Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w ramach Projektu „Wsparcie w kryzysie – Gorlicki Ośrodek Interwencji Kryzysowej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, Słoneczna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 352 53 80 , fax. 18 352 53 80
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach
    Słoneczna 7
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 352 53 80, fax. 18 352 53 80
    REGON: 49193991700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w ramach Projektu „Wsparcie w kryzysie – Gorlicki Ośrodek Interwencji Kryzysowej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dyżurów w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Gorlicach, przy ul. Słonecznej 7 - zwanym dalej GOIK: - w dni powszednie (poniedziałek – piątek) w systemie 12,5 godz. od godz. 18:45 do godz. 7:15, - w dni świąteczne, soboty i niedziele w systemie 24 godz. lub 24,5 godz. od godz. 7:15 do godz. 7:15 lub od godz. 7:00 do godz. 7:30 1. Z wyłonionymi w postępowaniu 7 osobami zostaną zawarte umowy zlecenia. 2. Miesięczna przewidywana ilość godzin – średnio 70 godzin na jedną osobę, przy czym 1 godzina = 60 minut. 3. Termin realizacji zamówienia: od styczeń 2020r. do 31 grudnia 2021r. CZYNNOŚCI WYKONYWANE PODCZAS DYŻURU I ORGANIZACJA DYŻURÓW Czynności wykonywane podczas dyżuru: 1. Przyjmowanie i udzielanie wsparcia interwencyjnego osobom zgłaszającym się do GOIK adekwatnie do zdiagnozowanej sytuacji. 2. Bieżące monitorowanie sytuacji klientów hostelu, świadczenie poradnictwa i wsparcia. 3. Kształtowanie wśród osób przebywających w hostelu nawyków prozdrowotnych. Rozwijanie umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz pomoc w organizowaniu czasu wolnego. 4. Nadzór nad utrzymywaniem czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez klientów hostelu, w tym prowadzenie treningów czystości. 5. Udzielanie telefonicznego wsparcia interwencyjnego oraz informacji w zakresie możliwości skorzystania ze specjalistycznej pomocy. 6. Obsługa systemu monitoringu wizyjnego. 7. Współpraca ze służbami i podmiotami adekwatnie do występujących potrzeb. 8. Prowadzenie ewidencji: a) czynności podejmowanych w trakcie dyżuru, b) udzielonego wsparcia telefonicznego. 9. Przekazywanie osobie przejmującej dyżur/pracownikowi GOIK informacji z przebiegu zakończonego dyżuru, w szczególności dot. osób przebywających w hostelu. Organizacja dyżurów: 1. Dyżury pełnione będą w siedzibie Gorlickiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Gorlicach, przy ul. Słonecznej 7, wg miesięcznego harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcami, w porze wieczornej, nocnej oraz w soboty, niedziele i święta. Czas trwania dyżurów: a) powszednie dni tygodnia (poniedziałek – piątek) - w wymiarze 12,5 godziny (18:45 – 7:15), b) soboty, niedziele i święta - w wymiarze 24 godziny lub 24,5 godziny (7:00-7:30 lub 7:15 – 7:15). 2. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu, w miesiącu kalendarzowym, pełnił będzie dyżur przez średnio 70 godzin, z zastrzeżeniem pkt. 3. 3. Średnia miesięczna liczna godzin (70) ulega: a) zmniejszeniu - w związku z niemożnością pełnienia dyżuru przez danego Wykonawcę w terminie wskazanym w harmonogramie, b) zwiększeniu - w przypadku pełnienia dyżuru w zastępstwie innego Wykonawcy. 4. W przypadku niemożności pełnienia dyżuru w terminie wskazanym w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest do: a) uzgodnienia zastępstwa z innym Wykonawcą realizującym tożsamą umowę w GOIK, b) niezwłocznego poinformowania Kierownika GOIK o niemożności pełnienia dyżuru i wskazania Wykonawcy pełniącego dyżur w zastępstwie. 5. Okresem rozliczeniowym pełnionych dyżurów i wypłaty wynagrodzenia będzie miesiąc kalendarzowy. 6. Wynagrodzenie należne Wykonawcy za dany okres rozliczeniowy stanowić będzie iloczyn liczby godzin pełnienia dyżurów i stawki jednostkowej za jedną godzinę zegarową w danym roku – zgodnie z ofertą Wykonawcy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79600000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) OFERTA - na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ /opis sposobu sporządzania oferty określa dział 15 niniejszej SIWZ/ Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie imienia i nazwiska osoby skierowanej do realizacji zamówienia. 2) Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 1 i 1a do SIWZ) jeżeli dotyczy: 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby do tego nieuprawnione – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub/i zawarcia umowy). Ponadto: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. 2017.229 z późn.zm.) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach