Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
ul. Lecha 6 6
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
REGON: 63125784500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w roku 2010 - I ETAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w roku 2010 - I ETAP obejmuje : 1. Aktualizację podkładów geodezyjnych sytuacyjno - wysokościowych w skali 1 : 500 dla potrzeb opracowywania dokumentacji technicznych - 40,0 ha Termin wykonania jednego zlecenia - obszar do 5 ha - 30 dni Za każdy kolejny hektar - dodatkowo 5 dni (w standardzie: 1 podkład na matrycy lewostronnej + 3 podkłady w wersji papierowej - w tym jeden z naniesionym w kolorze uzbrojeniem) 2. Aktualizację podkładów geodezyjnych sytuacyjno - wysokościowych dla potrzeb opracowywania planów zagospodarowania przestrzennego - 125,0 ha Termin wykonania jednego zlecenia - 60 dni (w standardzie: 1 podkład na matrycy lewostronnej + 3 podkłady w wersji papierowej w tym jeden z naniesionym w kolorze uzbrojeniem terenu) 3. Naniesienie punktu wysokościowego , kierunkowego - sztuk 20,0 Termin wykonania jednego zlecenia - 2 dni 4. Zamocowanie / odtworzenie / kamienia granicznego - 15,0 sztuk Termin wykonania jednego zlecenia - 30 dni 5. Inwentaryzacja z pomiarem cieków wodnych - 2.000,0 mb Termin wykonania jednego zlecenia - 30 dni ( w standardzie 1 egz. inwentaryzacji ) 6. Dostarczenie aktualnej mapy ewidencyjnej w skali 1 : 1000 wydanej i poświadczonej przez Powiatowy Zarząd Geodezji , Kartografii , Katastru i Nieruchomości - 20,0 arkuszy A-3 Termin wykonania jednego zlecenia - 30 dni ( w standardzie 2 egz. mapy ewidencyjnej ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie tj. posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii . Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w Prawie zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.):
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 złożone wg załącznika Nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że : - posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie , oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub uaktualniono zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanych decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) odpis uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje osobą o w/w kwalifikacjach, do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu do jego udostępnienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z ZAPEWNIENIEM INSPEKTORÓW NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA pn.: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I ROBÓT BUDOWLANYCH ROZBUDOWY I MODERNIZACJI OBIEKTÓW SZPITALNYCH SPZOZ MIĘDZYCHÓD O PAWILON DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWY Z BAZĄ ŁÓŻKOWĄ W CELU DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA
Dodano: 2012-10-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej - Remont mostu w ciągu drogi leśnej położonej w oddziale 173~a w Leśnictwie Woźniki.
Dodano: 2012-09-20 - Wykonanie inwentaryzacji urządzeń wodno-melioracyjnych znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo - II postępowanie
Dodano: 2011-10-17 - inspektor nadzoru - Bogdanka
Dodano: 2011-08-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Rewaloryzacja Strumienia Junikowskiego - odbudowa Strumienia Junikowskiego na odcinku od ul. Głogowskiej do ul. Bukowskiej - etap IV - ulica Głogowska - Wieruszowska.
Dodano: 2011-08-03 - BUDOWA DROGI Z3 - BUDOWA KOLEKTORA DESZCZOWEGO O ŚREDNICY 0,9 M W REJONIE UL. JANA PAWŁA II W TURKU - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2011-03-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO ROBÓT W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG I REMONTÓW NA TERENIE MIASTA TURKU
Dodano: 2011-02-23 - BUDOWA I REMONT UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO OBEJMUJĄCEGO ULICE: MUCHLIŃSKĄ, SPOKOJNĄ, WESOŁĄ, PRZYJEMNĄ, ŁAGODNĄ, UROCZĄ, NASTROJOWĄ W TURKU - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY DROGOWEJ, BRANŻY ENERGETYCZNEJ I BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ
Dodano: 2011-02-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2010-09-09 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Remont drogi gminnej - ul. Poznańskiej w Pniewach.
Dodano: 2009-11-19