Przetargi.pl
Wykonywanie usług ochrony osób i mienia w siedmiu szkołach ponadgimnazjalnych na terenie miasta Inowrocławia.

Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592167 , fax. 052 3592733
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych
    ul. Roosevelta 36/38 36/38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592167, fax. 052 3592733
    REGON: 09292892800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług ochrony osób i mienia w siedmiu szkołach ponadgimnazjalnych na terenie miasta Inowrocławia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług ochrony osób i mienia w niżej wymienionych siedmiu szkołach ponadgimnazjalnych na terenie miasta Inowrocławia: a) I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kasprowicza w Inowrocławiu, ul. Plac 3- Maja 11-13, b) II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu, ul. M. Konopnickiej 15, c) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Inowrocławiu, ul. Poznańska 345 oraz obiekt sportowy Orlik zlokalizowany na terenie szkoły, d)Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Inowrocławiu, ul. Sienkiewicza 33, e) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25, f) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Inowrocławiu, ul. Krzymińskiego 8, g) Centrum Kształcenia Ustawicznego w Inowrocławiu, ul. Średnia 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) będą posiadali polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie minimum 1000 000 zł. z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, które swoim zakresem obejmować będzie ochroną obiekty objęte zamówieniem od dnia 1.09.2009 r. do dnia 25.06.2010 r. Zamawiający dopuszcza złożenie promesy wydanej przez firmę ubezpieczeniową na zawarcie polisy odpowiedzialności cywilnej na w/w terminy i sumy lub złożenie aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia niższą niż wymagana przez zamawiającego, łącznie z promesą lub innym dokumentem wydanym przez firmę ubezpieczeniową, potwierdzającym przyrzeczenie zawarcia umowy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej kontraktowej do sumy minimum 1000 000 zł. z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem obejmować będzie ochronę obiektów objętych zamówieniem w okresie od dnia 1.09.2009 r.do 25.06.2010 r. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków będzie przeprowadzona na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych do oferty na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 m-cy przed terminem składania ofert - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem pzrez wykonawcę, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożne w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 4) koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn.zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, 5 ) wykaz wykonanych co najmniej 3 usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie nr referencje, 6) aktualna polisa ubezpieczeniowa bądź promesa lub inny dokument potwierdzający przyrzeczenie zawarcia umowy ubezpieczeniowej wydany przez firmę ubezpieczeniową zgodnie z terminami i kwotami okreslonymi w części V,pkt.1,ppkt 4 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach