Przetargi.pl
Ochrona obiektów i mienia GZK w Żołędowie

Gminny Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 86-031 Osielsko, Żołędowo, ul. Jastrzębia 62
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 328 26 00 , fax. 52 328 26 01
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny
    Żołędowo, ul. Jastrzębia 62 62
    86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 328 26 00, fax. 52 328 26 01
    REGON: 09003390800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów i mienia GZK w Żołędowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 Usługa ochrony obiektów i mienia Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie Zakres i wymogi świadczenia ochrony: 1.Ochrona obiektu i mienia ul.Jastrzębia 62 Żołędowo będzie realizowana - od poniedziałek do piątku w godzinach od 15:00 do 07:00 rano dnia następnego - w dni ustawowo wolne od pracy - całą dobę Usługa ochrony będzie realizowana w okresie 24 m-cy tj. 01.07.2016 - 30.06.2018 2.Ochrona obiektu i mienia może być realizowana tylko przez wyspecjalizowaną koncesjonowaną firmę ochroniarską. 3.Wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami zatrudnionymi na umowę o pracę oraz stanowić oddział ochrony zgodny z wykazem pracowników przekazanym Zamawiającemu. Wprowadzenie nowego pracownika ochrony do oddziału następuje wyłącznie po wcześniejszym ( z co najmniej 1 godzinnym wyprzedzeniem) zawiadomieniu Zamawiającego. 4.Wykonawca będzie posiadał grupy interwencyjne, które mają za zadanie wsparcie ochrony - czas dojazdu do 15 minut. 5.Wykonawca zainstaluje na własny koszt w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy, w obiekcie elektroniczny system kontroli pracy pracowników ochrony umożliwiający stały nadzór realizacji cyklicznych obchodów i będzie monitorował pracę pracowników ochrony( min. 4 czytniki) oraz czytnik otwierania i zamykania głównej bramy Zamawiającego rejestrujący godziny otwierania i zamykania , a raporty miesięczne kontroli pracy pracowników ochrony i otwierania bramy udostępni Zamawiającemu w formie załącznika rejestru przekazywanego zawsze do faktury. Podstawowe zadania i obowiązki wykonawcy usług ochrony: -Zabezpieczenie obiektu przed przedostaniem się osób nieupoważnionych -Zabezpieczenie majątku i mienia Zamawiającego na terenie posesji oraz wewnątrz obiektu -Zabezpieczanie śladów i dowodów przestępstw przeciwko mieniu dokonanych na terenie obiektu posesji oraz niezwłocznie powiadamianie Zamawiającego i uzgodnieniu ze Zamawiającym - organów ścigania oraz udzielania wyjaśnień -Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego -Obsługa centralki systemu sygnalizacji i monitoringu -Prowadzenie ewidencji pracowników pozostających / pracujących poza godzinami i dniami pracy -Wpuszczanie na teren zakładu po godzinie 15 i w dniu ustawowo wolne od pracy pracowników posiadających ważne legitymacje służbowe Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie lub osoby wcześniej wskazane przez Dyrektora Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie -Ciągłe i aktywne przebywanie pracowników ochrony w obiekcie podlegającym ochronie -Dokonanie obchodu obiektów. Obchody należy wykonywać w odstępach czasowych co 1h zegarową -Sprawdzenie zamknięć zewnętrznych obiektu -Natychmiastowe działanie pracowników Wykonawcy w razie zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia znajdującego się na terenie strzeżonego Obiektu -Prowadzenie na bieżąco ewidencji zdarzeń w Książce Służb wraz z powiadamianiem Zamawiającego -Przyjmowanie zgłoszeń i wszystkich informacji związanych z działalnością GZK w Żołędowie ( m.in. awarie wod-kan, zgłoszenia zdarzeń drogowych) od poniedziałku do piątku po 15:00, a w dni ustawowo wolne od pracy przez całą dobę, rejestrowanie każdego zgłoszenia i powiadamianie odpowiednich służb -Kontrola monitoringu -pracownicy ochrony powinni wykonywać swoje czynności w stroju służbowym Wykonawcy z logo firmy wraz z identyfikatorem imiennym -Sprzątanie terenu wokół budynku , z uwzględnieniem n/w zadań i wymagań: a) utrzymanie porządku i czystości chodników, parkingów, położonych na terenie obiektu Zamawiającego - poprzez zbieranie śmieci, zamiatanie, zmywanie zanieczyszczeń, b)koszenie trawników, c)likwidacja i łagodzenie negatywnych skutków zimy, utrzymanie komunikacyjności i bezpieczeństwa dróg dojazdowych, parkingów oraz schodów poprzez: oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota, posypywanie materiałem ciernym-piasek, sól- schodów i likwidacja -z zachowaniem ostrożności i wymogów bhp-sopli lodowych i nawisów śnieżnych z zadaszeń i drzew, d)niezbędny sprzęt (np. kosiarka, łopaty) i materiały (np. piasek, sól) do wykonania zadania zabezpiecza Zamawiający. Zadanie 2 Usługa ochrony w formie monitoringu czterech stacji uzdatniania wody w miejscowości Niemcz, Żołędowo, Niwy i Bożenkowo 1. Podłączenie pod swój system monitorowania w celu szybkiej reakcji grup interwencyjnych. Czas dojazdu w przypadku alarmu do 15 minut. 2.Konserwacja nie rzadziej niż raz na kwartał i naprawa w przypadku uszkodzenia nie z winy Zamawiającego na koszt Wykonawcy urządzeń i systemów alarmowych zainstalowanych u Zamawiającego. 3.Monitorowanie całodobowe systemu alarmowego 4.Zapewnienie całodobowej gotowości do interwencji patrolu interwencyjnego 5.Podejmowanie natychmiastowych czynności ochrony obiektu z którego nadszedł sygnał alarmowy 6.Informowanie zamawiającego o każdych nieprawidłowościach w działaniu systemów alarmowych. 7.Pracownik ochrony w trakcie pełnienia dyżuru zobowiązany jest do obserwacji obrazu z kamer Koszty podłączenia i serwisowania systemu monitoringu ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli szybkości reakcji grupy interwencyjnej poprzez wymuszony alarm raz w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość ulgi na PFRON
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach