Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Pleszew oraz jednostek organizacyjnych z uwzględnieniem linii kredytowej w okresie od dn. 01.02.2024r. do dn. 31.01.2027r.

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 74 28 300
  • Data zamieszczenia: 2023-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 62 74 28 300
    REGON: 250855297
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Pleszew oraz jednostek organizacyjnych z uwzględnieniem linii kredytowej w okresie od dn. 01.02.2024r. do dn. 31.01.2027r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Miasta i Gminy Pleszew oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Pleszew z uwzględnieniem linii kredytowej w okresie 01.02.2024 r. - 31.01.2027 r.W skład jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Pleszew wchodzą:a) Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie; b) Zespół Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie; c) Zespół Szkół Publicznych nr 2 w Pleszewie; d) Zespół Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie; e) Zespół Szkół Publicznych w Kowalewie; f) Zespół Szkół Publicznych w Lenartowicach; g) Zespół Szkół Publicznych w Taczanowie Drugim; h) Publiczne Przedszkole nr 1 ,,Bajka” w Pleszewie;i) Publiczne Przedszkole nr 2 ,,Miś Uszatek” w Pleszewie;j) Publiczne Przedszkole nr 3 ,,Słoneczne” w Pleszewie;k) Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pleszewie; l) Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Pleszew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Więcej informacji dot. wadium znajduje się w pkt. 10 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2439 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.2) Zdolności technicznej lub zawodowej.- Doświadczenie Wykonawcy: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata), w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 1 usługę polegającą na prowadzeniu obsługi bankowej dla gminy posiadającej budżet roczny w wysokości co najmniej 150 mln zł (słownie: sto pięćdziesiąt milionów złotych).- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będą posiadać na terenie miasta Pleszew swoją siedzibę, oddział, placówkę lub filię (z wyłączeniem umów franczyzy oraz agencyjnego punktu kasowego) oraz objęci są gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach