Przetargi.pl
„Zakup i montaż dwóch wind niezbędnych do funkcjonowania Szpitala Powiatowego SP ZOZ w Lesku”

Samodzielny Publiczny Zespól Opieki Zdrowotnej w Lesku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-600 Lesko, Kazimierza Wielkiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134698413 , fax. 134696408
  • Data zamieszczenia: 2022-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespól Opieki Zdrowotnej w Lesku
    Kazimierza Wielkiego 4
    38-600 Lesko, woj. podkarpackie
    tel. 134698413, fax. 134696408
    REGON: 370445072
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozlesko.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i montaż dwóch wind niezbędnych do funkcjonowania Szpitala Powiatowego SP ZOZ w Lesku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i montaż dwóch wind niezbędnych do funkcjonowania Szpitala Powiatowego SP ZOZ w Lesku.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż dwóch fabrycznie nowych (nieużywanych przed dniem dostawy, z wyjątkiem używania do przeprowadzenia testów sprawności) elektrycznych wind osobowych przystosowanych do transportu osób niepełnosprawnych,2) opracowanie dokumentacji techniczno-rejestracyjnej dla potrzeb Urzędu Dozoru Technicznego i uzyskanie decyzji Urzędu pozwalającej na eksploatację dźwigu wraz z jego rejestracją (opłaty w tym zakresie obciążają Wykonawcę),3) przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi urządzenia,4) wywóz oraz utylizację zdemontowanych (istniejących) wind,5) wykonanie prac w sposób zapewniający ciągłość pracy SP ZOZ w Lesku.Ze względu na charakter obiektu i jego funkcjonowanie, prace demontażowo – montażowe nie mogą zakłócać działalności szpitala.Zamawiający wymaga aby obydwa urządzenia pracowały niezależnie od siebie. Prace należy wykonywać tak, aby jedno z urządzeń istniejących funkcjonowało. Nie dopuszcza się jednoczesnego wyłączenia z używania obydwu wind.Przedmiot umowy należy wykonać z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych przy uwzględnieniu danych technicznych obiektu wraz ze wszystkimi postanowieniami umowy oraz postanowieniami SWZ. Wykonawca oświadcza, że przed złożeniem oferty Zamawiającemu zapoznał się z wszystkimi warunkami, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przez niego przedmiotu Umowy bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów i nie wnosi uwag.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji określają Załączniku nr 1 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) i Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresiezdolności technicznej lub zawodowej w zakresieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem windy, o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto,W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.1) Wykonawca powinien w wykazie dostaw wyraźnie określić zakres dostawy, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu3) Wykonawca może wykazać spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.4. ppkt 1) również, jeżeli wykonał dostawę i montaż dźwigu w ramach roboty budowlanej, a nie dostaw
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach