Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu jednego urządzenia wielofunkcyjnego sieciowego o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ

Izba Celna w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-029 Gdynia, ul. Północna 9A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6669088 , fax. 058 6669226
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Gdyni
    ul. Północna 9A 9A
    81-029 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6669088, fax. 058 6669226
    REGON: 00014368500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: służba celna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu jednego urządzenia wielofunkcyjnego sieciowego o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: A/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego urządzenia wielofunkcyjnego, o minimalnych parametrach technicznych określonych w Załączniku Nr 3 do niniejszej SIWZ. B/ Wymagania odnośnie realizacji dostawy opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. C/ Termin dostawy przedmiotu zamówienia - do 15 dni roboczych, licząc od dnia podpisania umowy. D/ Miejscem dostawy jest: Wydział Egzekucji Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia (IV piętro). E/ Termin płatności - do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 320000-ILGW-2531-PN-5/09 Załącznik nr 3 Opis przedmiotu zamówienia urządzenie wielofunkcyjne sieciowe Lp. Nazwa komponentu Parametry minimalne Parametry oferowanego urządzenia 1 2 3 4 1. Maksymalny format oryginału A3 2. Prędkość kopiowania 40 stron A4/min. 3. Wydajność miesięczna 100.000 kopii/wydruków 4. Rozdzielczość kopiowania 600 dpi x 600 dpi 5. Zoom zakres od 25 do 400 % ze skokiem co 1% 6. Dysk twardy min. 40 GB 7. Podawanie papieru min. 2 kasety na min. 500 arkuszy A3 i A4 każda 8. Podajnik ręczny na min. 100 arkuszy 9. Karta sieciowa ETHERNET 10/100 BaseT 10. Czas pierwszej kopii do 8,0 sek. 11. Czas nagrzewania do 60 sek. 12. Podajnik automatyczny dokumentów dwustronnych na min. 50 arkuszy 13. Dupleks jednoprzebiegowy 14. Drukarka sieciowa rozdzielczość drukowania: 600 dpi x 600 dpi 15. Skaner sieciowy 1. rozdzielczość skanowania 600 dpi 2. formaty plików: TIFF, PDF 3. skanowanie do pliku 4. skanowanie do e-mail 5. bez ograniczeń liczby użytkowników ? 1 2 3 4 16. Podstawa urządzenia mobilna (na kółkach) 17. Waga < 150 kg 18. Dodatkowe funkcje 1. Sortowanie elektroniczne 2. Wyświetlacz kontrolny 3. Możliwość zarządzania urządzeniem przez stronę www. 19. Wyposażenie 1. Wkład z tonerem startowym na min. 20.000 kopii 2. Wkład z tonerem dodatkowym na min. 20.000 kopii 3. Bęben światłoczuły na min. 100.000 kopii 4. Patchcord UTP 5E - długość min. 5 m. 5. Przewód zasilający z polska wtyczką - długość min. 2,5 m. Gwarancja min. 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, 4.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 4.3.złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego Sposób dokonywania oceny spełninia warunków: spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE DOSTARCZYĆ MAJĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach