Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
- Data zamieszczenia: 2011-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A 1A
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Biura Wymiany Zagranicznej Studentów i Katedry Biologii Molekularnej UG.(części A, B) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Biura Wymiany Zagranicznej Studentów - część A i Katedry Biologii Molekularnej - część B, zwanej w SIWZ sprzętem. 2.Dostawa sprzętu do Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego: a)Biuro Wymiany Zagranicznej Studentów ul. Bażyńskiego 1a 80-952 Gdańsk pokój 115, osoba do kontaktu p. Małgorzata Boroń-Wawrzyniak (Rozdział II pkt.11 część A) b)Katedra Biologii Molekularnej ul. Kładki 24 ,80-822 Gdańsk pokój 53A , osoba do kontaktu p. Ewa Sell (Rozdział II pkt.11 część B) 3.Zamówienie dotyczy dostawy fabrycznie nowego sprzętu tzn. nie używanego przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 4.Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 5.Oferowany sprzęt nie może być w dniu składania ofert przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 6.Dostarczony sprzęt przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej będzie wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej sprzętu zaznaczono inaczej. 7.Gwarancja : a)okres gwarancji minimum 12 miesięcy b)czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 5 dni robocze (dotyczy pozycji A) i 3 dni robocze ( dotyczy pozycji B) od zgłoszenia awarii, c)czas wykonania naprawy- nie dłuższy niż 21 dni roboczych, w przypadku zabrania sprzętu do serwisu - dostarczenie urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż przedmiot niniejszej dostawy d)w czasie trwania gwarancji naprawy dokonywane przez autoryzowany Serwis z użyciem oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych 8. Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenia były oznaczone symbolem CE zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 marca.2003 roku (DZ.U. nr 49 poz. 414 z 24 marca 2003r) oraz spełniały warunki określone w PN, PN-EN. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa i konserwacja czterech, fabrycznie nowych, cyfrowych monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni wraz z przeniesieniem konfiguracji, z używanych dotychczas przez Zamawiającego urządzeń, na oferowane urządzenia.
Dodano: 2014-07-09 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku
Dodano: 2013-08-21 - Dostawa urządzeń drukujących dla Instytutu Fizyki Doświadczalnej UG
Dodano: 2012-09-18 - Jednorazowa dostawa kserokopiarek do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach (11 części)
Dodano: 2012-07-25 - Jednorazowa dostawa wielofunkcyjnego urządzenia monochromatycznego w formacie A3_A4 drukarka, kopiarka, kolorowy skaner dla Katedry Biologii Molekularnej UG.
Dodano: 2012-03-16 - Dzierżawa i konserwacja czterech, fabrycznie nowych, cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2011-07-28 - Dostawa cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z montażem i szkoleniem dla Wydziału Chemii UG - 2 sztuki.
Dodano: 2011-04-26 - na dostawa1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego
Dodano: 2010-09-24 - Jednorazowa dostawa kserokopiarek - 3 szt. dla jednostek organizacyjnych UG
Dodano: 2010-06-21 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, serwerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania w trzech odrębnych zadaniach, służących do realizacji zadań statutowych OKE w Gdańsku.
Dodano: 2009-10-19