Gmina Rzezawa ogłasza przetarg
- Adres: 32-765 Rzezawa, ul. Długa 21
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6858600, 6858100, 6858120 , fax. 014 6858601
- Data zamieszczenia: 2012-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzezawa
ul. Długa 21 21
32-765 Rzezawa, woj. małopolskie
tel. 014 6858600, 6858100, 6858120, fax. 014 6858601
REGON: 00054996700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa oczyszczalni wraz z siecią kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bratucice i Okulice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa oczyszczalni wraz z siecią kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bratucice i Okulice - zwana dalej zadaniem inwestycyjnym. Krótki opis zadania inwestycyjnego W zakres inwestycji wchodzą: a) Budowa oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej o przepustowości nominalnej 300 m3 na dobę w miejscowości Okulice. b) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Okulice (kolektor PVC fi 200 mm - 3 659 m, kolektor PVC fi 160 mm - 988 m, przykanaliki PVC fi 160 mm - 321 m, kolektor tłoczny PE fi 40-125 mm - 3 954 m, przepompownie - 9 szt.) c) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bratucice (kolektor PVC fi 200 mm - 8 777,14 m, kolektor PVC fi 160 mm - 4 434,53 m, przykanaliki PVC fi 160 mm - 771,38 m, kolektor tłoczny PE fi 50-90 mm - 12 614 m, przepompownie - 29 szt. 2. Usługi nadzoru inwestorskiego będą obejmowały w szczególności: a) uczestnictwo w wyłonieniu wykonawcy robót na zadanie inwestycyjne - sprawdzenie kosztorysów ofertowych b) uczestniczenie w przekazaniu wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy, c) zapoznanie się z opracowaniami projektowymi, umowami na wykonanie robót, warunkami pozwolenia na budowę, terenem - przed wejściem Wykonawców na plac budowy, d) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, specyfikacją techniczną wykonaniu i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno - budowlanymi, e) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów, f) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji - według potrzeb, g) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m. in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp., sprawdzania obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, h) sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez wykonawcę faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót, i) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, j) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania (dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - niezwłocznie od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych wpisem), k) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję, l) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych - cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń, m) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych, n) przygotowanie przy udziale Zamawiającego wniosku dotyczącego uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, o) nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ, p) zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy dotyczących bezpieczeństwa budowy, q) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób niezatrudnionych przez wykonawcę, r) zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę, s) inspektorzy nadzoru zobowiązują się do wykonania nadzoru inwestorskiego będąc co najmniej dwa razy w tygodniu na terenie budowy oraz na wezwanie Zamawiającego, t) dokonywanie bieżącej analizy kosztów zadania inwestycyjnego oraz comiesięczne raportowanie o stopniu zaawansowania zadania w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego, u) prowadzenie raportowania, sprawozdań i rozliczania inwestycji z Instytucją Zarządzającą zgodnie z wymogami Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w tym zakresie, v) prowadzenie rozliczeń częściowych zadania inwestycyjnego, w) przeprowadzenie rozliczenia końcowego zadania inwestycyjnego. Nadzór inwestorski ma być prowadzony przez: - co najmniej jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - co najmniej jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: 35 8591 0007 0080 0000 0042 0024 z dopiskiem Wadium - inspektor nadzoru. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przechowuje się na rachunku bankowym. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego pok. 27, przed upływem terminu składania ofert. Z treści wadium powinno w sposób jednoznaczny wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowego zaspokojenia zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Do oferty należy załączyć kopię przelewu bankowego lub kopię wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzezawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-28 - BZP.271.23.2016 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania nr 02/2016 Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem.
Dodano: 2016-04-20 - PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWYSTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego z Onkologią Ginekologiczną oraz Oddziału Noworodków z Pododdziałem Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych i elektrycznych zlecanych przez Gminę Miejską Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - BZP.271.13.2016 pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych , dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane
Dodano: 2016-04-05 - ZP.272.8.2016 Zamówienie na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem oraz przebudowa i nadbudowa przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na Liceum Ogólnokształcące w Grybowie wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 678, 679/2 położonych w Grybowie
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa.
Dodano: 2015-12-31 - BZP.271.75.2015 pełnienie w 2016 r. funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonywanie usług doradczych w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych dla projektu pn. Modernizacja Systemu Ostrzegania o Zagrożeniach na terenie miasta Tarnowa.
Dodano: 2015-12-03