Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 39120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
ul. Rynek 1
39120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie części pomieszczeń Domu Ludowego w Czarnej Sędziszowskiej do warunków korzystania przez osoby niepełnosprawne – Etap II wykonanie obudowy przejścia z szybu windowego do poczekalni pomieszczeń Zespołu Opieki Zdrowotnej w Czarnej Sędziszowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż przeszklonej obudowy aluminiowej nad tarasem przy windzie w budynku Domu Ludowego w Miejscowości Czarna Sędziszowska dz. nr ewid. 2520, Gmina Sędziszów Małopolski” zgodnie z zakresem robót wynikającym z Dokumentacji projektowej na którą składa się: projekt budowlany (branża budowlana) z uwzględnieniem załączonych 3 rysunków zamiennych do projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych („STWIORB”) będących załącznikami doSIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór załącznik nr 2 do SIWZ 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór załącznik nr 3 do SIWZ 3. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 4. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 5. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku CWiRS w Gorzycach
Dodano: 2023-10-02 - Dostawa i montaż dźwigów osobowych (81)
Dodano: 2023-02-28 - „Zakup i montaż dwóch wind niezbędnych do funkcjonowania Szpitala Powiatowego SP ZOZ w Lesku”
Dodano: 2022-08-25 - „Budowa szybu windowego z pomieszczeniem wiatrołapu i wyposażeniem w dźwig osobowy przy istniejącym budynku administracyjno-biurowym w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b” w ramach projektu „Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych”
Dodano: 2019-09-05 - „Budowa szybu windowego z pomieszczeniem wiatrołapu i wyposażeniem w dźwig osobowy przy istniejącym budynku administracyjno-biurowym w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b” w ramach projektu „Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych”
Dodano: 2019-07-31 - DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WINDY W RAMACH ZADANIA „PRZEBUDOWA BUDYNKU DOMU KULTURY PRZY UL. WIEJSKIEJ Z PRZEZNACZENIEM NA DOM SENIORA W PRZEWORSKU”
Dodano: 2019-06-04 - Demontaż z utylizacją, dostawa, montaż i uruchomienie oraz serwis na okres gwarancji dwóch dźwigów w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II” w ramach zadania inwestycyjnego „Oddymianie klatek schodowych w Szpitalu Miejskim w Rzeszowie”
Dodano: 2018-09-12 - Dostosowanie części pomieszczeń Domu Ludowego w Czarnej Sędziszowskiej do warunków korzystania przez osoby niepełnosprawne – Etap II wykonanie obudowy przejścia z szybu windowego do poczekalni pomieszczeń Zespołu Opieki Zdrowotnej w Czarnej Sędziszowskiej
Dodano: 2018-04-18 - Remont trzech dźwigów osobowych w Domu Studenta Laura z dostosowaniem do przepisów p.poż.
Dodano: 2017-09-18 - Modernizacja Budynku nr 1 – wymiana dźwigu towarowo-osobowego
Dodano: 2017-09-13