Przetargi.pl
Sukcesywna usługa wykonywania badań laboratoryjnych dla zwierząt w ramach usługi weterynaryjnej w Uniwersyteckim Centrum Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
    REGON: 18440000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna usługa wykonywania badań laboratoryjnych dla zwierząt w ramach usługi weterynaryjnej w Uniwersyteckim Centrum Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa wykonywania badań laboratoryjnych dla zwierząt w ramach usługi weterynaryjnej w Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest odbierać od Zamawiającego próbki do badań, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 21:00, ile razy będzie to konieczne, zgodnie z zadeklarowaną w Formularzu Ofertowym częstotliwością odbioru (częstotliwość odbioru próbek do badań stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Koszt każdorazowych przyjazdów po odbiór próbek - ponosi Wykonawca. Wyniki próbek zabranych do godziny 14:00 muszą być gotowe tego samego dnia, z wyjątkiem sytuacji, kiedy badanie wymaga dłuższego czasu, o czym Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wyniki były dostępne na utworzonym profilu on-line na stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ – Formularzu cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71900000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 1 do SIWZ B. FORMULARZ CENOWY - załącznik nr 2 do SIWZ C. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach