Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Konstantynowo ogłasza przetarg
- Adres: 62-053 Pecna, Konstantynowo 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8137791 , fax. 061 8132238
- Data zamieszczenia: 2011-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Konstantynowo
Konstantynowo 1 1
62-053 Pecna, woj. wielkopolskie
tel. 061 8137791, fax. 061 8132238
REGON: 63001143800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji urządzeń wodno-melioracyjnych znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo - II postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie inwentaryzacji urządzeń wodno-melioracyjnych znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo - II postępowanie. 2. Prace wykonywane będą w następujących leśnictwach z podziałem na zadania (powierzchnia leśnictw zgodnie z Planem Urządzenia Lasu dla Nadleśnictwa Konstantynowo na okres od 01 stycznia 2008r. do 31.12.2017r.): - teren Leśnictwa Bieczyny (1025,83ha) - zadanie nr 1; - teren Leśnictwa Będlewo (790,88ha) - zadanie nr 2; - teren Leśnictwa Dakowy Mokre (643,12ha) - zadanie nr 3; - teren Leśnictwa Woźniki (701,30ha) - zadanie nr 4; - teren Leśnictwa Więckowice (1907,21ha) - zadanie nr 5. 3. Opracowanie powinno składać się z następujących elementów: a) Część opisowo-zestawieniowa; b) Część graficzna - mapy gospodarczo-przeglądowe melioracji wodnych; c) Wersja elektroniczna. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Lokalizacja poszczególnych prac przedstawiona została na mapach poglądowych leśnictw, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia rozmiaru i wartości przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby w trakcie jego realizacji okazało się, że wykonanie pełnego zakresu zamówienia jest niekorzystne dla Zamawiającego lub z różnych względów nie leży w interesie publicznym (np. anomalie pogodowe, załamanie rynku drzewnego, nieprzewidziany brak środków na sfinansowanie zamówienia). 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokładne zapoznanie z przedmiotem zamówienia - materiały archiwalne dotyczące urządzeń melioracyjnych znajdujących się na terenie Nadleśnictwa są dostępne do wglądu w siedzibie Nadleśnictwa, chęć zapoznania się z dokumentacją należy poprzedzić kontaktem telefonicznym z Panią mgr inż. Karoliną Krzemińską - Specjalistą ds. technicznych (tel. 61 8137 791 w. 52, 883-799-005). 6. Ilekroć jest mowa o materiałach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu jakościowego. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia Rozliczenie i zapłata należności z tytułu wykonanego zamówienia nastąpi w oparciu o protokół odbioru częściowego/końcowego przedmiotu zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. Uwagi: Od Wykonawcy wymaga się całkowitej odpowiedzialności za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót konserwacyjnych, złej organizacji transportu oraz za szkody jakie mogą powstać w drzewostanie na skutek prowadzonych prac, od chwili rozpoczęcia robót, aż do terminu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z ZAPEWNIENIEM INSPEKTORÓW NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA pn.: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I ROBÓT BUDOWLANYCH ROZBUDOWY I MODERNIZACJI OBIEKTÓW SZPITALNYCH SPZOZ MIĘDZYCHÓD O PAWILON DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWY Z BAZĄ ŁÓŻKOWĄ W CELU DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA
Dodano: 2012-10-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej - Remont mostu w ciągu drogi leśnej położonej w oddziale 173~a w Leśnictwie Woźniki.
Dodano: 2012-09-20 - inspektor nadzoru - Bogdanka
Dodano: 2011-08-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Rewaloryzacja Strumienia Junikowskiego - odbudowa Strumienia Junikowskiego na odcinku od ul. Głogowskiej do ul. Bukowskiej - etap IV - ulica Głogowska - Wieruszowska.
Dodano: 2011-08-03 - BUDOWA DROGI Z3 - BUDOWA KOLEKTORA DESZCZOWEGO O ŚREDNICY 0,9 M W REJONIE UL. JANA PAWŁA II W TURKU - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2011-03-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO ROBÓT W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG I REMONTÓW NA TERENIE MIASTA TURKU
Dodano: 2011-02-23 - BUDOWA I REMONT UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO OBEJMUJĄCEGO ULICE: MUCHLIŃSKĄ, SPOKOJNĄ, WESOŁĄ, PRZYJEMNĄ, ŁAGODNĄ, UROCZĄ, NASTROJOWĄ W TURKU - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY DROGOWEJ, BRANŻY ENERGETYCZNEJ I BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ
Dodano: 2011-02-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2010-09-09 - Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w roku 2010 - I ETAP
Dodano: 2009-11-25 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Remont drogi gminnej - ul. Poznańskiej w Pniewach.
Dodano: 2009-11-19