Przetargi.pl
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, serwerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania w trzech odrębnych zadaniach, służących do realizacji zadań statutowych OKE w Gdańsku.

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 3205590 , fax. 0-58 3205579
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 3205590, fax. 0-58 3205579
    REGON: 19168791600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, serwerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania w trzech odrębnych zadaniach, służących do realizacji zadań statutowych OKE w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I. Urządzenie wielofunkcyjne z uruchomieniem- 1 szt. Realizujące funkcje: skanowania, drukowania, kopiowania z finiszerem broszurującym a)wymagane minimalne parametry: KOPIARKA prędkość kopiowania - 70 kopii na minutę (A4), ozdzielczość: wydruk/skanowanie - 1.200 dpi/600 dpi, kopia wielokrotna - do 999 kopii, czas nagrzewania - do 30 sekund, czas pierwszej kopii - 3,5 sekundy, zoom - 25 - 400% (co 1%), pamięć -1,5GB + 160 GB twardy dysk pojemność wejściowa papieru - 2 x 1.550 - kaseta tandemowa, 2 x 550 arkuszy, 100 arkuszy - podajnik ręczny, pojemność podajnika ADF: 150-250arkuszy(80-69g/m2), rozmiar papieru - B6 - A3, gramatura papieru - kasety na papier: 53 - 128 g/m2, taca ręczna: 53 - 216, g/m2, dupleks: 64 - 128 g/m2, Wyświetlacz WXGA z funkcją uproszczonego panela, DRUKARKA prędkość drukowania - 70 wydruków na minutę, język drukarki - PCL5e: do 600 x 600 dpi, PCL6/RPCS TM: do 1.200 x 1.200 dpi, interfejs - Ethernet 10 base-T/100 base-TX USB 2.0, protokoły sieciowe - TCP/IP, IPX/SPX, AppleTalk, SMB, SKANER Dwustronny, jednoprzebiegowy, kolorowy skaner z funkcją filrowania wybranego koloru podczas skanowania, prędkość skanowania - kolorowe, czarno-białe 55-80 ( jednostronne) max. 90-130 oryginałów na minutę (dwustronne), rozdzielczość - 600 dpi (TWAIN:1.200 dpi), 256 odcieni szarości, formaty wyjściowe - PDF, JPEG, TIFF, sterowniki - TWAIN sieciowy, skanowanie do e-maila - SMTP, TCP/IP, adresy odbiorców - maksimum 500 z lokalnej książki adresowej, zapisane adresy - maksimum 2.000, książka adresowa - przez LDAP lub lokalnie na HDD, skanowanie do folderu - przez SMB, FTP lub protokół NCP, odbiorcy - maksimum 50 folderów/pracę, Finiszer broszurujący na 2.000 arkuszy, zszywający do 50 arkuszy, broszury do 15 arkuszy b)dodatkowe funkcje: -do urządzenia niezbędne jest dołączenie oprogramowania pozwalającego na monitorowanie wykorzystania urządzenia przez poszczególnych użytkowników lub działy (szczegółowe raportowanie kosztów generowanych przez jednostki oraz możliwość przydzielania użytkownikom praw do konkretnych funkcji urządzenia). -dostęp do urządzenia powinien odbywać się za pomocą czytnika kart zbliżeniowych. -wymagane jest aby występowała możliwość zaimplementowania na urządzeniu aplikacji opartych na technologii Java, pozwalających na rozszerzenie funkcjonalności maszyny. c)w ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dodatkowo do: -zainstalowania i uruchomienia dostarczonego w ramach zamówienia urządzenia na III piętro z jednoczesnym przeniesieniem istniejącego urządzenia AF 700 na wysoki parter z zainstalowaniem i uruchomieniem. -przekazania Zamawiającemu szczegółowej instrukcji obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu. -przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonego sprzętu w dniu dostarczenia sprzętu . -świadczenie serwisu gwarancyjnego przez osobę uprawnioną w okresie trwania gwarancji. -dodatkowo dostarczyć 1 szt. toneru do urządzenia . d)gwarancja na urządzenie min 36 miesięcy. e)termin na wymianę lub naprawę urządzenia wielofunkcyjnego wynosić będzie do 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego. Zadanie II. - SERWER plików -2 szt. a) wymagana minimalne parametry: Typ obudowy serwera Rack (1U), Ilość zainstalowanych procesorów 2 szt. Typ zainstalowanego procesora Intel Xeon /Quad-Core/, Kod procesora E5440, Częstotliwość procesora 2,83 GHz, Częstotliwość szyny FSB 1333 MHz, Pojemność pamięci cache [L2] 12 MB, Ilość zainstalowanych dysków 6 szt. Pojemność zainstalowanego dysku 146 GB, Zainstalowane sterowniki dysków 6 x SATA/SAS, Sterownik macierzy Smart Array P400i, 256 MB + BBWC, Pojemność zainstalowanej pamięci 4096 MB, Rodzaj zainstalowanej pamięci DDR2, Typ pamięci Fully Buffered, Częstotliwość szyny pamięci 667 MHz, Ilość banków pamięci 8 szt. Ilość wolnych banków pamięci 4 szt. Elementy Hot-Swap - dyski twarde, zasilacze, Ilość slotów PCI-E 8x 2 szt. Typ karty graficznej ATI ES1000, Karta sieciowa 2 x 10/100/1000 Mbit/s, Ilość kieszeni 2,5 (wewnętrznych) 6 szt. Napędy wbudowane (zainstalowane) DVD?RW, Interfejsy: PS/2 (klawiatura) , PS/2 (mysz), 2 x RJ-45 (LAN), 1 x 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor), 4 x USB 2.0, Ilość zasilaczy 2 szt. Moc zasilacza (zasilaczy) 700 Wat, Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft Windows 2003 Server, Microsoft Windows 2003 SBE, Red Hat Enterprise Linux, SUSE Linux Enterprise Server, b) Gwarancja - min. 36 miesięcy. Zadanie III. Sprzęt komputerowy 1.stacja robocza I: - 5 szt. a) wymagane minimalne parametry: procesor Intel Core2 Duo 3,0GHz E7600 płyta główna - zintegrowana karta graficzna, sieciowa i muzyczna, pamięć RAM 2GB, nagrywarka DVD+/-R, dysk twardy 250GB SATA II, obudowa MidiTower, zasilacz 400W, klawiatura, mysz z podkładką, 2.stacja robocza II: - 5 szt a) wymagane minimalne parametry : płyta główna - zintegrowana karta sieciowa i muzyczna, procesor Intel Core2 Quad 3,0GHz 12M cache Q9650, karta graficzna GeForce 9600GT 1GB sam radiator, pamięć RAM 4GB DDR2, dysk twardy 250GB SATA II, nagrywarka BlueRay 8x, obudowa ATX, zasilacz 650W,klawiatura, mysz z podkładką b) gwarancja na sprzęt punkt 1, 2 min 36 miesięcy 3. oprogramowanie a) system operacyjny MS Windows XP Professional OEM- 7 szt. lub równoważny w pełni zgodny z usługą ActiveDirectory systemu Windows 2003 Serwer, wspierający obsługę VBScript, umożliwiający zainstalowanie i pracę programów rodziny CrystalReports od wersji 8.5 b)pakiet oprogramowania biurowego MS Office Professional 2007 EDU MOLP - 7 szt. + nośnik 1szt. lub równoważny zawierający edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny,program do tworzenia prezentacji i relacyjną bazę danych pozwalających na dostęp do zewnętrznych źródeł danych (w szczególości MSSQL i Oracle),obsługujących biblioteki ADO 2.1 i DAO 3.6 lub wyższej oraz obsługę skryptów VBfA pozwalających na odczyt, zapis i modyfikację plików formatu doc, docx, xls, xlsx, ppt, mdb c)oprogramowanie zgodnie z pukt.3a zamontowane na sprzęcie punkt 1, 2 zadania III d)dodatkowe oprogramowanie - Math Type wersja edukacyjna - 1 szt. - CorelDRAW Graphics Suite X4 PL - 1szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu dla Zadania I, II, III jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę po 1.700 PLN (jeden tysiąc siedemset złotych) dla zadania I, 960 PLN (dziewięćset sześćdziesiąt złotych) dla zadania II, 900 PLN (dziewięćset złotych) dla zadania III 2). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w punkcie 15. SIWZ. 3). Wadium może być wniesione w następujących formach: a.pieniądzu na rachunek bankowy nr 83101011400170791391200000 b.poręczeniach bankowych c.gwarancjach bankowych d.gwarancjach ubezpieczeniowych e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 100, poz. 1158, z późn.zm.) 4). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na dostawę urządzenia wielofunkcyjnego, serwerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 5). Dokumenty, o których mowa w punkcie 4) b. - e. muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6). W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7). Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią niżej wymienione w warunki -dotyczy wszystkich zadań 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5.oraz w szczególności: -dostarczą wraz z ofertą, określone w punkcie VII SIWZ dokumenty i oświadczenia, na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków, -posiadają możliwość dotrzymania terminu wykonania zamówienia na zasadach określonych w punkcie V SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie nazwy producenta sprzętu wraz z nazwą produktu. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego traktowana będzie jako odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda niżej wymienionych dokumentów 1.1 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 1.2 Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dołączone do załącznika nr 1 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4 Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Parafowany wzór umowy jako jej akceptacja - załącznik nr 2 1.6 Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw o zakresie takim samym lub podobnym do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości i odbiorców oraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.( co najmniej 3 dostawy o wielkości podobnej lub większej) -( dotyczy zadania I, II, III) 2.Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3.Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 4.W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5.W przypadku konsorcjum, każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa dokumenty przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum (punkt VII ust.1.3, 1.4) 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkt VII ust.1.3, 1.4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.Brak jakiegokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, sprzecznie z treścią SIWZ) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem pkt. 8 niniejszego rozdziału. 8.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. Dodatkowe oświadczenia jakich żąda Zamawiający od Wykonawców Certyfikat autoryzacji serwisu technicznego producenta urządzenia dla zadania I Informacje dotyczące warunków składania ofert i sposobu przygotowania oferty. 1.Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej dokumentacji. 2.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej lub oferty zawierającej warianty spowoduje odrzucenie ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 3.Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców. 4.Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych. 5.Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy zamówienia, a w tym ewentualnie dokonywane naprawy gwarancyjne były wykonywane przez Wykonawcę składającego ofertę . 6.Wykonawca może złożyć ofertę obejmującą poszczególne lub wszystkie części (zadania). Wybór przez Zamawiającego oferty na wykonanie jednej z części (zadania) nie zobowiązuje Zamawiającego do wyboru oferty tego samego Wykonawcy na wykonanie innej części (zadania). 7.Wykonawca może zwrócić się w formie pisemnej do zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentacji, natomiast Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie udzielić wyjaśnień chyba, że pytanie wpłynęło do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert . 8.Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8.1 W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8.2W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę upoważnioną, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 9.Każda zapisana strona oferty powinna być ponumerowana kolejnymi numerami. 10.Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób trwały, np. całą ofertę Wykonawca może zszyć, skleić itp.; 11.Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być podpisane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 12.Wykonawca na formularzu ofertowym winien złożyć stosowne zastrzeżenie dotyczące - tajemnicy przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 12.1 Informacje zastrzeżone należy dołączyć do oferty oddzielnie od jej pozostałych, jawnych elementów z napisem - tajemnica przedsiębiorstwa. 12.2 W przypadku braku stosownego zastrzeżenia cała oferta od chwili otwarcia może być ujawniona. 13.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 14.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 14.1 warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa powyżej. 14.2 oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 14.3 Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum, umowy spółki cywilnej - w takim przypadku umowę należy dołączyć do oferty - lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 14.4 wszelka korespondencja oraz uzgodnienia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 14.5 wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach