Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy na obsługę logistyczną, zapewnienie i zorganizowanie (obsługa) udziału pacjentów symulowanych na potrzeby realizacji filmów szkoleniowych oraz w szkoleniach (warsztaty) w obszarze nauk medycznych, w związku z realizacją projektu pn. „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.04.00-00-0147/18-00.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    Św. Anny 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 12700004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy na obsługę logistyczną, zapewnienie i zorganizowanie (obsługa) udziału pacjentów symulowanych na potrzeby realizacji filmów szkoleniowych oraz w szkoleniach (warsztaty) w obszarze nauk medycznych, w związku z realizacją projektu pn. „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.04.00-00-0147/18-00.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy na obsługę logistyczną, zapewnienie i zorganizowanie (obsługa) udziału pacjentów symulowanych na potrzeby realizacji filmów szkoleniowych oraz w szkoleniach (warsztaty) w obszarze nauk medycznych, w związku z realizacją projektu pn. „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.04.00-00-0147/18-00. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie obsługi logistycznej, zapewnienia i zorganizowania (obsługi) udziału pacjentów symulowanych na potrzeby realizacji filmów szkoleniowych oraz w szkoleniach (warsztaty) w obszarze nauk medycznych. 2.1 Zamówienie w zakresie Zadania 1 i 2 realizowane jest w ramach projektu „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej”, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.04.00-00-0147/18-00.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 Zadania, niemniej Zamawiający podkreśla, iż nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Miejscem realizacji zamówienia są pomieszczenia dydaktyczne Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie: - Wydział Lekarski Zakład Dydaktyki Medycznej przy ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, - w razie potrzeb inne jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum na terenie miasta Kraków. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na Zadania 1 – 2: 4.1.Zadanie 1: 4.1.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze logistycznej, zapewnieniu i zorganizowaniu udziału osób w nagrywaniu filmów instruktażowych o tematyce medycznej w charakterze pacjentów symulowanych (zwanych dalej Aktorami). 4.1.2Aktorzy będą brać udział w krótkim filmie szkoleniowym dotyczącym komunikacji klinicznej – od zbierania wywiadu aż po złożone sceny komunikacyjne wymagające od pacjenta symulowanego przyjęcia roli określonego typu pacjenta i dynamicznego stosowania adekwatnych reakcji emocjonalnych zgodnie ze scenariuszem filmu i/lub badań fizykalnych, wykonywania czy demonstracji procedur medycznych (w sposób bezpieczny dla pacjenta symulowanego) – może być konieczne rozebranie się do bielizny oraz zgoda na poddanie się takiemu badaniu. 4.1.3Aktorzy (każdy z osobna) muszą posiadać: - pełną zdolność do czynności prawnych, - wykształcenie minimum średnie, - minimum 16 godzin akademickich doświadczenia w zakresie odgrywania scenek dotyczących komunikacji w dowolnej dziedzinie w okresie 3 lat przed upływem składania ofert, (1 godzina akademicka = 45 minut). Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające doświadczenie zaangażowanych Aktorów w terminie określonym w umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania dokumentów potwierdzających ww. doświadczenie. 4.1.4 Maksymalna liczba godzin pracy Aktorów w okresie realizacji umowy to 160 godzin akademickich (1 godzina akademicka = 45 minut) 4.1.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy co najmniej 12 Aktorów, w tym minimum 6 kobiet i 3 mężczyzn (w tym minimum 1 kobieta w wieku 50 lat lub więcej i 1 mężczyzna w wieku 50 lat i więcej) 4.2. Zadanie 2: 4.2.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze logistycznej, zapewnieniu i zorganizowaniu udziału osób w warsztatach w obszarze nauk medycznych w charakterze pacjentów symulowanych (zwanych dalej Aktorami lub Pacjentami). 4.2.2Aktorzy będą odgrywać rolę pacjenta (w tym mowę ciała, emocje, itp.) umożliwiając lekarzom biorącym udział w szkoleniach przećwiczenie w warunkach symulowanych umiejętności np. związanych z przekazywaniem niepomyślnych wiadomości lub postepowania z tzw. „trudnym pacjentem”. 4.2.3 Pacjenci będą poddani badaniu fizykalnemu czy demonstracji procedur medycznych (w sposób bezpieczny dla pacjenta symulowanego) – może być konieczne rozebranie się do bielizny oraz zgoda na poddanie się takiemu badaniu. 4.2.4Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy co najmniej 3 Aktorów przygotowanych wcześniej do ról pacjentów symulowanych w nagraniach filmowych w zadaniu 1, w tym 1 kobieta w wieku 50 lat lub więcej i 1 mężczyzna w wieku 50 lat i więcej oraz minimum 3 Pacjentów do badań fizykalnych, w tym minimum 1 kobieta w wieku 50 lat i więcej oraz 1 mężczyzna w wieku 50 lat i więcej. 4.2.5 Pacjenci i Aktorzy (każdy z osobna), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać: - pełną zdolność do czynności prawnych, - wykształcenie minimum średnie, - Aktorzy biorący udział w odgrywaniu scen komunikacji klinicznej powinni posiadać minimum 16 godzin akademickich doświadczenia w zakresie odgrywania scenek dotyczących komunikacji w dowolnej dziedzinie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (1 godzina akademicka = 45 minut). Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające doświadczenie zaangażowanych Aktorów w terminie określonym w umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania dokumentów potwierdzających ww. doświadczenie. 4.2.6 Maksymalna liczba godzin pracy Aktorów odgrywających sceny komunikacji klinicznej w okresie realizacji umowy to 240 godzin akademickich. 4.2.7 Maksymalna liczba godzin pracy Pacjentów poddanych badaniom fizykalnym w okresie realizacji umowy to 54 godzin akademickich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79600000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach