Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-580 Warszawa, Al. J. Ch. Szucha 23
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 523 99 10 , fax. 022 523 81 19
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Al. J. Ch. Szucha 23 23
00-580 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 523 99 10, fax. 022 523 81 19
REGON: 00017791600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i wyposażenia do systemów alarmowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do systemów alarmowych zgodnych z poniższym wykazem lub równoważnych: - kabel UTP k.5E 4x2x0.5 (ISO/EC11801) karton 305mb. -szt. 150, - kabel FTP k.5E 4x2x0.5 (ISO/EC11801) karton 305mb.- szt. 6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323600004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w tym: - wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością (minimum 100 000.00 zł brutto) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie dostawę elementów systemu alarmowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, d) dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt c) zostały wykonane należycie, e) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawy wideotelefonów wraz z licencjami z przeznaczeniem dla Dowództwa Garnizonu Warszawa oraz instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa elementów łączności interkomowej i mikserów wizyjnych
Dodano: 2014-03-21 - Zakup telefonów VoIP do telekonferencji
Dodano: 2014-03-14 - Dostawa elementów systemu łączności interkomowej
Dodano: 2013-10-31 - Zakup i dostawa wraz z montażem 22 zestawów podkaskowych do kasków Nolan N 104 dla potrzeb KWP zs. w Radomiu. Nr sprawy 70/2013
Dodano: 2013-06-19 - Dostawa interkomów
Dodano: 2013-05-10 - Dostawa systemu komunikacji wewnętrznej - interkom
Dodano: 2013-03-27 - Leasing interkomów i pulpitów interkomowych
Dodano: 2012-06-27 - INTEGRACJA SYSTEMÓW INTERKOMOMOWYCH
Dodano: 2011-11-04 - Integracja istniejących systemów interkomowych firmy Telex
Dodano: 2010-10-15