Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUGI ODŚNIEŻANIA DRÓG I PARKINGÓW GMINNYCH ORAZ PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH NA TERENIE GMINY ORNONTOWICE

Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-178 Ornontowice, ul. Zwycięstwa 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3361233 , fax. 032 3361233
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej
    ul. Zwycięstwa 26 26
    43-178 Ornontowice, woj. śląskie
    tel. 032 3361233, fax. 032 3361233
    REGON: 27698848600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUGI ODŚNIEŻANIA DRÓG I PARKINGÓW GMINNYCH ORAZ PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH NA TERENIE GMINY ORNONTOWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONYWANIE USŁUGI ODŚNIEŻANIA DRÓG I PARKINGÓW GMINNYCH ORAZ PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH NA TERENIE GMINY ORNONTOWICE Postanowienia ogólne Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie Gminy Ornontowice oraz prowadzenie dyżuru w okresie obowiązywania umowy. Przedmiotowe prace będą prowadzone z wykorzystaniem sprzętu własnego wykonawcy i będą wykonywane w zależności od panujących warunków atmosferycznych bez dodatkowego polecenia Zamawiającego. Wykonawca zapewnia dyspozycyjność 24 godziny na dobę, w sposób zapewniający stały kontakt telefoniczny z pracownikiem ZGKiW. Wykonawca zapewni gotowość świadczenia usług związanych z odśnieżaniem w okresie od podpisania umowy do 30.04.2010r oraz będzie w tym okresie pełnił dyżur. Po każdym przepracowanym dniu Wykonawca jest zobowiązany zgłosić się w siedzibie ZGKiW przy ul. Zwycięstwa w celu odnotowania i potwierdzenia, na specjalnie przygotowanym druku, ilości faktycznie przepracowanych godzin. Szczególną uwagę należy zwrócić na opady nocne. Odśnieżanie ma się odbywać w godzinach nocnych zapewniając przejezdność wszystkich dróg gminnych po godzinie 5.00 rano, a w ciągu dnia w miarę intensywności opadów. Parkingi oraz zatoki i przystanki autobusowe (miejsca dokładnie wskazane na załączniku graficznym) powinny być odśnieżone do godziny 6.00 rano, tj. przed porannym natężeniem ruchu (pojazdów oraz osób czekających na autobusy). Dodatkowo w godzinach popołudniowych należy zapewnić w sposób niekolidujący z ruchem usunięcie błota poślizgowego. Wykonawca sam decyduje, kiedy wyjeżdża odśnieżać, o czym powiadamia osobę odpowiedzialną z ramienia ZGKiW za przebieg (Akcji Zima). Powiadomienie powinno nastąpić na nr 501 548 282 z telefonu komórkowego w postaci wysłania SMS-a. Brak reakcji na SMS-a jest potwierdzeniem decyzji Wykonawcy o wyjeździe za właściwą. Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na wyjazd Wykonawcy, wówczas Wykonawca wstrzymuje wyjazd. Odśnieżanie ma przebiegać w określonym przez Wykonawcę harmonogramie, który Wykonawca przedstawi Zamawiającemu z chwilą zawarcia umowy. Ustalenia powyższe w kwestii samodzielnej decyzji wyjazdu na odśnieżanie nie dotyczą części 4 przetargu w której zlecenie wyjazdu wskazuje każdorazowo telefonicznie zamawiający. Czas dojazdu na miejsce odśnieżania od momentu otrzymania informacji nie może przekraczać 1 godziny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części 1 zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na podstawie dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy, a w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień-posiadają prawo do prowadzenia działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Dysponują: - ciągnikiem o mocy co najmniej 80 KM z napędem na dwie osie wraz z pługiem dwustronnym do odśnieżania (lub sprzęt równoważny); oraz ciągnikiem zapasowym o takich samych parametrach, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe umożliwiające realizację zadania ; Dla części 2 zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na podstawie dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy, a w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień-posiadają prawo do prowadzenia działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Dysponują: - ciągnikiem o mocy co najmniej 80 KM z napędem na dwie osie wraz z pługiem dwustronnym do odśnieżania (lub sprzęt równoważny); oraz ciągnikiem zapasowym o takich samych parametrach, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe umożliwiające realizację zadania ; Dla części 3 zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na podstawie dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy, a w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają prawo do prowadzenia działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Dysponują: - ciągnikiem o mocy co najmniej 80 KM z napędem na dwie osie wraz z pługiem dwustronnym do odśnieżania (lub sprzęt równoważny); oraz ciągnikiem zapasowym o takich samych parametrach, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- posiadają środki finansowe umożliwiające realizację zadania; Dla części 4 zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na podstawie dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy, a w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień-posiadają prawo do prowadzenia działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Dysponują: a. ładowarką (w celu załadunku śniegu na samochód) lub pługiem wirnikowym; b. samochodem samowyładowczym (lub równoważny); c. posypywarką drogową oraz solą drogową (w celu posypywania solą wyznaczonych odcinków dróg wg potrzeb zamawiającego). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe umożliwiające realizację zadania; Sposób dokonywania oceny spełniania powyższych warunków. Warunki będą oceniane na zasadzie: spełnia - nie spełnia: Dla części 1, 2, 3 i 4 zamówienia: Warunki, o których mowa w pkt 1 i 3 będą oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy o ich spełnieniu lub nie. Warunek określony w pkt 2 zostanie oceniony na podstawie dołączonych do oferty dokumentów - wykazu sprzętu. Jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje na potrzeby niniejszego zamówienia wymaganym sprzętem (przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi wykazać dysponowanie sprzętem dla wszystkich części z osobna) warunek zostanie uznany za spełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla wszystkich części 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1a, 1b, 1c lub 1d do niniejszej SIWZ, Wykonawca wykorzystuje odpowiedni formularz ofertowy, jeżeli składa ofertę na część 1 - formularz 1a, na część 2 - formularz 1b, na część 3 - formularz 1c, na część 4 - formularz 1d lub kilka formularzy. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -załącznik 2 do SIWZ, (jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części wystarcza jedno oświadczenie). 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - dla każdej części osobno. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów i dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach