Przetargi.pl
Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitala Powiatowego w Czarnkowie

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Kościuszki 96
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 35 28 090 , fax. 067 35 28 171
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 96 96
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 35 28 090, fax. 067 35 28 171
    REGON: 00030852500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitala Powiatowego w Czarnkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi inwestycji tj. kierowania, nadzorowania i rozliczania inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych obejmujących rozbudowę i przebudowę budynku Szpitala Powiatowego w Czarnkowie w celu dostosowanie istniejącego zespołu budynków do aktualnych przepisów branżowych oraz wytycznych wynikających z planów rozwoju Powiatu oraz przystosowanie Szpitala do wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 21 września 1992r w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, zapewnienie pełnej funkcjonalności starej części Szpitala po zespoleniu funkcjonalnym z częścią nową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 3.000 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095); 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : a) wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania ( III.2004 - III.2009 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie min. trzech usług IK odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nadzorowanych i rozliczanych robót budowlanych min. 5 mln zł każda, w tym przynajmniej jedna usługa IK z zaangażowaniem w wykonywanie robót budowlanych .środków pochodzących z MF EOG lubUE, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. Kierownika Nadzoru Budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 2. Inspektorów Nadzoru - 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji sanitarnych, 1 osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3 Specjalista ds. rozliczeń - wykształcenie wyższe oraz potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie w zakresie rozliczania robót budowlanych z udziałem środków finansowych Mechanizmu Finansowego EOG lub Unii Europejskiej. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; c) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia ( sprzęt komputerowy z licencjonowanym oprogramowaniem oraz środki transportu ), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie usługi, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie i kwalifikacje do prowadzenia rozliczenia budowy. 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jw., z podaniem ich wartości, wartości robót nadzorowanych i rozliczanych, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 7) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 8) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia. 9) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000 zł. 10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155) wymienionymi w sekcji III.2.1) ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozczarnkow.x.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach