Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji budowlanej, koncepcji użytkowej oraz wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego dla adaptacji pomieszczeń na potrzeby administracji w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy ul. Kościuszki 20

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3665400 , fax. 024 3665421
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3665400, fax. 024 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji budowlanej, koncepcji użytkowej oraz wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego dla adaptacji pomieszczeń na potrzeby administracji w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy ul. Kościuszki 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie inwentaryzacji budowlanej, koncepcji użytkowej oraz wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego dla adaptacji pomieszczeń na potrzeby administracji w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy ul. Kościuszki 20. Przedmiot zamówienia obejmuje: budynek dydaktyczno-administracyjny, podpiwniczony, z poddaszem użytkowym. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków. Dane ogólne do inwentaryzacji budowlanej: Konstrukcja budynku tradycyjna. Technologia wykonania budynku; tradycyjna murowana Kubatura - 5133, 59 m3 Liczba lokali i pomieszczeń użytkowych - 46 Powierzchnia zabudowy - 301, 21 m2 Liczba kondygnacji - 3 Koncepcja użytkowa (projekt koncepcyjny): Musi uwzględniać wszelkie wymagane obowiązującymi przepisami prawa opinie, uzgodnienia i pozwolenia: konserwatora zabytków, p.poż., bhp, administracji samorządowej i innych, potrzebne dla danego przedmiotu zamówienia. Koncepcja użytkowa powinna obejmować: 1. Adaptację dotychczasowych pomieszczeń z przeznaczeniem dla administracji uczelni. 2. Aranżacja oświetlenia. 3. Aranżacja podświetlenia elewacji frontowej. 4. Funkcjonalność poddasza. 5. Sala Senatu. Ostateczną koncepcję użytkową (projekt koncepcyjny) Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. Dokumentacja projektowa: Powinna zawierać w szczególności: 1. Kosztorys inwestorski. 2. Przedmiar robót. 3. Projekt budowlany. 4. Projekt wykonawczy. 5. Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Wykaz w/w opracowań na CD z rozszerzeniem pliku pdf. 7. Przewodnik po dokumentacji. Pozostałe: 1. Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych powinna być wykonana zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 2. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane obowiązującymi przepisami prawa opinie, uzgodnienia i pozwolenia: konserwatora zabytków, p.poż., bhp, administracji samorządowej i innych, potrzebne dla danego przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca uzyska mapę do celów projektowych 1:500, jeżeli jest wymagana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tzn., że wykonał (w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedną usługę - pracę projektową odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dot. budynku zabytkowego) i potwierdzoną dokumentami, że dana usługa ta została wykonana należycie, 2) Osoby przewidziane do pełnienia funkcji projektanta muszą posiadać uprawnienia budowlane w specjalności : - architektonicznej, - konstrukcyjno-budowlanej. Osoby, o których mowa wyżej muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w ust. 1 spełnia każdy z Wykonawców, 2) warunek określony w ust. 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, 3) warunek określony w ust. 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, 4) warunek określony w ust. 4 spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie wymaganych i dostarczonych dokumentów do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów/ oświadczeń/: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w oparciu o załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych usług projektowych (w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem przedmiotu zamówienia, jego wartości, daty wykonania oraz odbiorców - w oparciu o załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Dokumentów potwierdzających, że usługi, o których mowa powyżej w ust. 3 rozdziału IV SIWZ zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w oparciu o załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba/y, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę odpowiedniej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku niemożliwości spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w rozdziale 3 ust. 2 niniejszej SIWZ). II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty załączony do SIWZ, w oparciu o załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach