Przetargi.pl
Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2015-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonywanie drobnych robót budowlanych, remontowych, konserwacyjnych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania w administrowanych zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność Gminy Siechnice na podstawie bieżących zleceń zgodnie z załącznikiem wykazem obiekty gminne 2015 r. Wykaz obiektów gminnych może ulec zmianie zgodnie ze stanem faktycznym nieruchomości będących w posiadaniu Gminy. Prace w branży ogólnobudowlanej, instalacyjno-sanitarnej będą przebiegać zgodnie z bieżącym zleceniem. Ilości prac w trakcie realizacji zadania będą zlecane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego lub do wyczerpania w latach 2015-2016 zaplanowanej kwoty. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie obowiązywania umowy prawo wskazania innego podmiotu, który będzie wykonywał obowiązki Zamawiającego (w tym m.in. wystawianie zleceń, odbieranie prac, nadzór); zmiana ta nie wymaga formy aneksu do umowy, lecz jedynie pisemnego powiadomienia.ZADANIE I:Roboty w branży ogólnobudowlanej:1)wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczeniowych, usług naprawczych, drobnych remontów, drobnych przebudów, 2)usług odśnieżania i oczyszczania fragmentów dachów,3)usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów.Zadanie II:Roboty w branży instalacyjno-sanitarnej:1)wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających instalacji i urządzeń sanitarnych, wykonywanie usług naprawczych i remontowych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonywanie prób szczelności, drożności przewodów instalacyjnych, usługi dotyczą instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, c. o., węzłów cieplnych, wentylacji i klimatyzacji,2)usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne instalacji,3)awaryjne czyszczenie odcinków kanalizacji deszczowej,4)udrażnianie wentylacji,5)regulacja wyłazów i kratek kanalizacyjnych wraz z koniecznymi robotami budowlanymi, 6)wszystkie roboty w branży instalacyjno-sanitarnej obejmują konieczne roboty w branży ogólnobudowlanej. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedno lub dwa zadania. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert przez jednego Wykonawcę na dwa zadania.Przedmiot zamówienia będzie określony w zleceniach szczegółowych stanowiących załączniki do umowy obejmujących niezbędny zakres robót wynikający z bieżących potrzeb.Naprawy awaryjne wymagające szybkiej interwencji będą zlecane telefonicznie lub za pomocą e-maila lub faksu lub w inny uzgodniony z Wykonawcą sposób, niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej. Wykonawca musi udostępnić numer telefonu/faksu lub e-mail umożliwiający zgłoszenie awarii czynnego całą dobę: w dni powszednie, w dni wolne i w święta.Naprawy awaryjne będą zgłaszane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy zarządzania nieruchomościami będącymi własnością Gminy Siechnice.Wymagany czas reakcji i stosowana forma zlecenia Zamawiającego:1)AWARIE - czas reakcji: wraz z zabezpieczeniem doraźnym obiektu/miejsca_godz. (zgodnie z ofertą) od momentu zgłoszenia jednak nie więcej niż 4 godziny, od chwili przekazania zgłoszenia awarii; forma zlecenia: telefonicznie, ustnie, faksem, e-mailem - potwierdzonych pisemnie;2)Czas naprawy po awarii _ godz. (zgodnie z ofertą) od momentu zgłoszenia jednak nie więcej niż 48 godzin.3)pozostałe zlecenia będą zawierały terminy wyznaczone przez Zamawiającego; forma zlecenia: faksem, e-mailem-potwierdzonych pisemnie.4)W trybie-AWARIE-Zamawiający, zastrzega sobie naliczanie kar umownych w przypadku braku kontaktu telefonicznego lub mailowego z Wykonawcą.5)Zamawiający zastrzega sobie naliczanie kar umownych za nieprzystąpienie przez Wykonawcę do przyjętego przez niego zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie I wadium w wysokości 2 000,00 zł; Zadanie II wadium w wysokości 2 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji na awarię
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach