Przetargi.pl
Wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Międzyrzeckiego.

Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 742-84-10 , fax. 0-95 742-84-11
  • Data zamieszczenia: 2013-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
    ul. Przemysłowa 2 2
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 0-95 742-84-10, fax. 0-95 742-84-11
    REGON: 21046694800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Międzyrzeckiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Międzyrzeckiego. 2. Obsługa bankowa obejmuje niżej wymieniony katalog usług podstawowych i dodatkowych: A. Usługi podstawowe: a) otwarcie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych (m.in. rachunków funduszy celowych i specjalnych, rachunków wyodrębnionych), bez prowizji i opłat, b) prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, bez prowizji i opłat, c) likwidacja rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, bez prowizji i opłat, d) realizacja zleceń płatniczych - przelewów na konto w banku obsługującym, bez prowizji i opłat, e) realizacja zleceń płatniczych - przelewów na konto do innego banku, f) przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez posiadacza rachunków jak i osób trzecich bez prowizji i opłat, g) wydawanie książeczek czekowych bez pobierania opłat i prowizji, h) dokonywanie wypłat gotówkowych bez prowizji i opłat, i) potwierdzenie stanów na rachunkach bankowych (wyciąg bankowy) bez prowizji i opłat, j) kasowa obsługa wypłat zasiłków i innych świadczeń dla osób bezrobotnych (dotyczy obsługi bankowej Powiatowego Urzędu Pracy, w tym również filii Powiatowego Urzędu Pracy w Skwierzynie ). Wypłaty gotówkowe świadczeń ze środków Funduszu Pracy dokonywane będą w okresie od 1 do 14 dnia kalendarzowego każdego miesiąca i jednego dnia po tym terminie w godzinach od 8 do 14 w miejscach wyznaczonych przez Wykonawcę. Z zastrzeżeniem dla osób bezrobotnych z terenu gminy Skwierzyna w Skwierzynie, a dla pozostałych w Międzyrzeczu, k) zapewnienie płynnej obsługi kasowej klientów Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu, poprzez prowadzenie punktu kasowego w udostępnionym nieodpłatnie pomieszczeniu, w budynku będącym siedzibą Starostwa; uruchomienie punktu w terminie wskazanym przez zamawiającego (nie wcześniej niż w drugiej połowie roku 2015). Punkt winien być czynny w poniedziałki od godz.8.00 do godziny 15.30 w pozostałe dni tygodnia tj. od wtorku do piątku od godz.7.15 do godziny 14.30.; godziny mogą ulec zmianie na wniosek Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wariantowego rozwiązania obsługi kasowej niż w/w w siedzibie jednostki np. instalacja wpłatomatów, obsługa, koszt zakupu, instalacja, serwis oraz szkolenie na koszt wykonawcy, l) Wykonawca odpowiada za pobraną gotówkę oraz jej transport i konwojowanie z siedziby Zamawiającego do siedziby banku; ubezpieczenie gotówki w punkcie kasowym obciąża Wykonawcę, m) kredyt bankowy w rachunku bieżącym uruchamianym na wniosek Zamawiającego do limitu określonego corocznie w uchwale budżetowej Rady Powiatu z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego. B. Usługi dodatkowe a) oprocentowanie środków bieżących na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu powiatu b) oprocentowanie lokaty nocnej (jednodniowej) - lokata dotyczy rachunku budżetu powiatu, rachunków sum zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz innych wskazanych przez jednostki za zgoda Zamawiającego, c) oprocentowanie lokaty weekendowej - lokata dotyczy rachunku budżetu powiatu, rachunków sum zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz innych wskazanych przez jednostki za zgoda Zamawiającego, d) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek objętych umową kompleksowej obsługi budżetu powiatu, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy, zapewnienie pomocy technicznej również w okresie powdrożeniowym oraz świadczenie serwisu oprogramowania, udostępnianie Zamawiającemu elektronicznego podglądu operacji na rachunkach bankowych jednostek wymienionych w punkcie III ust. 3 b bez opłat i prowizji e) udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, bez opłat i prowizji f) wydawanie historii prowadzenia rachunków, zaświadczeń i opinii bankowych bez pobierania opłat i prowizji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych w tym lokat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach