Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg
- Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
- Data zamieszczenia: 2014-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
ul. Gołębia 24 24
31-007 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4324450, fax. 012 4324451 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług dotyczących Zarządzania Kontraktem i certyfikacji przy projektowaniu i budowie budynku przeznaczonego dla potrzeb Instytutu Nauk Geologicznych UJ, zlokalizowanego na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/104/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług dotyczących Zarządzania Kontraktem, tj. pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego i kontroli jakości zakończonej uzyskaniem przez Wykonawcę międzynarodowego certyfikatu jakości dla obiektu, przy projektowaniu i realizacji robót budowlano-montażowych oraz dostaw i montażu wyposażenia, dotyczących nowego budynku przeznaczonego dla potrzeb Instytutu Nauk Geologicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. 2. Podstawowa charakterystyka planowanych prac projektowych i robót budowlano-montażowych budynku ING UJ w odniesieniu do zakresu, funkcji i wielkości tego obiektu: 2.1 Wartość prac projektowych, robót budowlano-montażowych wraz z zakupem, dostawą i montażem wyposażenia wynosi kwotę netto 28 919 879,74 PLN (słownie: dwadzieścia osiem milionów dziewięćset dziewiętnaście tysięcy osiemset siedemdziesiąt dziewięć złotych 74/100 groszy), co po doliczeniu 23% stawki podatku VAT, daje kwotę brutto 35 571 452,09 PLN (słownie: trzydzieści pięć milionów pięćset siedemdziesiąt jeden tysięcy czterysta pięćdziesiąt dwa złote 09/100 groszy), 2.2 Obiekt użyteczności publicznej, funkcje obiektu: naukowa i dydaktyczna sale wykładowe, sale seminaryjne, administracyjna (pomieszczenia administracyjne, gospodarcze, itp.), 2.3 Szacowana wielkość budynku określona w programie funkcjonalno-użytkowym: 2.3.1 Powierzchnia użytkowa = 3 651,00 m2 2.3.2 Powierzchnia netto = 4 851,00 m2 2.3.3 Powierzchnia całkowita = 5 809,00 m2 2.3.4 Kubatura ogólna około = 23 389,00 m3 2.4 Zakres wyposażenia - instalacje klimatyzacji, wentylacji, elektryczne i instalacje c.o., sanitarne, windy, dźwigi, systemy AV, CCTV, SSWiN, SMS, SKD, PAS, DSO, SAP i BMS, system Digital Signage, wszelkie meble i urządzenia wbudowane i montowane na stałe, urządzenia i meble ruchome, komputery, serwery, kserokopiarki, drukarki, stacje graficzne, instalacje i systemy technologiczne objęte zamówieniem itp. 2.5 Lokalizacja: Polska, Małopolska, Kraków - Pychowice ul. Gronostajowa, działki o numerach ewidencyjnych: 511, 512/3, 513/3, 515/3, 516/4, 517/3, 536/3, obr. 7, Podgórze 2.6 Szczegóły powierzanego Generalnemu Realizatorowi Inwestycji (dalej w skrócie GRI) zakresu zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego pod ogłoszeniem o zamówieniu z dnia 19 listopada 2013 r. (Nr sprawy: CRZP/UJ/501/2013), dotyczącym wyłonienia GRI, pełniącego funkcję Generalnego Realizatora Inwestycji, dla wykonania wszelkich czynności związanych z realizacją prac projektowych i robót budowlano-montażowych oraz dostaw i montażu wyposażenia, dotyczących nowego budynku przeznaczonego dla potrzeb Instytutu Nauk Geologicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie, pod adresem http://przetargi.adm.uj.edu.pl/tresc.php?Id=3720 Wykonawca winien zapoznać się z SIWZ, dokumentacją techniczną oraz pytaniami i odpowiedziami do SIWZ. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie, tj. sukcesywnie i stosownie do okresu realizacji robót przez GRI oraz realizacji uprawnień dotyczących rękojmi za wady, nie dłużej niż 60 miesięcy. Przewidywany czas realizacji robót przez GRI wynosi 19 miesięcy liczonych od udzielenia niniejszego zamówienia, tj. podpisania umowy z Wykonawcą. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację zgodnie ze wzorem tabelarycznym przedstawionym w załączniku nr 5 do formularza oferty, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 7. Wykonawca, w przypadku, jeżeli nie jest upoważniony do prowadzenia procesu certyfikacji obiektów i wydawania dla nich certyfikatów jakości według międzynarodowych standardów jakości, musi dołączyć do oferty oświadczenie podwykonawcy, tj. podmiotu (osoby fizycznej, osoby prawnej albo jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do formularza oferty), upoważnionego do prowadzenia certyfikacji obiektów i wydawania dla nich certyfikatów jakości w wymaganym zakresie, o podjęciu się czynności kontroli procesu budowlanego, zmierzającego do uzyskania dla obiektu międzynarodowego certyfikatu jakości. Natomiast w przypadku posiadania stosownego uprawnienia przez samego Wykonawcę, zobowiązany jest on do złożenia w tej mierze oświadczenia odpowiadającego treści zawartej we wzorze formularza oferty. 8. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 9. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 10 000,- PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-28 - BZP.271.23.2016 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania nr 02/2016 Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem.
Dodano: 2016-04-20 - PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWYSTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego z Onkologią Ginekologiczną oraz Oddziału Noworodków z Pododdziałem Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych i elektrycznych zlecanych przez Gminę Miejską Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - BZP.271.13.2016 pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych , dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane
Dodano: 2016-04-05 - ZP.272.8.2016 Zamówienie na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem oraz przebudowa i nadbudowa przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na Liceum Ogólnokształcące w Grybowie wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 678, 679/2 położonych w Grybowie
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa.
Dodano: 2015-12-31 - BZP.271.75.2015 pełnienie w 2016 r. funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonywanie usług doradczych w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych dla projektu pn. Modernizacja Systemu Ostrzegania o Zagrożeniach na terenie miasta Tarnowa.
Dodano: 2015-12-03