Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, Grunwaldzka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6181500, 6181586, , fax. 326 181 501
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    Grunwaldzka 33
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6181500, 6181586, , fax. 326 181 501
    REGON: 27625537000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jaworzno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania, zgodnie z następującym podziałem: samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe, samochodowe tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe, samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe, samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe, samochodowa zmniejszona zwyczajna jednorzędowa i dwurzędowa, samochodowa zmniejszona tymczasowa jednorzędowa i dwurzędowa, motocyklowe zwyczajne, motocyklowe indywidualne, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motorowerowe zwyczajne, motorowerowe tymczasowe, wtórniki. Minimalny zakres zamówienia, który zamawiający zakupi w ramach umowy zawartej z wybranym w drodze niniejszego postępowania wykonawcą to 8 000 szt. tablic rejestracyjnych. Zakres zamówienia poddany prawu opcji, który zamawiający będzie zamawiał w zależności od jego bieżących potrzeb to 6 000 szt. tablic rejestracyjnych. Realizacja umowy w powyższym zakresie stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Maksymalny zakres zamówienia, który zamawiający może zakupić w ramach zawartej umowy to 14 000 szt. tablic rejestracyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze formularza ofertowego stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o spełnianiu warunków składają wykonawcy łącznie. 3. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl. 

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach