Przetargi.pl
Wykonywanie operatów szacunkowych na potrzeby Gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2014-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie operatów szacunkowych na potrzeby Gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest cykliczne wykonywanie operatów szacunkowych na potrzeby Gminy Stare Babice z poniższego zakresu: 1)wycena wartości nieruchomości celem naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału, 2)wycena wartości odszkodowania za grunt przeznaczony w m.p.z.p. pod drogę, 3)wycena wartości nieruchomości niezabudowanej celem jej sprzedaży, 4)wycena wartości nieruchomości zabudowanej przeznaczonej do sprzedaży, 5)wycena wartości nieruchomości oraz prawa użytkowania wieczystego celem przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności. 6)wycena wartości nieruchomości celem naliczenia opłaty planistycznej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek zmiany przeznaczenia gruntów 7)wycena 1 działki celem rozliczenia odszkodowania za grunt pod drogi i naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku scalenia i podziału 8)sporządzenie opinii o średniej wartości 1 m? gruntu przeznaczonego pod drogę gminną, 9)sporządzenie opinii o średniej wartości 1 m? gruntu przed scaleniem i po scaleniu. 2.Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z wymogami określonymi w: 1)ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2010 Nr 102 poz. 651 z późn. zm.), 2)ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 poz. 647 z późn. zm.), 3)ustawie z dn. 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne (Dz.U.2012 Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.), 4)przepisach wykonawczych do ww ustaw, 5)standardach zawodowymi rzeczoznawców majątkowych, 6)kodeksie etyki zawodowej rzeczoznawców majątkowych, 7)Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego dla Gminy Stare Babice, 8)innych przepisach i wytycznych mających zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia. 3.Warunki prowadzenia prac: 1)Operaty szacunkowe będą wykonywane sukcesywnie w okresie od daty zawarcia umowy do 19.12.2014 r. 2)Wykonawca będzie realizował usługi, będące przedmiotem umowy na podstawie zleceń Zamawiającego według cen podanych w ofercie. 3)Przez zlecenie rozumie się każdorazowe pisemne zawiadomienie Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania operatu szacunkowego z zakresu przedmiotu zamówienia wraz z podaniem jego zakresu i terminu wykonania. 4)Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o konieczności wykonania prac na 7 dni przed terminem ich rozpoczęcia. 5)Wykonawca odbierać będzie zlecenia bezpośrednio od Zamawiającego, za pokwitowaniem, w godzinach pracy Zamawiającego i w jego siedzibie, w terminie maximum 2 dni roboczych od zawiadomienia faxem, telefonicznie lub e-mailem. 6)Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia lub anulowania zlecenia przed rozpoczęciem jego realizacji przez Wykonawcę, a także zmianę terminu wykonania zlecenia w przypadku niemożności jego terminowego wykonania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. 4.Inne obowiązki Wykonawcy: 1)każdorazowo po wykonaniu prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć je upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego celem ich weryfikacji, 2)W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 3)Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 4)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 5)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszą umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 6)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców. 7)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł) w formie przewidzianej w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach