Zakład Robót Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 85-871 Bydgoszcz, ul. Smoleńska 43
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3633470 , fax. 052 3619151
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Robót Publicznych
ul. Smoleńska 43 43
85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3633470, fax. 052 3619151
REGON: 09019107900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrp.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie napraw bieżących i serwisowanie okresowe wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dla samochodów osobowych i osobowo-towarowych należących do Zakładu Robót Publicznych w Bydgoszczy ZP/D-NO/13/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie obejmuje swoim zakresem obsługę 10 samochodów osobowych i osobowo-towarowych takich marek jak: Opel corsa (rok prod. 2000), Lublin 7 szt (rok prod. 1998 - 2000), Ford Transit. 2 szt. ( rok prod. 1992 - 1994) oraz 3 przyczep (do 750 kg ładowności i pow. 750 kg ładowności);
Zakres serwisowania pojazdów obejmował będzie wymianę wszystkich materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do wykonania OT II, tj. olejów, płynów i smarów.
Dostawę podzespołów, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
naprawy wynikłe z uszkodzeń podczas eksploatacji pojazdów
bieżące naprawy będące wynikiem awarii oraz naprawy powypadkowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. tj. Oferent w okresie ostatnich trzech lat zrealizował lub realizuje dostawy rodzajowo odpowiadające zamówieniu na które składa ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie;
3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia lub wskażą podmiot, który wykona tę część zamówienia;
4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia;
6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający oceni spełnione przez Wykonawców warunki, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 UPZP.
6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
b) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów;
b) załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje od co najmniej dwóch różnych Zamawiającego);
c) dostarczenie katalogu norm czasowych wykonywanych usług obecnie obowiązujących u Wykonawcy
d) Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie,
e) Wykaz warsztatów (stacji serwisowych) Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wskaźnik kosztów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych wyrażony w %
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrp.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA FILTRÓW DO POJAZDÓW MECHANICZNYCH SPRAWA NR 66/2016
Dodano: 2016-07-15 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW ORAZ MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH NA ZABEZPIECZENIE NAPRAW I POTRZEB BIEŻĄCYCH - SPRAWA NR 55/2016
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa części oraz technicznych środków materiałowych do pojazdów
Dodano: 2016-06-10 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW, MATERIAŁÓW WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO, FARB I MATERIAŁÓW LAKIERNICZYCH - SPRAWA NR 28/2016
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do pojazdów silnikowych należących do RDW Żołędowo w 2016 r. - 2 postępowanie.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawę części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do pojazdów silnikowych należących do RDW Żołędowo w 2016 roku.
Dodano: 2016-03-25 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW I INNYCH MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH, DESEK DO KONSTRUKCJI PODŁOGOWEJ I POKROWCÓW - SPRAWA NR 10/2016
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Inowrocław w 2016r.
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Toruń w 2016 r.
Dodano: 2016-02-02 - Części zamienne do pojazdów
Dodano: 2016-01-29