Przetargi.pl
DIZ /44/2009

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
    REGON: 91085907010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.szpitalwloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DIZ /44/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    L. p. Nazwa asortymentu/parametry Zamawiana ilość 1 Fotel w pełni elektryczny z regulacjami wysokości, przechyłów wzdłużnych, pleców, siedzenia, realizowanymi ze sterownika nożnego. 1szt. 2 Długość całkowita leża w pozycji poziomej wraz z materacem: z dodatkowym segmentem podudzia -1755mm. 3 Całkowita szerokość leża wraz z materacem: 740mm, szerokość siedziska - 570mm, szerokość oparcia pleców - 556mm. 4 Minimalna wysokość siedziska wraz z materacem: w pozycji fotelowej - 660mm. 5 Maksymalna wysokość siedziska z materacem: w pozycji fotelowej - 965mm. 6 Minimalna wysokość leża wraz z materacem: w pozycji poziomej - 845mm. 7 Maksymalna wysokość leża wraz z materacem: w pozycji poziomej -1150mm. 8 Regulacja oparcia pleców: 0? - 65?. 9 Elektryczna regulacja pozycji Trenelenburga - 30? . 10 Elektryczna regulacja pozycji anty-Trenelenburga - 65?. 11 Fotel wyposażony w podkolanniki i podrączki + uchwyt wielopozycyjnym. 2szt. 12 Fotel wyposażony w miskę urologiczną wraz z siatką z odpływem i filtrowaniem. 1szt. 13 Fotel wyposażony w bezszwowe materace wykonane ze specjalnego antybakteryjnego materiału odpornego na promieniowanie UV. 14 Materac w segmencie siedzenia z wycięciem klinowym. 1szt. 15 Podstawa jezdna zapewniająca stabilność zabezpieczona osłona z tworzywa, średnica kół 100mm. 16 Zasilanie 230 ~, 50/60 Hz. 17 Maksymalny pobór mocy 250W. 18 Klasa ochrony przed porażeniem elektrycznym II . 19 Typ części aplikacyjnych B. 20 Stopień ochrony przed wpływem środowiska IP X4. 21 Dopuszczalne obciążenie 175 kg. 22 Deklaracje zgodności ,certyfikaty CE 23 Kopia, certyfikat systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych ISO 13485:2003 zarówno producenta jak i oferenta jako zapewnienie zgodnej z wszystkimi obowiązującymi normami realizacji zamówienia. 24 Kopia ,certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001:200 zarówno producenta jak i oferenta jako zapewnienie zgodnej z wszystkimi obowiązującymi normami realizacji zamówienia. 25 Przeszkolenie wskazanego przez zamawiającego personelu w zakresie obsługi instrumentarium.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - warunek odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej. ocena na zasadzie: spełnia nie spełnia - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie in-nych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykona-nia zamówienia, ocena na zasadzie: spełnia nie spełnia - warunek załączenia oświadczenia wg załącznika nr.2 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ocena na zasadzie: spełnia nie spełnia - warunek załączenia oświadczenia wg załącznika nr.2 - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ocena na zasadzie: spełnia nie spełnia 3. akceptują treść projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ 4. załączą oświadczenia i dokumenty przewidziane w Rozdziale VI SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji; 4. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; 5. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; 6. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; 7. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; 8. wykaz wykonanych dostaw podobnego sprzętu medycznego dla placówek ochrony zdrowia, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji; 9. oświadczenia, że wszystkie oferowane artykuły spełniają wymogi określone ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U . z 2004r.,Nr 93, poz.896 ). 10. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; 11. Dowód uzyskania wpisu oferowanego sprzętu do rejestru wyrobów medycznych - zgodnie z art. 52 i 54 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 ze zm.) 12. Wykaz wykonanych dostaw sprzętu medycznego , w tym foteli ginekologicznych w wersji urolo-gicznej, bez elementów składowych opcjonalnych dla placówek ochrony zdrowia, wraz z załącze-niem dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy wykonane z należytą starannością , zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji wykazanie ( w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednej dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (wartość dostawy min. 16 585,00 brutto). Należy dołączyć pisemne potwierdzenie od podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane iż dostawy o których mowa zostały wykonane należy-cie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach