120, ZS nr 116, ZS nr 111 oraz wymiana infrastruktury sieci teletechnicznej w SP nr 216 w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy w ramach infrastruktury Urzędu Miasta
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w wybranych pomieszczeniach budynku Ministerstwa Edukacji Narodowej przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie - postępowanie nr DE-WZP.261.12.2016.RB
Dodano: 2016-06-04 - Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oraz rozbudowy infrastruktury sieci teleinformatycznej w SP nr 124, ZS nr 120, ZS nr 116, ZS nr 111 oraz wymiana infrastruktury sieci teletechnicznej w SP nr 216 w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy w ramach infrastruktury Urzędu Miasta
Dodano: 2016-05-25 - Budowa oświetlenia drogowego w technologii LED na ul. Piusa XI 55 w Chotomowie
Dodano: 2016-04-01 - Zabezpieczenie zapobiegające zadymieniu pionowych dróg ewakuacyjnych w budynkach SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących w Radomiu
Dodano: 2015-10-15 - Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oraz rozbudowy infrastruktury sieci teleinformatycznej w sześciu lokalizacjach Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy w ramach infrastruktury Urzędu Miasta
Dodano: 2015-09-30 - MONITORING OBIEKTÓW SPORTOWYCH PRZY UL. ŻABIEJ ORAZ PLACU ZABAW PRZY UL. ASNYKA W JÓZEFOWIE
Dodano: 2015-09-14 - Remont instalacji elektrycznych i niskoprądowych w Gimnazjum nr 1 przy ul. Tynieckiej 25 w Warszawie.
Dodano: 2015-07-28 - Remont instalacji elektrycznych i niskoprądowych w Gimnazjum nr 1 przy ul. Tynieckiej 25 w Warszawie.
Dodano: 2015-06-23 - ROZBUDOWA MIEJSKIEGO SYSTEMU MONITORINGU M.ST. WARSZAWY O PIĘĆ PUNKTÓW KAMEROWYCH
Dodano: 2015-05-13