Przetargi.pl
DZP/26/2016 Usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZP/26/2016 Usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek. 2.2. Termin wykonania zamówienia : Planowany termin realizacji zamówienia: od dnia 07.04.2016 r. do dnia 06.04.2017 r.* * Zamawiający zastrzega, iż w wypadku, gdy udzielenie zamówienia nastąpi po dniu 07.04.2016 r., okresem realizacji zamówienia będzie okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2.3. Informacja o częściach zamówienia : Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Realizacja zamówienia obejmuje: Tabela nr 1 Lp. Zakres czynności 1 Ochrona mienia Szpitala przed wszelkimi działaniami niepożądanymi a zwłaszcza kradzieżami, zniszczeniem, włamaniami, rabunkami, itp. 2 Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, pacjentom i innym osobom znajdującym się na terenie Szpitala. 3 Zapewnienie porządku publicznego na terenie Szpitala. 4 Utrzymywanie całodobowego posterunku przy bramie głównej Szpitala, obsadzonego przez jednego pracownika ochrony, który będzie pobierał opłaty za wjazd na teren Szpitala na zasadzie prowadzenia kasy fiskalnej i rozliczał się ze sprzedanych biletów wjazdu, udzielał informacji osobom wchodzącym na teren Szpitala, obsługiwał monitoring Szpitala oraz centralę ppoż. 5 Obsługa monitoringu Szpitala polegająca na kontroli obrazu z kamer monitoringu na monitorze w portierni - w razie stwierdzenia zagrożenia pracownik ochrony obsługujący monitoring winien niezwłocznie skierować innego pracownika ochrony w celu podjęcia interwencji oraz zawiadomić o zdarzeniu właściwe służby ratunkowe-porządkowe oraz odpowiednich pracowników Zamawiającego. 6 Obsługa centrali ppoż. polegająca na podejmowaniu reakcji na przychodzące sygnały alarmowe z budynków oraz sprawdzenie pochodzenia tych alarmów poprzez niezwłoczne podjęcie interwencji na miejscu zdarzenia. 7 Podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia i zawiadamianie o zdarzeniu właściwych służb ratunkowych/porządkowych oraz odpowiednich pracowników Zamawiającego. 8 Patrolowanie terenu Szpitala co najmniej raz na 2 godziny. 9 Prowadzenie książki portierni i bieżące odnotowywanie w niej wszystkich zdarzeń, które wymagały interwencji lub podejmowania działań niestandardowych, w tym interwencji i działań dotyczących obsługi monitoringu oraz centrali ppoż. 10 Wydawanie i odbieranie kluczy od pomieszczeń oraz prowadzenie odpowiednich rejestrów w tym zakresie. 11 Kierowanie ruchem osobowym oraz ruchem pojazdów, w tym kontrolowanie uprawnień do wjazdu wszelkich pojazdów na teren Szpitala. 12 Kontrolowanie prawidłowego parkowania samochodów w miejscach do tego celu wyznaczonych, ze szczególnym uwzględnieniem terenu wokół Głównej Izby Przyjęć. 13 Zapalanie i gaszenie oświetlenia zewnętrznego Szpitala. 14 Udział w ewakuacji ludzi i mienia. Zamawiający zobowiązuje się do: 1. zaznajomienia pracowników ochrony z rozmieszczeniem wyłączników i zaworów głównych wszystkich instalacji oraz obiektów architektonicznych znajdujących się na terenie Szpitala, 2. przeprowadzenia instruktażu zaznajamiającego pracowników ochrony z obsługą centrali ppoż., 3. przeprowadzenia instruktażu zaznajamiającego pracowników ochrony z instrukcją i procedurami alarmowymi obowiązującymi na terenie Szpitala. Pozostałe wymagania: 1. Pracownicy ochrony winni być odpowiednio przeszkoleni i jednolicie umundurowani oraz wyposażeni w niezbędny sprzęt: środki łączności oraz środki przymusu bezpośredniego. Wymaga się wyraźnie wyróżniającego umundurowania letniego i zimowego z zaznaczonym logo firmy. 2. Każdy pracownik ochrony musi posiadać zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wydane przez właściwego komendanta wojewódzkiego Policji. 3. Czas pracy pracownika ochrony nie może wynosić więcej niż 12 godzin na dobę. 4. Wykonawca, w celu realizacji zamówienia, zapewni obsadę terenu Szpitala zgodnie z następującym schematem zmian: Tabela nr 2 Lp. Posterunek Zakres godzinowy zmiany Ilość pracowników ochrony na zmianie 1 Portiernia-brama główna 06:00 - 18:00 1 2 Teren Szpitala 06:00 - 18:00 2 3 Portiernia-brama główna 18:00 - 06:00 1 4 Teren Szpitala 2. Łącznie :72 roboczogodziny. UWAGI: 1. Przez (teren Szpitala) rozumie się wszelkie nieruchomości oraz teren wokół nich ograniczony odpowiednio parkanem lub zwartą zabudową budynków, a także wszelkie ruchomości znajdujące się w obiektach szpitalnych i na terenie wokół nich. 2. Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach