Przetargi.pl
Wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Witosa, Kościelnej i Sikorskiego w Bestwinie

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-512 Bestwina, ul. Krakowska 111
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 215 77 00 , fax. 0-32 215 77 12
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Krakowska 111 111
    43-512 Bestwina, woj. śląskie
    tel. 032 215 77 00, fax. 0-32 215 77 12
    REGON: 00099044500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bestwina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Witosa, Kościelnej i Sikorskiego w Bestwinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej w rejonie ulicy Witosa, Kościelnej i Sikorskiego w Bestwinie: ciągi główne o łącznej długości 4423,35 mb. przyłącza do budynków: 91 sztuk o łącznej długości 1395,75 mb. 2.Zakres zamówienia opisano w sposób szczegółowy w Specyfikacji Technicznej, Dokumentacji Projektowej i Przedmiarze Robót stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). W szczególności na etapie przygotowania oferty, z uwagi na duży zakres inwestycji, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji, a także zdobył we własnym zakresie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Oferent jest zobowiązany do sprawdzenia podanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów (długości itp.) i uwzględnienie w ofercie zakresu wynikającego z Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej. Oferent nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentacji przetargowej,a o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Wszystkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu (mimo ich braku w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej, Przedmiarze Robót, a wynikające z Prawa Budowlanego, Polskich Norm lub sztuki budowlanej) nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt własny oferenta (wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 23 000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych i 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto: a.Posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - co najmniej dwa zadania związane z wykonywaniem rurociągów podziemnych z rur PE o długości co najmniej 2000 m, b.Dysponują osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie, posiadającą uprawnienia zawodowe do kierowania przedmiotowym zakresem robót, będącą członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego, w zakresie wskazanym w dalszej części SIWZ, c.Są ubezpieczeni w zakresie wskazanym w dalszej części SIWZ, d.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność, której profil odpowiada przedmiotowi zamówienia, w zakresie wskazanym w dalszej części SIWZ, e.Posiadają lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. koparko-ładowarką - 2 szt, mini koparką - 2 szt, zgrzewarką elektrooporową - 1 szt, maszyną do przewiertów poziomych, samochodem ciężarowym - 1 szt. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a.w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, przedsiębiorcy wchodzący w skład konsorcjum przedstawią wspólnie następujące dokumenty: - formularz ofertowo - cenowy, - kosztorys, - projekt umowy, - wykaz zrealizowanych prac, - uprawnienia kierownika budowy, - wykaz sprzętu, - polisa. Oznacza to, iż dane dotyczące wykazu prac, uprawnień kierownika budowy, wykazu sprzętu, polisy będą sumowane. Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum musi przedłożyć oddzielnie. b.oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, c.wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno zostać przedłożone wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący zał. nr 1 nin. specyfikacji. 2.Kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o załączony przedmiar robót, z uwzględnieniem opisów pozycji przedmiarowych. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy wg zał. nr 2. 4.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, wg zał. nr 3. 5.Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej terenu inwestycji. 6.Wykaz zrealizowanych, co najmniej dwóch prac w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem tj. wykonywanie rurociągów podziemnych z rur PE o długości co najmniej 2000 m, wg zał. nr 4. 7.Każde wymienione w zał. nr 4 zadanie winno być potwierdzone pozytywnym protokołem odbioru lub referencjami zamawiającego, na rzecz którego było wykonywane. 8.Referencje lub protokoły odbioru muszą zawierać co najmniej następujące informacje: a)nazwę Zamawiającego, dla którego zamówienie było wykonywane, b)zakres rzeczowy, c)wartość zamówienia, d)okres realizacji zamówienia, e)informację o należytym wykonaniu zamówienia. 9.Uprawnienia budowlane o specjalności uprawniającej do kierowania przedmiotowym zakresem robót osoby pełniącej funkcję kierownika budowy wraz z dokumentem potwierdzającym wpis ww. osoby do Izby Inżynierów Budownictwa. 10.Wykaz sprzętu, które Wykonawca posiada lub dysponuje, wg zał. nr 5 - co najmniej niżej wymienione pozycje: koparko-ładowarka - 2 szt, mini koparka - 2 szt, zgrzewarka elektrooporowa - 1 szt, maszyna do przewiertów poziomych, samochód ciężarowy - 1 szt. W przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy podać dane dotyczące podwykonawców wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 (w przeciwnym wypadku należy wpisać nie dotyczy). Dotyczy to również robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych. Szczegółowe postanowienia dotyczące powierzenia robót podwykonawcom zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do nin. SIWZ. 11.Zaparafowany na dowód akceptacji projekt umowy - zał. nr 7. 12.Aktualny odpis z rejestru firm potwierdzający posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13.Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 14.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 i 9 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia co najmniej 500 000,00 zł. 17.Wykonawca, który nie dysponuje polisą obejmującą pełny okres realizacji zamówienia, winien złożyć oświadczenie, iż zobowiązuje się do wniesienia polisy jw. na cały okres realizacji zamówienia przed wygaśnięciem posiadanej polisy. 18.Wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjum okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum, określającą wzajemne prawa i obowiązki stron regulującą ich współpracę. 19.Dokumenty wymienione w rozdziale VI specyfikacji winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 20.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 21.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 22.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 23.Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe tylko zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 24.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 25.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87,poz. 605). 26.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. a)Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211,z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. b)Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. c)Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. d)Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. e)Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bestwina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach