Przetargi.pl
wykonywanie napraw bieżących i serwisowanie okresowe wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dla samochodów osobowych i osobowo-towarowych należących do Zakładu Robót Publicznych w Bydgoszczy ZP/D-NO/13/09

Zakład Robót Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 85-871 Bydgoszcz, ul. Smoleńska 43
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3633470 , fax. 052 3619151
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Robót Publicznych
    ul. Smoleńska 43 43
    85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3633470, fax. 052 3619151
    REGON: 09019107900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie napraw bieżących i serwisowanie okresowe wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dla samochodów osobowych i osobowo-towarowych należących do Zakładu Robót Publicznych w Bydgoszczy ZP/D-NO/13/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie obejmuje swoim zakresem obsługę 10 samochodów osobowych i osobowo-towarowych takich marek jak: Opel corsa (rok prod. 2000), Lublin 7 szt (rok prod. 1998 - 2000), Ford Transit. 2 szt. ( rok prod. 1992 - 1994) oraz 3 przyczep (do 750 kg ładowności i pow. 750 kg ładowności);
    Zakres serwisowania pojazdów obejmował będzie wymianę wszystkich materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do wykonania OT II, tj. olejów, płynów i smarów.
    Dostawę podzespołów, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
    naprawy wynikłe z uszkodzeń podczas eksploatacji pojazdów
    bieżące naprawy będące wynikiem awarii oraz naprawy powypadkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1) posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. tj. Oferent w okresie ostatnich trzech lat zrealizował lub realizuje dostawy rodzajowo odpowiadające zamówieniu na które składa ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie;
    3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia lub wskażą podmiot, który wykona tę część zamówienia;
    4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia;
    6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    2. Zamawiający oceni spełnione przez Wykonawców warunki, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne
    4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 UPZP.
    6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów:
    a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
    b) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP.
    2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
    a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów;
    b) załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje od co najmniej dwóch różnych Zamawiającego);
    c) dostarczenie katalogu norm czasowych wykonywanych usług obecnie obowiązujących u Wykonawcy
    d) Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie,
    e) Wykaz warsztatów (stacji serwisowych) Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wskaźnik kosztów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych wyrażony w %
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach