Przetargi.pl
Wykonywanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla wszystkich rodzajów pojazdów samochodowych, motorowerów i przyczep

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla wszystkich rodzajów pojazdów samochodowych, motorowerów i przyczep
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi wszystkich rodzajów pojazdów. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego (w przeciętnej ilości 25-2000 sztuk miesięcznie). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje szacunkowe ilości poszczególnych tablic: Tablice samochodowe (zwyczajne jednorzędowe) 90 000 szt./3 lata. Tablice samochodowe (zwyczajne jednorzędowe zmniejszone) 500 szt/3 lata Tablice samochodowe (zwyczajne dwurzędowe) 500 szt./3 lata. Tablice motocyklowe zwyczajne 2 500 szt./3 lata. Tablice motorowerowe zwyczajne 2 000 szt./3 lata. Tablice zabytkowe 200 szt./3 lata. Tablice indywidualne 300 szt./3 lata. Tymczasowe tablice samochodowe jednorzędowe 250 szt./3 lata. Tymczasowe tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone 25 szt/3 lata. Tymczasowe tablice samochodowe dwurzędowe 25 szt./3 lata. Tymczasowe tablice motocyklowe 50 szt./3 lata. Tymczasowe tablice motorowerowe 50 szt./3 lata. Ogółem: 96 400 szt./3 lata W przypadku wyczerpania ww. limitu dla poszczególnego rodzaju tablic, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia tego limitu pomniejszając niewykorzystany limit z tablic innego rodzaju. Do zwiększonego limitu stosuje się cenę brutto przewidzianą dla danego rodzaju tablic, którego limit zostaje zwiększony. Zamówienie obejmuje wykonywanie i dostawę do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych partiami, wg potrzeb Zamawiającego. Na przedmiot zamówienia składa się również odbiór od Zamawiającego tablic rejestracyjnych przeznaczonych do likwidacji (przygotowanych przez Zamawiającego w postaci paczek po 50 sztuk, o zawartości opisanej w dodatkowych protokołach przekazania) oraz dokonanie ich fizycznej kasacji w sposób uniemożliwiający ponowne wykorzystanie (szacunkowa ilość tablic ok. 1300 szt. miesięcznie). Uwaga: Wielkość zamówienia określono powyżej szacunkowo na podstawie średniej ilości zakupionych tablic z trzech ostatnich lat. Wielkość ta nie może zostać przekroczona. Jednocześnie Zamawiający w zależności od potrzeb, zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości tablic. Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być wykonywane zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 13 i 16 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585) z uwzględnieniem ewentualnych zmian tych aktów prawnych. Dodatkowe wymagania: a) dostawy zamówionych tablic oraz odbiór tablic przewidzianych do złomowania będą miały miejsce w Referacie Rejestracji znajdującym się na parterze Urzędu Miejskiego w Gliwicach, b) Wykonawca ponosić będzie koszty transportu dostawy tablic oraz koszty ich złomowania, c) wielkość przeciętnej, planowej partii tablic ustala się w ilości 25-2000 sztuk miesięcznie, natomiast partii awaryjnej 1-20 sztuk, d) planowana partia tablic będzie dostarczana w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia, e) awaryjna partia tablic będzie dostarczana w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 14.000,00zł (czternaście tysiecy zł 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. o/ Gliwice nr 42 1050 1230 1000 0022 7701 5257, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, pokój 434, IV piętro, 6) godziny otwarcia urzędu: od poniedziałku do środy od godz. 8:00 do 16:00, w czwartek od godz. 8:00 do 17:00, w piątek od godz. 8:00 do 15:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.) oraz certyfikat na zgodność produkowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji, z warunkami technicznymi, o których mowa w przepisach art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), potwierdzający posiadanie uprawnień do produkcji wymaganych przez Zamawiającego rodzajów tablic.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.4) i 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach