Przetargi.pl
wykonywanie usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego obiektów II Oddziału ZUS w Warszawie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-829 Warszawa, ul. Podskarbińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5902322, 5902321 , fax. 022 5902730, 5902600
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
    ul. Podskarbińska 25 25
    03-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5902322, 5902321, fax. 022 5902730, 5902600
    REGON: 00001775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ubezpieczenia społeczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego obiektów II Oddziału ZUS w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy kwartalnej konserwacji oraz wykonywania napraw systemu sygnalizacji pożaru w budynku Archiwum Zakładowego w Legionowie przy ulicy Piłsudskiego 43b. W skład instalacji będącej przedmiotem zamówienia wchodzą urządzenia, oprogramowanie i okablowanie. Miejsce wykonywania usługi: Archiwum Zakładowe w Legionowie przy ul. Piłsudskiego 43b. Termin wykonywania usługi: Pierwsza konserwacja w maju 2009 r. Wykaz urządzeń systemu sygnalizacji pożaru: Centrala sygnalizacji pożaru typ IGNIS 1080 szt.1, Jonizacyjne czujki dymu DIO-40 szt.38, Optyczna czujka dymu DOR-40 szt.11, Gniazdo czujki szt.49, Wskaźnik zadziałania WZ-31 szt.33, Ręczny sygnalizator pożaru ROP 33 szt.2, Sygnalizatory akustyczne pożaru SAK szt.2, Akumulatory 7 Ah/12V szt.2. 1. Zakres prac konserwacyjnych . Wykonywanie wszystkich czynności zalecanych w instrukcjach obsługi urządzeń wchodzących w skład systemów tj. m in. wykonywanie przeglądów, regulacji, czyszczenia urządzeń wykonanie testów, przegląd statusu linii dozorowych, sprawdzenie działania systemów i wszystkich urządzeń wchodzących w ich skład, przegląd pamięci zdarzeń, wykonywanie raportów, konfigurowanie sprzętu i oprogramowania, próbny alarm, kontrola stanu okablowania, kontrola zasilania awaryjnego, wykonanie pomiarów parametrów akumulatorów, sprawdzenie imitatorem dymu działania czujek dymu, szkolenie w zakresie obsługi urządzeń dla osób wskazanych przez Zamawiającego, nanoszenie na dokumentację wszelkich wprowadzonych zmian w systemach. Dodatkowo wykonywanie pomiarów dozymetrycznych jeżeli zachodzi taka konieczność zgodnie z Prawem Atomowym . 2. Warunki Realizacji Zamówienia . a) W miesiącu podpisania umowy zostanie sporządzony protokół przejęcia do serwisowania instalacji. b) Konserwacje będą odbywać się raz na kwartał, bez wezwania Zamawiającego. Pierwsza w maju 2009r., kolejne odpowiednio w odstępach kwartalnych. c) Czynności konserwacyjne będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu. d) Czynności wykraczające poza zakres konserwacji tzw. naprawy będą wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia Zamawiającego. e) W przypadku awarii podjęcie czynności nastąpi w ciągu 4 godzin od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. Podjęcie czynności polega na zabezpieczeniu systemu, wprowadzeniu trybu awaryjnego jego funkcjonowania oraz niezwłocznym przedstawieniu Zamawiającemu kalkulacji cenowej naprawy. Czynności zabezpieczające trwające do 2h, które nie wymagają ponoszenia kosztów urządzeń, części, materiałów, rozliczone będą na podstawie protokołu w oparciu o stawkę roboczogodziny - bez konieczności wstępnego zatwierdzenia kosztów. f) Zamawiający zleca wykonanie naprawy po uprzednim otrzymaniu od Wykonawcy i zaakceptowaniu kalkulacji cenowej zawierającej również propozycję terminu wykonania naprawy. g) Wyznaczony w zleceniu termin naprawy może zostać przedłużony przez Zamawiającego na uzasadniony wniosek Wykonawcy. Na okres trwania procedury pozyskania i wymiany uszkodzonych elementów Wykonawca wprowadzi najkorzystniejszy z dostępnych tryb awaryjny funkcjonowania systemu, np. jeżeli to możliwe ze względów technicznych zapewni na okres naprawy własne urządzenie zastępcze. h) Wszelkie czynności mogące spowodować zakłócenia w pracy Zamawiającego zostaną wykonane po godzinie 15:30 w dni robocze lub dni wolne od pracy albo w innym uzgodnionym z Zamawiającym terminie, który nie spowoduje przerw w funkcjonowaniu obiektu. i) Czynności naprawcze będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu. j) W przypadku konieczności naprawy w serwisie producenta urządzenia Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i do rozliczenia usługi przedstawi rachunek serwisu. k) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania systemu objętego konserwacją w ciągłej sprawności technicznej. l) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przekazania do utylizacji urządzeń i części wymienionych podczas czynności serwisowo naprawczych. W przypadku odpadów zawierających substancje promieniotwórcze - koszt ich utylizacji w Zakładach Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych zostanie doliczony i wyszczególniony w protokole wykonania naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: Posiadają zezwolenie Prezesa Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej na obrocie i obsłudze izotopowych czujek dymu zgodnie z art. 4 ustawy - Prawo Atomowe (Dz. U. z 2001 r. nr 3 poz. 18 ze zmianami) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Doświadczenie zawodowe przedstawiające się wykonaniem lub wykonywaniem usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (okres świadczenia usługi min. 12 kolejnych miesięcy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch zamówień dot. wykonywania konserwacji i napraw systemów sygnalizacji pożaru z jonizującymi czujkami dymu. a) Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji wydane dla grupy 1 pkt. 2 i 10 określonej w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej zawartego w Dz. U. nr 89 poz. 828 z 2003 r. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. § 2. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: § 1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) zezwolenie Prezesa Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej na obrocie, transporcie, obsłudze w zakresie instalowania, konserwacji, kontroli szczelności źródeł - izotopowych czujek dymu zgodnie z art. 4 ustawy - Prawo Atomowe (Dz. U. z 2001 r. nr 3 poz. 18 ze zmianami) 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania doświadczenia i dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi przedłożyć: a) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch zamówień dot. wykonywania konserwacji i napraw systemów sygnalizacji pożaru z jonizującymi czujkami dymu. Okres świadczenia usługi min. 12 kolejnych miesięcy. Do wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego/odbiorcę usług: b) świadectwo kwalifikacyjne (min. 1 osoby) na stanowisku eksploatacji wydane dla grupy 1 pkt. 2 i 10 określonej w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej zawartego w Dz. U. nr 89 poz. 828 z 2003r. W przypadku gdy osoby, które będą wykonywać zamówienie udostępni inny podmiot należy dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie powyższego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób. § 3. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 : 1) lit. a - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. l, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio. § 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawcy występujący wspólnie (dot. również spółek cywilnych) muszą złożyć: - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie - każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w § 1 i § 2 ust. 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w § 1 : w zakresie spełniania warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1 i 4 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 - wszyscy łącznie. Wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych wykonawców. § 5. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz ofertowy, b) dokumenty i oświadczenia wymienione w § 1 - § 4 (stosownie dla poszczególnych Wykonawców)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach