Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wronki wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w latach 2017 - 2021

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64510 Wronki, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5
    64510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
    REGON: 52696600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wronki wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w latach 2017 - 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Wronki oraz podległych jej jednostek organizacyjnych (których wykaz zamieszczono w SIWZ), polegającej na: 1) otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego budżetu Gminy Wronki - rachunku, na którym gromadzone są wpłaty oraz z którego dokonywane są wypłaty środków Gminy, 2) realizowaniu wpłat na rachunki Zamawiającego oraz wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego, 3) otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących jednostek organizacyjnych, 4) otwarciu i prowadzeniu rachunków pozostałych (innych niż opisane w pkt 1 oraz 3), 5) otwarciu i prowadzeniu rachunków Gminy i podległych jednostek dla obsługi projektów realizowanych przy współudziale środków z Unii Europejskiej, 6) zapewnieniu systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego oraz jego serwisowania, 7) generowaniu i przekazywaniu wyciągów bankowych, jako zestawienia operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych, 8) udostępnieniu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy, 9) realizowaniu przelewów krajowych i zagranicznych (elektronicznych i papierowych), 10) zapewnieniu doradcy bankowego oraz doradcy technicznego, 11) lokowaniu wolnych środków na lokatach jednodniowych, weekendowych i na dłuższe okresy na wynegocjowanych wcześniej warunkach. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach