Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64-400 Międzychód, ul. Szpitalna 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 095 7482011 , fax. 095 7482711 wew. 122
- Data zamieszczenia: 2012-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 10 10
64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
tel. 095 7482011, fax. 095 7482711 wew. 122
REGON: 00031024900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z ZAPEWNIENIEM INSPEKTORÓW NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA pn.: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I ROBÓT BUDOWLANYCH ROZBUDOWY I MODERNIZACJI OBIEKTÓW SZPITALNYCH SPZOZ MIĘDZYCHÓD O PAWILON DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWY Z BAZĄ ŁÓŻKOWĄ W CELU DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ogólne obowiązki inżyniera kontraktu 1. Inżynier Kontraktu wykonując swoje czynności działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego. 2. Inżynier Kontraktu ma obowiązek informować Zamawiającego na bieżąco o przebiegu realizacji inwestycji oraz działać zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 3. Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu koordynacji i planowania robót budowlanych z uwagi na to, że szpital musi być w ciągłym ruchu - nie przewiduje się specjalnych ograniczeń w funkcjonowaniu Szpitala. 4. Inżynier Kontraktu ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność : a) za wszelkie szkody będące następstwem nienależytego wykonania lub niewykonania czynności objętych umową o roboty budowlane, przy czym należyte wykonanie ocenia się w granicach przyjętych dla umów starannego działania, w których Zamawiający nie poniósł szkody, b) przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi wynoszącej 60 m-cy od daty oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania. Zamawiający oczekuje, aby dyspozycyjność w zakresie stawiennictwa na budowie na telefoniczne zgłoszenie Inwestora nie przekraczał 2 godzin z dojazdem na plac budowy. Średnia osobista dyspozycyjność na budowie przedstawiciela koordynatora kontraktu min. 20 godzin/tydzień. szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określa SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę będzie zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm. ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie: Pekao S.A. I/O Międzychód 13 1240 3565 1111 0000 4441 6571 z dopiskiem WADIUM - AG/ZP-12/2012 Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, należy dołączyć do składanej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-miedzychod.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Remont mostu w ciągu drogi leśnej położonej w oddziale 173~a w Leśnictwie Woźniki.
Dodano: 2012-09-20 - Wykonanie inwentaryzacji urządzeń wodno-melioracyjnych znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo - II postępowanie
Dodano: 2011-10-17 - inspektor nadzoru - Bogdanka
Dodano: 2011-08-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Rewaloryzacja Strumienia Junikowskiego - odbudowa Strumienia Junikowskiego na odcinku od ul. Głogowskiej do ul. Bukowskiej - etap IV - ulica Głogowska - Wieruszowska.
Dodano: 2011-08-03 - BUDOWA DROGI Z3 - BUDOWA KOLEKTORA DESZCZOWEGO O ŚREDNICY 0,9 M W REJONIE UL. JANA PAWŁA II W TURKU - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2011-03-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO ROBÓT W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG I REMONTÓW NA TERENIE MIASTA TURKU
Dodano: 2011-02-23 - BUDOWA I REMONT UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO OBEJMUJĄCEGO ULICE: MUCHLIŃSKĄ, SPOKOJNĄ, WESOŁĄ, PRZYJEMNĄ, ŁAGODNĄ, UROCZĄ, NASTROJOWĄ W TURKU - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY DROGOWEJ, BRANŻY ENERGETYCZNEJ I BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ
Dodano: 2011-02-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2010-09-09 - Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w roku 2010 - I ETAP
Dodano: 2009-11-25 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Remont drogi gminnej - ul. Poznańskiej w Pniewach.
Dodano: 2009-11-19