Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE STAŁEGO UTRZYMYWANIA CZYSTOŚCI NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKANIOWYCH – TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z O. O. (ZASÓB 061).

Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, Pl. Warszawski
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 373 39 10 ; 373 39 57, , fax. 32 271 15 53
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Pl. Warszawski 10
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 373 39 10 ; 373 39 57, , fax. 32 271 15 53
    REGON: 27209169300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm-tbs.zabrze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE STAŁEGO UTRZYMYWANIA CZYSTOŚCI NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKANIOWYCH – TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z O. O. (ZASÓB 061).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonawca/podwykonawca/dalszy podwykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących czynności zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Uchwały nr XXIV/247/16 Rady Miasta Zabrze z dnia 18 kwietnia 2016r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zabrze, Uchwały nr XXIV/248/16 Rady Miasta Zabrze z dnia 18 kwietnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę/podwykonawcę/dalszego podwykonawcę do realizacji zamówienia wykonywały czynności wymienione poniżej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania następujących czynności: 1. Utrzymanie porządku i czystości w budynkach obejmuje: 1. Codzienne kontrolowanie budynków i usuwanie w miarę potrzeb (zamiatanie, zbieranie, zmywanie) odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku: korytarze, klatki schodowe itp. 2. Czynności okresowe: a) 2 razy w tygodniu zamiatanie klatek. b) 2 razy w miesiącu mycie klatek schodowych (lub częściej w uzasadnionych przez zleceniodawcę przypadkach). c) 1 raz na kwartał mycie okien na klatkach schodowych, 2 razy w roku (czerwiec, grudzień) mycie balustrad, mycie drzwi, skrzynek listowych i skrzynek licznikowych, urządzenia domofonowego oraz zamiatanie korytarzy piwnicznych i strychów. d) 1 raz na pół roku mycie lamperii/inne i okien strychowych. e) 1 raz na pół roku usuwanie przedmiotów wielkogabarytowych i innych materiałów (w tym łatwopalnych) zalegających na strychach, w korytarzach piwnicznych itp. po wcześniejszym zgłoszeniu o znajdujących się tam przedmiotach i ustaleniu z Zamawiającym o porządkowaniu pomieszczeń. Koszty zakupu środków niezbędnych do wykonania ww. czynności obciążają Wykonawcę. 3. Niezwłoczne oczyszczanie miejsc i pomieszczeń wspólnego użytku po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu nieruchomości. 4. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń, urządzeń oraz terenu nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku przy użyciu środków posiadających atest z ulotką i zaleceniami producenta środków oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami (2 razy w roku) na terenie Miasta Zabrza. Koszty zakupu tych środków obciążają Wykonawcę. 5. Przygotowanie do wywozu przedmiotów wielkogabarytowych i dostarczenie ich do miejsca odbioru zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Zabrza. 6. W okresie zimowym usuwanie sopli i nawisów śnieżnych z dachów. 7. Dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem właściwego wykonania zadań wynikających z przejętych obowiązków. 8. Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości. 9. Udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń zgodnych z umową wynikających z tych kontroli. 10. Wywieszanie dostarczonych przez Zamawiającego informacji, ogłoszeń, itp. na klatkach schodowych (np. tablicach ogłoszeń). 11. Wrzucanie do skrzynek na listy (lokatorskich) dostarczonych przez Zamawiającego powiadomień, informacji, ulotek, itp. 12. Wymiana przepalonych i uszkodzonych żarówek w klatkach schodowych i korytarzach w budynkach oraz nad wejściem do budynku. Koszty zakupu żarówek obciążają Wykonawcę. 13. Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody i wiedzy Zamawiającego. 2. Utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych – posesjach - chodnikach, parkingach, terenach zielonych, podwórzach obejmuje: 1. Codzienne kontrolowanie terenu i usuwanie w miarę potrzeb (zamiatanie, zbieranie) odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanych części nieruchomości tj. podwórzy, przejść, bram, chodników, trawników, opasek ochronnych, placów zabaw, jezdni oraz przydomowych koszy na śmieci itp., które znajdują się w granicach działki oraz placyków gospodarczych. Czynność opróżniania przydomowych koszy na śmieci będzie odbywać się codziennie lub wg potrzeb. 2. Wywóz i utylizacja na koszt Wykonawcy odpadów nie nadających się do składowania w pojemnikach na śmieci (tzn. trawa, liście, gałęzie i inne nieczystości nie będące odpadami komunalnymi wielkogabarytowymi). a) Składowanie przez Wykonawcę odpadów nie nadających się do składowania w pojemnikach na śmieci (tzn. liście, gałęzie i inne nieczystości nie będące odpadami komunalnymi wielkogabarytowymi) w pojemnikach i workach do selektywnej zbiórki – odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpadów zielonych, które winny być odpowiednio oznakowane i utrzymane w kolorze brązowym lub czarnym. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone i przygotuje je do wywozu (uwaga pkt 2.2 – jw.). Pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych, winny być znormalizowane, szczelne i posiadać zamykane klapą otwory wsypowe. b) Wykonawca winien legitymować się posiadaniem karty przekazania odpadu. 3. Sprzątanie w okresie zimy tj.: a) Usuwanie śniegu, lodu, błota pośniegowego z chodników, dojść do budynku, śmietnika, ulic osiedlowych i dojazdowych, parkingów osiedlowych, oczyszczaniu pokryw studzienek telefonicznych i kanalizacyjnych. Czynności te powinny być wykonane na bieżąco według potrzeb. b) W przypadku opadów śniegu lub oblodzenia systematyczne usuwanie śniegu i lodu na bieżąco, aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów. c) W przypadku wystąpienia gołoledzi wymagane jest posypywanie materiałem szorstkim w celu utrzymania szorstkiej nawierzchni zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Zabrza. Zakup materiału szorstkiego należy do obowiązku Wykonawcy. 4. Sprzątanie i koszenie – konserwacja terenów zewnętrznych oraz terenów porośniętych trawą obejmuje również inną roślinność nieozdobną znajdującą się na terenie nieruchomości, stanowiącą część podwórka, pasy przy budynkach, w obejściu i przy parkingu. Zieleń niska obejmuje trawy zieleńca stanowiącego wyodrębnioną część przyległą do budynku. Koszenie i sprzątanie poprzez grabienie, przekopywanie zniszczonych części trawników i kwietników, podlewanie nowych nasadzeń, sianie trawy i jej koszenie – co najmniej 3 razy w roku w okresie maj - październik (I koszenie do 31 maja, II koszenie do 31 lipca, III koszenie do 30 września), przycinanie żywopłotów i krzewów, cięcia pielęgnacyjne (niezwłoczny wywóz gałęzi) – co najmniej 2 razy w roku w okresie maj – wrzesień. Koszty zakupu nasion trawy i wody obciążają Wykonawcę. 5. Dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem właściwego wykonania zadań wynikających z przejętych obowiązków. 6. Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości. 7. Zgłaszanie potrzeb dotyczących renowacji zieleni oraz przycinania i wycięcia drzew owocowych. 8. Udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń zgodnych z umową wynikających z tych kontroli. 9. Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody i wiedzy Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 04.05.2020r. do godz. 9.00 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 70 1240 4227 1111 0000 4847 9929 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 13.4. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. 13 ust.8 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 lit. od b do e musi być wystawione na Zamawiającego. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 13.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13.6. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 13.7. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.8 pkt 2 niniejszego rozdziału. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.8. Zatrzymanie wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli jest wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 lub 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych dokumentów lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.9. Inne postanowienia dotyczące wadium. a) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. b) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.7 pkt a niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże również, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na transport odpadów na wysypisko wydane w trybie przewidzianym w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r., poz. 701 z późn. zm.) lub zgodnie z art. 49 ust. 1 w/w ustawy potwierdzenie wpisu do Rejestru (BDO) - Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach