Powiat Tarnobrzeski ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, 1 Maja 4
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 822 39 22 , fax. 15 822 39 22
- Data zamieszczenia: 2023-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnobrzeski
1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 15 822 39 22, fax. 15 822 39 22
REGON: 830409070 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dźwigu osobowego w budynku CWiRS w Gorzycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana dźwigu osobowego w budynku CWiRS w Gorzycach. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Centrum Wsparcia i Rehabilitacji Społecznej w Gorzycach (39-432 Gorzyce, ul. 11 Listopada 12).2. Zakres zadania obejmuje w szczególności:a) demontaż istniejącego dźwigu osobowego;b) dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego dźwigu osobowego;c) wykonanie wszelkich niezbędnych robót związanych z właściwym montażem dostarczonego dźwigu osobowego;d) wykonanie robót polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego podłóg, tynków, powłok malarskich oraz innych niezbędnych robót po demontażu i montażu dźwigu osobowego.e) uruchomienie zamontowanego dźwigu osobowego;f) organizację procedur odbiorowych UDT i uzyskanie pozwolenia dopuszczającego do użytkowania dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia (np. dostawa i montaż windy/dźwigu osobowego) o wartości minimum 100 000,00 zł brutto,b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie posiadała uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-10
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż dźwigów osobowych (81)
Dodano: 2023-02-28 - „Zakup i montaż dwóch wind niezbędnych do funkcjonowania Szpitala Powiatowego SP ZOZ w Lesku”
Dodano: 2022-08-25 - „Budowa szybu windowego z pomieszczeniem wiatrołapu i wyposażeniem w dźwig osobowy przy istniejącym budynku administracyjno-biurowym w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b” w ramach projektu „Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych”
Dodano: 2019-09-05 - „Budowa szybu windowego z pomieszczeniem wiatrołapu i wyposażeniem w dźwig osobowy przy istniejącym budynku administracyjno-biurowym w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b” w ramach projektu „Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych”
Dodano: 2019-07-31 - DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WINDY W RAMACH ZADANIA „PRZEBUDOWA BUDYNKU DOMU KULTURY PRZY UL. WIEJSKIEJ Z PRZEZNACZENIEM NA DOM SENIORA W PRZEWORSKU”
Dodano: 2019-06-04 - Demontaż z utylizacją, dostawa, montaż i uruchomienie oraz serwis na okres gwarancji dwóch dźwigów w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II” w ramach zadania inwestycyjnego „Oddymianie klatek schodowych w Szpitalu Miejskim w Rzeszowie”
Dodano: 2018-09-12 - Dostosowanie części pomieszczeń Domu Ludowego w Czarnej Sędziszowskiej do warunków korzystania przez osoby niepełnosprawne – Etap II wykonanie obudowy przejścia z szybu windowego do poczekalni pomieszczeń Zespołu Opieki Zdrowotnej w Czarnej Sędziszowskiej
Dodano: 2018-04-18 - Dostosowanie części pomieszczeń Domu Ludowego w Czarnej Sędziszowskiej do warunków korzystania przez osoby niepełnosprawne – Etap II wykonanie obudowy przejścia z szybu windowego do poczekalni pomieszczeń Zespołu Opieki Zdrowotnej w Czarnej Sędziszowskiej
Dodano: 2018-03-29 - Remont trzech dźwigów osobowych w Domu Studenta Laura z dostosowaniem do przepisów p.poż.
Dodano: 2017-09-18 - Modernizacja Budynku nr 1 – wymiana dźwigu towarowo-osobowego
Dodano: 2017-09-13