Przetargi.pl
Dostawa doposażenia laboratoriów kształcenia umiejętności zawodowych Katedry Nauk o Zdrowiu Akademii Pomorskiej w Słupsku

Akademia Pomorska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego 22A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8405327 , fax. 059 8405475
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
    ul. Arciszewskiego 22A 22A
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8405327, fax. 059 8405475
    REGON: 00000145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl. edu..pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa doposażenia laboratoriów kształcenia umiejętności zawodowych Katedry Nauk o Zdrowiu Akademii Pomorskiej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    interaktywny symulator porodu 1 szt, manekin os. dorosłej do zabiegów ratowniczych 1 szt, model do opieki nad pacjentką 1 szt, symulator czynności życiowych 1 szt, osłuchowy trenażer pracy serca 1 szt, defibrylator 1 szt, zaawansowany symulator do punkcji i iniekcji 1 szt, model ramienia do nakłucia tętniczego 1 szt, model symulatora domięśniowych iniekcji pośladkowych 1 szt, symulator iniekcji domięsniowych mięsień udowy 1 szt, symulator iniekcji domięśniowych mięsień posladkowy 1 szt, kompaktowy monitor przenosny pacjenta 1 szt, Fałdomierz 3 szt. mikroskop badawczy 1 szt, system do aktywizacji obrazu 1 szt, mikrotom rotacyjny 1 szt, centrum do zatapiania w parafinie 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy -Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności -nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Podpisane oświadczenie z art. 22 i 24, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji - Opis techniczny oferowanego towaru -Oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji, ze oferowany sprzęt posiada certyfikat CE - Wypełniony Formularz Cenowy, stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji -zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, luz zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Wypełniony formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 3 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apsl.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach