Przetargi.pl
Wymiana dwóch wind starego typu na nowe w budynku SPZOZ Lecznicy Centrum w Warszawie Przychodnia Lekarska ul. Nowogrodzka 62a

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Lecznica Centrum" ogłasza przetarg

  • Adres: 02-002 Warszawa, ul. Nowogrodzka 62a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6206181, 6544956 , fax. 022 6206181, 6544956
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Lecznica Centrum"
    ul. Nowogrodzka 62a 62a
    02-002 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6206181, 6544956, fax. 022 6206181, 6544956
    REGON: 01645728200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lecznica-centrum.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dwóch wind starego typu na nowe w budynku SPZOZ Lecznicy Centrum w Warszawie Przychodnia Lekarska ul. Nowogrodzka 62a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch wind starego typu na nowe w budynku Przychodni Lekarskiej ul. Nowogrodzka 62a w Warszawie, w tym: 1.1. Zespoły napędowe na nowe bezreduktorowe płynnie regulowane falownikiem, 1.2. Systemy sterowania na nowe mikroprocesorowe wraz z okablowaniem szybów i maszynowni, 1.3. Tablice wstępne w maszynowniach, 1.4. Ramy kabinowe na nowe, 1.5. Kabiny na nowe metalowe wyposażone w drzwi automatyczne, 1.6. Drzwi przystankowe na nowe automatyczne, 1.7. Prowadnice kabin i przeciwwag, 1.8. Roboty uzupełniające i pomiary, 1.9. Opracowanie dokumentacji technicznej i zatwierdzenie jej w Urzędzie Dozoru Technicznego, 1.10. Wszelkie koszty badania dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego (w tym opłaty za ocenę zgodności dźwigów z Dyrektywą Dźwigową). 1.11. Niezbędne prace budowlane i wykończeniowe w obrębie otworów drzwiowych, szybu i maszynowni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,-zł,słownie: osiem tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wszystkie warunki określone w art. 22 ust 1 tj. a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadanie takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonywania niniejszego zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ponadto w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy wykażą, że a)Posiadają uprawnienia do modernizacji dźwigów oraz uprawnienia do wytwarzania dźwigów nadane przez Urząd Dozoru Technicznego, b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania prac określonych przedmiotem zamówienia w postaci posiadania uprawnień Urzędu Dozoru Technicznego do konserwacji urządzeń dźwigowych kategorii nie mniej niż (Kat I) oraz równolegle posiadania ważnych uprawnień SEP w zakresie eksploatacji i dozoru nad eksploatacją instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do 1kV, c)wykażą, że posiadają doświadczenie w realizacji podobnych robót, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia polegające na wymianie, modernizacji bądź dostawie nowych dźwigów osobowych z tym, że co najmniej dwa zamówienia zostały zrealizowane łącznie z systemem zdalnego monitorowania stanu technicznego dźwigów. Wartość każdego z ww. zamówienia powinno opiewać co najmniej na kwotę 600 tys. PLN. d)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 mln PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków o których mowa w pkt VIII SIWZ 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania Ofert, 2.aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.Wykaz osób które będą wykonywały Zamówienie lub będą uczestniczyć w realizacji zamówienia o których mowa w pkt.VIII ppkt 1 lit a). Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: uprawnienia UDT do konserwacji dźwigów kategorii I oraz uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji i dozoru nad eksploatacją sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do 1 kV, 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 zamówień polegających na wykonaniu lub remoncie instalacji elektrycznej o wartości co najmniej 600 tys. PLN każde wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie na Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min 1 mln. PLN na jedno zdarzenie potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas wykonywanych prac (wymagany do przedstawienia najpóźniej przed zawarciem umowy). Wysokość ubezpieczenia deliktowego i kontraktowego powinna opiewać przynajmniej na kwotę 1 mln PLN na jedno zdarzenie i w agregacie rocznym. 6.Oświadczenie, że wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do dnia zawarcia umowy z zamawiającym dostarczy kopię ubezpieczenia OC na kwotę min. 1 mln. zł (słownie: 1 milion złotych) z tytułu realizacji przedmiotu umowy oraz ubezpieczenia zatrudnionych osób na cały okres wykonywania pracy. 7.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę do reprezentowania, 8.Pełnomocnictwo do podpisania Oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt 1 powyżej i o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (pełnomocnictwo), 9.Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 SIWZ wraz z oświadczeniem z art. 22 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 1.do SIWZ. 10.Wskazanie części zamówienia której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom ( art. 36 pkt 4 Prawo Zamówień Publicznych), 11.Dowód wniesienia wadium lub dokument potwierdzający jego wniesienie, 12.Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy - Załącznik nr 3 oraz wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3.1, 13.Dokument potwierdzający odbycie obowiązkowej wizji lokalnej poświadczony przez Zamawiwjącego. 14.Uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do modernizacji i wytwarzania dźwigów. 15.Certyfikat systemu zarządzania jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001-2001 dotyczący montażu, modernizacji, naprawy i serwisu urządzeń dźwigowych wydany przez upoważnioną jednostkę. 16.Materiały informacyjne dotyczące oferowanych urządzeń (dźwigów, zespołu napędowego (moc, elementów nośnych-pasów ), systemu dwustronnej komunikacji głosowej kabiny ze służbami serwisowymi oraz systemu zdalnego monitoringu parametrów technicznych dźwigów i nieprawidłowości w ich pracy w tym przykładowy wydruk raportu miesięcznego z zainstalowanego przez Wykonawcę i funkcjonującego takiego systemu zdalnego monitoringu). 17.Dokumenty potwierdzające uprawnienia do utylizacji odpadów (zużyte oleje,smary, złom, świetlówki,żarówki, baterie,akumulatory) lub posiadanie umów z innymi podmiotami posiadającymi takie uprawnienia lub zobowiązanie do zawarcia takiej umowy niezwło9cznie po podpisaniu umowy na realizację zamówienia. 18.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. Wymagana wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa w kwocie nie mniejszej niż wartość oferty. Informacje dla wykonawców składających ofertę wspólnie W przypadku złożenia Oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokumenty określone w pkt 1,2 i 8 (oświadczenie z art. 22 Ustawy PZP) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, pozostałe dokumenty składają łącznie. Do oferty wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu występujących wspólnie wykonawców albo do reprezentowania i zawarcia umowy, zgodnie z wymaganiami art. 23 ust 1 ustawy PZP. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lecznica-centrum.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach