Akademia Pomorska ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego 22A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8405327 , fax. 059 8405475
- Data zamieszczenia: 2009-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
ul. Arciszewskiego 22A 22A
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8405327, fax. 059 8405475
REGON: 00000145900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl. edu..pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa doposażenia laboratoriów kształcenia umiejętności zawodowych Katedry Nauk o Zdrowiu Akademii Pomorskiej w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
interaktywny symulator porodu 1 szt, manekin os. dorosłej do zabiegów ratowniczych 1 szt, model do opieki nad pacjentką 1 szt, symulator czynności życiowych 1 szt, osłuchowy trenażer pracy serca 1 szt, defibrylator 1 szt, zaawansowany symulator do punkcji i iniekcji 1 szt, model ramienia do nakłucia tętniczego 1 szt, model symulatora domięśniowych iniekcji pośladkowych 1 szt, symulator iniekcji domięsniowych mięsień udowy 1 szt, symulator iniekcji domięśniowych mięsień posladkowy 1 szt, kompaktowy monitor przenosny pacjenta 1 szt, Fałdomierz 3 szt. mikroskop badawczy 1 szt, system do aktywizacji obrazu 1 szt, mikrotom rotacyjny 1 szt, centrum do zatapiania w parafinie 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy -Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności -nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Podpisane oświadczenie z art. 22 i 24, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji - Opis techniczny oferowanego towaru -Oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji, ze oferowany sprzęt posiada certyfikat CE - Wypełniony Formularz Cenowy, stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji -zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, luz zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Wypełniony formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 3 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apsl.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu Widzieć i wiedzieć więcej - nowoczesna edukacja w Gminie Przywidz.
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W BORKOWIE I PRZEDSZKOLA W STRASZYNIE
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa wyposażenia w tym mebli i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego dla żłobka przy ul. Olsztyńskiej w Gdańsku oraz dla żłobka przy ul. Rogalińskiej w Gdańsku
Dodano: 2015-11-02 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gardeja
Dodano: 2015-06-23 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gardeja
Dodano: 2015-06-03 - DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH I EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU: GMINA KARTUZY - GMINĄ TWÓRCZEJ AKTYWNOŚCI PRZEDSZKOLAKA
Dodano: 2015-02-18 - ZP/136/2014 Dostawa modeli anatomicznych w 8 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2014-11-20 - Dostawa robotów humanoidalnych oraz podzespołów składowych platform robotów mobilnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych
Dodano: 2014-10-16 - Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek
Dodano: 2014-10-08