Termy Maltańskie Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 61028 Poznań, ul. Termalna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 222 61 01 , fax. 61 222 61 57
- Data zamieszczenia: 2016-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Termy Maltańskie Sp. z o. o.
ul. Termalna 1
61028 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 222 61 01, fax. 61 222 61 57
REGON: 63435575500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie sukcesywnych badań jakości wody w nieckach basenowych, jak też wody użytkowej w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu, przy ul. Termalnej 1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie sukcesywnych badań jakości wody w nieckach basenowych, jak też wody użytkowej w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu, przy ul. Termalnej 1. 2. Badania wykonywać należy zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać woda na pływalniach ( Dz.U. 2015 poz. 2016) 3. Zakres usług został określony w Załączniku nr 2 do OPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71900000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r, poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w Rozdziale I SIWZ. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 4.1. pieniężnej – dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 4.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony jako załącznik do oferty, pierwsza strona przed formularzem ofertowym. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać co najmniej następujące elementy: 5.1. nazwę dającego zlecenia(Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib; 5.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 5.3. kwotę gwarancji; 5.4. termin ważności gwarancji; 5.5. zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy” 5.6. zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”, 5.7. gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wykonania badań weryfikacyjnych i kontrolnych u osób z reaktywnymi wynikami testów w kierunku wirusów HIV, HCV, HBV, Treponema pallidum, parvowirusa B19, HAV oraz HEV.
Dodano: 2023-12-27 - Sukcesywne wykonywanie szybkich testów na obecność COVID19
Dodano: 2022-01-24 - Sukcesywne wykonywanie szybkich testów na obecność COVID19.
Dodano: 2022-01-24 - Sukcesywne wykonywanie szybkich testów na obecność COVID19.
Dodano: 2021-12-10 - Wykonanie tzw. szybkich testów na obecność wirusa SARS-CoV-2 wywołującym chorobę COVID19
Dodano: 2021-11-22 - Wykonanie tzw. „szybkich testów” na obecność wirusa SARS-CoV-2
Dodano: 2021-11-18 - Sukcesywna usługa wykonywania badań laboratoryjnych dla zwierząt w ramach usługi weterynaryjnej w Uniwersyteckim Centrum Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2020-11-13