Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego elektrycznego w istniejącym szybie w budynku Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu

Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3428631 , fax. 071 3465172
  • Data zamieszczenia: 2010-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
    ul. Warszawska 2 2
    52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3428631, fax. 071 3465172
    REGON: 93108261000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego elektrycznego w istniejącym szybie w budynku Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana dźwigu osobowego elektrycznego w istniejącym szybie w budynku Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu., przy ul. Warszawskiej 2. 1. Wykonanie zadania polega na: 1.1. Roboty rozbiórkowe: a) przystosowanie istniejących otworów drzwiowych do gabarytów nowo projektowanej windy b) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki, c) demontaż panelu ruchu windy nad drzwiami wszystkich kondygnacji, d) demontaż istniejącego dźwigu z napędem elektrycznym, liczba przystanków 5, udźwig 500 kg, producent (ZUD Warszawa) z pocięciem na złom i wywozem, e) demontaż podzespołów sterowniczych i sygnalizacyjnych, podzespołów zasilających i wykonawczych oraz instalacji temu towarzyszących. 1.2. Roboty nowoprojektowane: a) Naprawa spękań muru maszynowni poprzez lokalne wklejenie prętów stalowych w fugi cegieł wraz z otynkowaniem miejsc napraw, b) malowanie farbą caparol samtex powierzchni ścian we wnękach przy windach na wszystkich poziomach, c) naprawa ścian maszynowni i szybu w miejscu uszkodzeń, malowanie całości tych powierzchni farbą emulsyjną, d) malowanie powierzchni drewnianych farbą akrylową (odbojnice), e) oczyszczenie i malowanie posadzki betonowej maszynowni farbą do betonu odporną na ścieranie, f) oczyszczenie i malowanie podszybia dźwigowego farbą antykorozyjną, g) wykonać zgodnie z instrukcją zabezpieczenia przed korozją konstrukcji stalowych za pomocą powłok malarskich KOR 3, h) niezbędne prace remontowe konieczne do właściwej eksploatacji windy np. montażu drzwi szybowych, zderzaków, haków montażowych, obciążki ogranicznika prędkości itp., i) bezwzględnie wymagane jest doprowadzenie ścian poszczególnych kondygnacji do stanu pierwotnego (kolorystyka), j) montaż nowego dźwigu elektrycznego osobowo-towarowego (szpitalnego) o nośności nie mniejszej niż 1000 kg ( 6 osób), pięcio przystankowego, dla osób niepełnosprawnych i celów diagnostyki medycznej, k) pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, l) próby przy montażu, regulacja, m) ocena zgodności przy udziale Jednostki Notyfikowanej, n) przygotowanie dokumentacji do rejestracji dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego i rejestracja dźwigu w UDT na koszt Wykonawcy, o) zapewnienie obciążeń do badań dozorowych UDT, p) udział Wykonawcy przy odbiorze dźwigu przez UDT, q) przekazanie książki rewizyjnej dźwigów Zamawiającemu, r) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu oraz awaryjnego uwalniania pasażerów.. 1.3. Informacja o terenie budowy zawierająca niezbędne dane istotne z punktu widzenia: a) organizacja robót - wykonawca opracuje harmonogram robót, który uzgodni z inspektorem nadzoru i użytkownikiem, b) zabezpieczenie interesu osób trzecich - roboty będą prowadzone na czynnym całodobowo obiekcie szpitala, prace należy prowadzić w sposób nie zakłócający działalności leczniczej, c) ochrona środowiska - zobowiązuje się Wykonawcę do utylizacji odpadów powstałych w wyniku przeprowadzenia robót, roboty nie wpłyną negatywnie na środowisko naturalne a przyczynią się do podniesienia walorów technicznych, funkcjonalnych i estetycznych obiektu. Materiały i elementy z rozbiórki będą składowane w miejscu wyznaczonym przez Inwestora, d) warunki bezpieczeństwa pracy - wykonawca winien zatrudniać pracowników przeszkolonych w zakresie bezpieczeństwa i ochrony pracy. Podstawowe zasady które należy przestrzegać podczas prowadzenia robót budowlanych zostały określone w RMI z dnia 06.02.2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych - Dz.U. z 2003 nr 47, poz.401. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy, e) zaplecze dla potrzeb Wykonawcy - w obowiązku Wykonawcy leży zorganizowanie zaplecza socjalno-magazynowego. Zamawiający udostępni część parceli na postawienie np. Kontenerów, bez podłączeń do mediów, f) zabezpieczenie chodników i jezdni - wykonawca zorganizuje roboty i plac robót tak, aby nie stwarzać utrudnień w ruchu pojazdów służbowych, dostawczych i ruchu pacjentów. g) określenia podstawowe, zawierające definicje pojęć i określeń nigdzie wcześniej nie zdefiniowanych a wymagających zdefiniowania w celu jednoznacznego rozumienia zapisów dokumentacji i specyfikacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 133 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wadium na całość zamówienia wynosi 2 164,00 zł (słownie: dwa tysiące sto sześćdziesiąt cztery zł). 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach