Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usługi w zakresie obsługi logistycznej oraz rekrutacji pacjentów symulowanych do udziału w zajęciach dydaktycznych oraz egzaminach prowadzonych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29, , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    Św. Anny 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, , fax. 12 398 37 01
    REGON: 127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usługi w zakresie obsługi logistycznej oraz rekrutacji pacjentów symulowanych do udziału w zajęciach dydaktycznych oraz egzaminach prowadzonych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usługi w zakresie obsługi logistycznej oraz rekrutacji pacjentów symulowanych do udziału w zajęciach dydaktycznych oraz egzaminach prowadzonych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum w Krakowie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 Zadania, niemniej Zamawiający podkreśla, iż nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamówienie w zakresie zadania 1 i 2 realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania 1 – 4: 4.1 Zadanie 1: 4.1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na rekrutacji oraz zapewnieniu udziału osób w ćwiczeniach oraz egzaminach w charakterze symulowanych pacjentów (zwanych dalej Pacjentami). 4.1.2Pacjenci będą uczestniczyć w ćwiczeniach oraz egzaminach podczas zajęć ze studentami UJ CM: w prostych scenkach relacji „lekarz – pacjent” (zbieranie wywiadu, przekazywanie informacji), w scenkach podczas ćwiczeń w pracowni umiejętności pielęgniarskich lub badaniom fizykalnym (w przypadku badania fizykalnego może być konieczne rozebranie się Pacjenta do bielizny oraz zgoda na poddanie się takiemu badaniu). 4.1.3 Pacjenci muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz mieć wykształcenie minimum średnie. 4.1.4 Maksymalna ilość godzin pracy Pacjentów w okresie realizacji umowy to 2500 godzin akademickich (1 godzina akademicka = 45’) 4.1.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy co najmniej 10 Pacjentów, w tym minimum 4 kobiety i 4 mężczyzn. 4.2 Zadanie 2: 4.2.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na rekrutacji oraz zapewnieniu udziału osób w ćwiczeniach oraz egzaminach z przygotowaniem i doświadczeniem aktorskim w charakterze symulowanych pacjentów (zwanych dalej Aktorami). 4.2.2 Aktorzy będą odgrywać rolę pacjenta (w tym mowę ciała, emocje, itp.) umożliwiając studentom przećwiczenie w warunkach symulowanych umiejętności np. związanych z przekazywaniem niepomyślnych wiadomości lub postępowania z tzw. „trudnym pacjentem”. 4.2.3 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy co najmniej 6 Aktorów, w tym minimum 2 kobiety i 2 mężczyzn. 4.2.4 Aktorzy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać: - pełną zdolność do czynności prawnych, - wykształcenie minimum średnie, -minimum 80 godzin doświadczenia w zakresie odgrywania scenek dotyczących komunikacji w dowolnej dziedzinie w okresie ostatnich 2 (dwóch) lat przed upływem terminu składania ofert, -lub minimum 30 godzin doświadczenia jako pacjent symulowany w zakresie odgrywania scenek komunikacyjnych dla studentów kierunków medycznych oraz ukończone szkolenie w zakresie udzielania informacji zwrotnej w nauczaniu komunikacji studentów medycyny lub personelu medycznego. Wykonawca przedkłada zamawiającemu dokumenty potwierdzające doświadczenie zrekrutowanych Aktorów (np. oświadczenie pracodawcy, kopie zanonimizowanych umów, itp) w terminie określonym w umowie. 4.2.5 Maksymalna liczba godzin pracy Aktorów to 250 godzin akademickich. 4.3 Zadanie 3: 4.3.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na rekrutacji oraz zapewnieniu udziału osób w ćwiczeniach oraz egzaminach w charakterze symulowanych pacjentów (zwanych dalej Pacjentami Anglojęzycznymi) na potrzeby zajęć dla studentów Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców UJ CM. 4.3.2Pacjenci Anglojęzyczni będą uczestniczyć w ćwiczeniach oraz egzaminach podczas zajęć ze studentami UJ CM: w prostych scenkach relacji „lekarz –pacjent” (zbieranie wywiadu, przekazywanie informacji) lub badaniom fizykalnym (w przypadku badania fizykalnego może być konieczne rozebranie się Pacjenta Anglojęzycznego do bielizny oraz wyrażenie zgody na poddanie się takiemu badaniu). 4.3.3Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy co najmniej 8 Pacjentów Anglojęzycznych, w tym minimum 2 kobiety i 2 mężczyzn. 4.3.4 Pacjenci Anglojęzyczni, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać: - znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (Zamawiający nie wymaga przedstawienia certyfikatu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji znajomości języka poprzez rozmowy ze zrekrutowanymi Pacjentami Anglojęzycznymi w języku angielskim). - pełną zdolność do czynności prawnych, - wykształcenie minimum średnie. 4.3.5 Maksymalna liczba godzin pracy Pacjentów Anglojęzycznych to 300 godzin akademickich. 4.4 Zadanie 4 4.4.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na rekrutacji oraz zapewnieniu udziału w osób w ćwiczeniach oraz egzaminach w charakterze symulowanych pacjentów z przygotowaniem i doświadczeniem aktorskim (zwanych dalej Aktorami Anglojęzycznymi) na potrzeby zajęć dla studentów Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców UJ CM. 4.4.2Aktorzy Anglojęzyczni będą odgrywać rolę pacjenta (w tym mowę ciała, emocje, itp.) umożliwiając studentom przećwiczenie w warunkach symulowanych umiejętności np. związanych z przekazywaniem niepomyślnych wiadomości lub postępowania z tzw. „trudnym pacjentem”. 4.4.3 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy co najmniej 6 Aktorów Anglojęzycznych, w tym minimum 2 kobiety i 2 mężczyzn. 4.4.4Aktorzy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać: - znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (Zamawiający nie wymaga przedstawienia certyfikatu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji znajomości języka poprzez rozmowy ze zrekrutowanymi Pacjentami Anglojęzycznymi w języku angielskim), - pełną zdolność do czynności prawnych, - wykształcenie minimum średnie, - minimum 80 godzin doświadczenia w zakresie odgrywania scenek dotyczących komunikacji w okresie ostatnich 2 (dwóch) lat przed upływem terminu składania ofert, - lub minimum 30 godzin doświadczenia jako pacjent symulowany w zakresie odgrywania scenek komunikacyjnych dla studentów kierunków medycznych oraz ukończone szkolenie w zakresie udzielania informacji zwrotnej w nauczaniu komunikacji studentów medycyny lub personelu medycznego. Wykonawca przedkłada zamawiającemu dokumenty potwierdzające doświadczenie zrekrutowanych Aktorów (np. oświadczenie pracodawcy, kopie zanonimizowanych umów, itp) w terminie określonym w umowie. 4.4.5 Maksymalna liczba godzin pracy Aktorów Anglojęzycznych to 100 godzin akademickich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79600000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach