Przetargi.pl
Dostawa sprzętu do pracowni informatycznych

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy ogłasza przetarg

  • Adres: 32744 Łapczyca, Łapczyca
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 61 00 240, , fax. (014) 61 00 240 wew. 21
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy
    Łapczyca 334
    32744 Łapczyca, woj. małopolskie
    tel. (014) 61 00 240, , fax. (014) 61 00 240 wew. 21
    REGON: 85039204500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzosip.bochnia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu do pracowni informatycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracowni informatycznych w ramach projektu pn. Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00). 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 11 zadań wg wykazu wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 3. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania techniczne, które zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. W załączniku nr 2 do SIWZ wskazano również parametry równoważności do wymaganego przez Zamawiającego oprogramowania. W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego do wskazanego przez Zamawiającego do Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowane oprogramowanie równoważne spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego. Udowodnienie równoważności musi znaleźć się w ofercie. 5. Zamawiający wymaga minimum 24-miesięcznej gwarancji na całość dostarczonego sprzętu, a przypadku tablic interaktywnych – minimum 60-miesięcznej, zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 3 do SIWZ. 6. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru ilościowego. 7. Miejsca dostawy sprzętu (nazwa placówki oraz dokładny adres) w zakresie każdego z 11 zadań wskazano w załączniku nr 9 do SIWZ. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi instruktaż z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), Wykaz podwykonawców (jeżeli dotyczy), Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca składa to oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacji z otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach