Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Przeworsku , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk

Powiat Przeworski ogłasza przetarg

  • Adres: 37200 Przeworsk, ul. Jagiellońska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 648 70 09 , fax. 16 648 94 84
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przeworski
    ul. Jagiellońska 10
    37200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 16 648 70 09, fax. 16 648 94 84
    REGON: 65090025200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Przeworsku , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana dźwigu osobowego w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 1 sztuki nowego kompletnego dźwigu osobowego o parametrach wskazanych poniżej w pkt.4 , demontaż istniejącego dźwigu osobowego oraz dokonanie montażu nowego dźwigu w miejsce dźwigu zdemontowanego i uruchomienie w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności normą dźwigową EN 81.1 i dyrektywą dźwigową). Przy czym dostawa i montaż dotyczą kompletnych urządzeń mechanicznych i elektrycznych dźwigu wraz z wykonaniem niezbędnych do tego prac w tym budowlanych, a także zapewnienie serwisu gwarancyjnego oraz obsługi konserwacyjnej w okresie gwarancji. 3. Stan istniejący budynku Budynek administracyjny został wybudowany w 1973 roku. Jest to budynek wolnostojący o zróżnicowanej bryle, składający się z części wyższej sześciokondygnacyjnej oraz niższej parterowej. Część wysoka częściowo podpiwniczona. Funkcjonalnie obejmuje pomieszczenia biurowe lokalnej administracji samorządowej i ich zaplecze pomocnicze. Został on nabyty z mocy prawa nieodpłatnie przez Powiat Przeworski z dniem 1.01.1999 roku na podstawie Decyzji Wojewody Podkarpackiego GN.VI.-7215/410/2000. Wejście do budynku zostało już dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę podjazdu o konstrukcji betonowej, pokrytego płytkami ceramicznymi, gresowymi. Obecnie funkcjonująca w budynku winda została oddana do użytku na podstawie protokołu odbioru technicznego w lutym 1973 roku i nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Parametry techniczne obecnej windy: typ dźwigu – ODF, rok produkcji – 1970, udźwig nominalny - 500 KG, liczba przystanków/drzwi szybowych – 6/6, wysokość podnoszenia - 15,8 mb, napęd elektryczny - maszynownia zlokalizowana w nadszybiu, drzwi przystosowane półautomatyczne stalowe - 750 mm, szyb o konstrukcji żel – betowej, podszybie o głębokości - 1400 mm, nadszybie o wysokości - 3200 mm, szerokość szybu - 1400 mm, głębokość szybu - 1700 mm, prędkość nominalna/dojazdowa – 0,75/0,125 m/s, rodzaj sterowania – elektryczne, przyciskowe przestawne, drzwi szybowe - jednoskrzydłowe SDJ1 stalowe, kabina - nieprzelotowa K4, rodzaj podłogi – ruchoma, ciężar kabiny - 540 kg silnik elektryczny - dwubiegowy o mocy 5,5/1,35 kW. 4. Wymagane parametry techniczne dźwigu osobowego: Dźwig ma być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny i gotowy do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, o niżej wymienionych parametrach: a) napęd -elektryczny bezreduktorowy z VVVF b) silnik napędu - min 4 kW c) udźwig (kg.) - min 600 kg/8 osób d) prędkość - min 1,0m/s płynnie regulowana e) wysokość podnoszenia min ~ 15,9 m f) ilość przystanków - 6 g) ilość drzwi przystankowych - 6 h) kabina nieprzelotowa (szer. x głeb. – min 1040 mm x 1400 mm x 2100 i) wymiary szybu (szer. x głęb.) - 1400 mm x 1700 mm j) głębokość podszybia - 1400 mm k) wysokość nadszybia - 3200 mm l) drzwi szybowe i kabinowe - automatyczne teleskopowe 3-panelowe m) wymiar drzwi netto - 900 mm x 2000 mm n) maszynownia - istniejąca o) sterowanie - mikroprocesorowe zbiorcze góra - dół p) opcje dodatkowe - dojazd awaryjny w przypadku zaniku zasilania do najbliższego przystanku zjazd pożarowy do wskazanego przystanku po podaniu sygnału z centrali p.poż q) ściany kabiny z paneli ze stali nierdzewnej , r) podłoga metalowa wyłożona wykładziną antypoślizgową, s) oświetlenie pośrednie, sufit ze stali nierdzewnej z ewentualnym logo podanym przez Zamawiającego, t) lustro w kabinie ½ tylnej ściany, u) kaseta dyspozycji wykonana ze stali nierdzewnej, pionowa usytuowana na ścianie bocznej, wyposażona w przyciski z oznakowaniem dla niewidomych zawierająca następujące elementy: -elektroniczny piętrowskazywacz -zasilanie awaryjne - przyciski o następujących funkcjach: • włączający wentylator • akustycznej sygnalizacji alarmowej + łączność telefoniczna • dyspozycji przystanków • otwarcia i zamknięcia drzwi • komunikator głosowy – zapowiedzi pięter v) drzwi kabinowe automatyczne, skrzydła drzwi ze stali nierdzewnej kontrola drzwi, kurtyna świetlna i mechanizm nawrotu gwarantujący ograniczenie maksymalnego nacisku drzwi, w) próg drzwi, aluminiowy profil ciągniony z rowkiem prowadzącym x) poręcz ze stali nierdzewnej y) wentylator elektryczny z) drzwi szybowe automatyczne – ościeżnice i skrzydła ze stali nierdzewnej aa) kasety wezwań - pokrywy kaset wezwań na przystankach wykonane ze stali nierdzewnej , przyciski z oznakowaniem dla niewidomych bb) sygnalizacja zewnętrzna - na wszystkich przystankach zainstalowany będzie piętrowskazywacz cyfrowy, kierunek jazdy sygnalizuje podświetlona strzałka. cc) system komunikacji awaryjnej (podłączony do linii stacjonarnej) - zapewniający głosowe połączenie kabiny dźwigu ze służbami ratowniczymi w sytuacjach awaryjnych lub z konserwatorem urządzenia. Działający niezależnie od źródeł zasilania w windzie i nie wymagający dodatkowego zasilania awaryjnego. 5. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę nowego dźwigu 2) demontaż istniejącego dźwigu, 3) opracowanie dokumentacji technicznej, 4) montaż dźwigu, 5) prace malarskie pomieszczeń maszynowni, i inne, niezbędne obróbki budowlane, 6) wykonanie niezbędnych prac elektrycznych w istniejącym szybie i maszynowni mające na celu ich dostosowanie do montażu nowych elementu dźwigu, 7) wykonanie dokumentacji rejestracyjnej i odbiorowej, 8) uruchomienie, pomiary, próby, ocena zgodności przez Urząd Dozoru Technicznego , 9) rejestrację dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego, 10) przekazanie dźwigu Zamawiającemu , 11) przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji niezbędnej do obsługi dźwigów; 12) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigów, 13) zapewnienie serwisu gwarancyjnego, 14) konserwacje urządzeń dźwigowych oraz wykonanie pomiarów ochronnych w zakresie i terminie wymaganym przez przepisy Dozoru Technicznego, w okresie gwarancji. 6. Warunki realizacji zamówienia ; 1) Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu urzędu - Starostwa -Wykonawca będzie zobowiązany do: a) etapowania wykonania prac, tak aby umożliwić normalne funkcjonowanie urzędu, b) zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i użytkowników urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. c) realizowania przedmiotu zamówienia w sposób jak najmniej uciążliwy dla urzędu, utrzymania należytego porządku w miejscu pracy i otoczeniu . 2) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W celu realizacji powyższego obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym a także posiadających wymagane prawem uprawnienia. 3) Wykonawca dysponuje uprawnieniami do modernizacji i montażu dźwigów osobowych wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego. Osoby, które będą realizować zamówienie posiadają uprawnienia wydane przez UDT. 4) Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia dostarcza Wykonawca. 5) Zastosowane do wbudowania materiały, dostarczone wyroby i urządzenia winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. 6) Zamawiający wymaga, aby jakość urządzenia dźwigowego odpowiadała najwyższym aktualnym standardom technicznym. 7) Odzyskane materiały z demontażu dźwigu pozostają własnością Zamawiającego 8) Rozliczenie finansowe przeprowadzone zostanie po pozytywnym odbiorze końcowym wymiany dźwigu w tym odbiór przez UDT. 9) Zakres przedmiotu zamówienia powinien obejmować wymianę dźwigu z uwzględnieniem czasu potrzebnego na jego odbiór przez UDT i dopuszczenie do eksploatacji (włącznie z jego rejestracją). 7. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wymagany okres gwarancji na dźwig osobowy wraz z wszystkimi pracami i materiałami niezbędnymi do montażu dźwigu wynosi minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad, a w przypadku wystąpienia wad - od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia o treści zgodnej z Załącznikiem Nr 2 do umowy (wzór karty gwarancyjnej). 3) Udzielenie gwarancji nie wyłącza uprawnień zamawiającego z tytułu rękojmi. 4) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni na własny koszt serwis, konserwację, przeglądy i wymianę uszkodzonych urządzeń, systemów – zgodnie z zaleceniami producenta. 5) W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania dostarczonych wyrobów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej - bezpłatnego świadczenia usług serwisowych obejmujących usuwanie usterek i wszelkich nieprawidłowości w ich działaniu oraz przeprowadzania konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie z wymogami ich producentów i UDT. 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za usunięcie wad fizycznych przedmiotu umowy oraz skutków związanych z ich wystąpieniem, zgłoszonych przez Zamawiającego stwierdzonych w okresie gwarancji. 7) Szczegółowe warunki gwarancji o treści zgodnej z Załącznikiem Nr 2 do umowy (wzór karty gwarancyjnej) - Wykonawca wyda Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry oferowanych materiałów i urządzeń to takie, które pozwolą zachować wszystkim instalacjom, urządzeniom parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi instalacjami i/ lub urządzeniami w sposób założony oraz pozwalający przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego nazwy własnej i/lub numeru katalogowego danego produktu z katalogu wskazanego producenta, służy dokładnemu określeniu przedmiotu zamówienia i ustaleniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób danego producenta. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że przedmiot oferty jest funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżonym pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów itp. do wyrobów przykładowych, a Wykonawca przedłoży w ofercie stosowne dokumenty, z których w sposób jednoznaczny będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanego produktu. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach