Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji urządzeń wodno-melioracyjnych znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo - II postępowanie

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Konstantynowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-053 Pecna, Konstantynowo 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8137791 , fax. 061 8132238
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Konstantynowo
    Konstantynowo 1 1
    62-053 Pecna, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8137791, fax. 061 8132238
    REGON: 63001143800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji urządzeń wodno-melioracyjnych znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie inwentaryzacji urządzeń wodno-melioracyjnych znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo - II postępowanie. 2. Prace wykonywane będą w następujących leśnictwach z podziałem na zadania (powierzchnia leśnictw zgodnie z Planem Urządzenia Lasu dla Nadleśnictwa Konstantynowo na okres od 01 stycznia 2008r. do 31.12.2017r.): - teren Leśnictwa Bieczyny (1025,83ha) - zadanie nr 1; - teren Leśnictwa Będlewo (790,88ha) - zadanie nr 2; - teren Leśnictwa Dakowy Mokre (643,12ha) - zadanie nr 3; - teren Leśnictwa Woźniki (701,30ha) - zadanie nr 4; - teren Leśnictwa Więckowice (1907,21ha) - zadanie nr 5. 3. Opracowanie powinno składać się z następujących elementów: a) Część opisowo-zestawieniowa; b) Część graficzna - mapy gospodarczo-przeglądowe melioracji wodnych; c) Wersja elektroniczna. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Lokalizacja poszczególnych prac przedstawiona została na mapach poglądowych leśnictw, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia rozmiaru i wartości przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby w trakcie jego realizacji okazało się, że wykonanie pełnego zakresu zamówienia jest niekorzystne dla Zamawiającego lub z różnych względów nie leży w interesie publicznym (np. anomalie pogodowe, załamanie rynku drzewnego, nieprzewidziany brak środków na sfinansowanie zamówienia). 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokładne zapoznanie z przedmiotem zamówienia - materiały archiwalne dotyczące urządzeń melioracyjnych znajdujących się na terenie Nadleśnictwa są dostępne do wglądu w siedzibie Nadleśnictwa, chęć zapoznania się z dokumentacją należy poprzedzić kontaktem telefonicznym z Panią mgr inż. Karoliną Krzemińską - Specjalistą ds. technicznych (tel. 61 8137 791 w. 52, 883-799-005). 6. Ilekroć jest mowa o materiałach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu jakościowego. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia Rozliczenie i zapłata należności z tytułu wykonanego zamówienia nastąpi w oparciu o protokół odbioru częściowego/końcowego przedmiotu zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. Uwagi: Od Wykonawcy wymaga się całkowitej odpowiedzialności za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót konserwacyjnych, złej organizacji transportu oraz za szkody jakie mogą powstać w drzewostanie na skutek prowadzonych prac, od chwili rozpoczęcia robót, aż do terminu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach