Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji dla potrzeb Referatu Komunikacji Starostwa Powiatowego w Rybniku

Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
    3 Maja 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    REGON: 276285170
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji dla potrzeb Referatu Komunikacji Starostwa Powiatowego w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji dla potrzeb Referatu Komunikacji Starostwa Powiatowego w Rybniku.3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. 4. Dostawa tablic obejmuje:1) tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe, w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem oraz wtórniki,2) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone, w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem oraz wtórniki,3) tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe, w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem oraz wtórniki,4) tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe oraz wtórniki,5) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe dla pojazdów posiadających zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej oraz wtórniki,6) tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe oraz wtórniki, 7) tablice samochodowe tymczasowe dla pojazdów posiadających zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej oraz wtórniki,8) tablice samochodowe profesjonalne jedno i dwurzędowe oraz wtórniki,9) tablice motocyklowe zwyczajne i indywidualne w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki,10) tablice motorowerowe zwyczajne w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki.5. Zamówienie należy wykonywać zgodnie z warunkami określonymi w przepisach szczegółowych, to jest w:1) Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm. ),2) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1885 z późn. zm.),3) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547),4) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847 z późn. zm. ).W przypadku zmian w przepisach lub ustanowienia nowych wykonawca zobowiązany jest do dostosowania przedmiotu zamówienia do aktualnych aktów prawnych. 6. Liczbę zamawianych tablic określa się maksymalnie na 20 000 sztuk, przy czym zamawiający gwarantuje zamówienie minimum 12 000 sztuk tablic (60%). 7. Zamawiający sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość dostawy (rodzaj i ilość tablic, które należy dostarczyć) określonej w zamówieniu.8. Rozróżnia się dwa rodzaje dostaw: dostawę zwykłą oraz dostawę wtórników.1) Dostawa zwykła obejmować będzie partię tablic rejestracyjnych:a) samochodowych zwyczajnych, zwyczajnych zmniejszonych i indywidualnych w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, a także profesjonalnych, zabytkowych, tymczasowych, tymczasowych dla pojazdów posiadających zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej oraz samochodowych zabytkowych zmniejszonych,b) motocyklowych zwyczajnych i indywidualnych w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, zabytkowych, tymczasowych, profesjonalnych,c) motorowerowych zwyczajnych w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, zabytkowych, tymczasowych, profesjonalnych, produkowanych seryjnie według serii określonej ściśle przez zamawiającego. 2) Dostawa wtórników tablic obejmować będzie jednostkowe zamówienia wtórników wszystkich rodzajów tablic będących przedmiotem zamówienia. 9. Tablice dostarczone w ramach dostawy zwykłej muszą być pakowane w pudłach tekturowych, na których należy umieścić nazwę producenta oraz ilość i zakres tablic rejestracyjnych, w paczkach nie większych niż 50 szt. (25 kompletów w przypadku 2 szt. tablic o tym samym numerze). Tablice muszą być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem (zarysowaniem, obiciem lub zniekształceniem) oraz przed ingerencją osób niepowołanych. Wykonawca zaopatrzy każdą z dostaw w list przewozowy lub inny dokument określający dokładnie zawartość dostawy, przede wszystkim numery serii oraz indywidualne numery tablic i ich wtórników oraz podpisze go potwierdzając tym zgodność dostawy z zamówieniem.10. Termin realizacji dostaw i odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych:1) Dostawa zwykła tablic (z wyłączeniem tablic indywidualnych) – 5 dni roboczych;2) Dostawa zwykła tablic indywidualnych – 3 dni robocze;3) Dostawa wtórników tablic – 3 dni robocze;4) Odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych – 10 dni roboczych.Termin realizacji dostawy liczy się od dnia następującego po dniu potwierdzenia otrzymania zamówienia przez wykonawcę do dnia:  dostarczenia tablic do miejsca dostawy (w przypadkach określonych w pkt 1, 2 i 3), odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych (w przypadku określonym w pkt 4). 11. Miejscem dostawy i odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych jest siedziba Referatu Komunikacji Starostwa Powiatowego w Rybniku przy ulicy 3 Maja 31.12. W przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej termin realizacji liczy się od daty odebrania przesyłki lub złożenia awizo w skrzynce pocztowej wykonawcy zgodnie z zasadami doręczeń pism określonymi w art. 44 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn.zm ).13. Użyte do produkcji tablic materiały muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz być zgodne z polskimi przepisami i normami.14. Dostawy tablic i ich wtórników do zamawiającego mogą być wykonywane przez przewoźnika prowadzącego działalność gospodarczą wyspecjalizowanego w zakresie usług przewozowych, posiadającego stosowne uprawnienia wymagane na podstawie szczegółowych przepisów prawa lub przez wykonawcę osobiście albo osobę przez niego uprawnioną. 15. Odbiór oraz zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. 5) Wykonawca, na podstawie art. 74b ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm. ),odbierze na własny koszt i ryzyko z siedziby Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Rybniku, Referat Komunikacji ulica 3 Maja 31) wycofane z użytku tablice rejestracyjne w celu ich zniszczenia i zagospodarowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zmianami). 1) Odbiór tablic nastąpi na podstawie protokołu przekazania zużytych tablic rejestracyjnych sporządzonego przez Zamawiającego.16. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na dostarczone tablice dwóch lat gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty wykonania czynności urzędowej polegającej na wydaniu tablicy rejestracyjnej klientowi Starostwa Powiatowego w Rybniku, jednak nie później niż w ciągu 6 miesięcy od daty dostawy. 17. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, tj. zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą aktualnego certyfikatu na zgodność wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu, w przypadku gdy nie zostaną one złożone lub będą niekompletne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, wydany przez Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.);.Uwaga: Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach