Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Cieszynie w latach 2021-2022 oraz nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 777 213 , fax. 334 777 133
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
    ul. Bobrecka 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 334 777 213, fax. 334 777 133
    REGON: 72186224000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Cieszynie w latach 2021-2022 oraz nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2022r. dostawę tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Cieszyńskiego związanych z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2020 r. poz. 1517) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. Zamawiający przewiduje dostawę następujących tablic: - tablic samochodowych zwyczajnych jednorzędowych i dwurzędowych w ilości 70.000 szt., tablic motocyklowych i motorowerowych zwyczajnych w ilości 6.000 szt., - wszystkich rodzajów: wtórników tablic, tablic zabytkowych oraz tablic indywidualnych a także tablic do pojazdów z napędem elektrycznym lub wodorowym w ilości 6.000 szt., - tablic tymczasowych wszystkich rodzajów w ilości 2.000 szt. RAZEM - 84.000 sztuk. Wskazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i nie określają ostatecznej ilości zamówienia, służą do analizy i porównania złożonych ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada stosowny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020r., poz. 1517), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, b) posiada uprawnienia i certyfikaty na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355, ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.2 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach