Przetargi.pl
Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty w branży ogólnobudowlanej:1) wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczeniowych, usług naprawczych, drobnych remontów, drobnych przebudów, 2) usług odśnieżania i oczyszczania fragmentów dachów,3) usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów,4) wszystkie roboty w branży ogólnobudowlanej obejmują konieczne roboty w branży instalacyjno-sanitarnei i w branży elektrycznej; Zadanie II:Roboty w branży instalacyjno - sanitarnej: 1) wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających instalacji i urządzeń sanitarnych, wykonywanie usług naprawczych i remontowych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonywanie prób szczelności, drożności przewodów instalacyjnych, usługi dotyczą instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, c. o., węzłów cieplnych, wentylacji i klimatyzacji, 2) usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne instalacji, 3) awaryjne czyszczenie odcinków kanalizacji deszczowej, 4) udrażnianie wentylacji, 5) regulacja wyłazów i kratek kanalizacyjnych wraz z koniecznymi robotami budowlanymi, 6) wszystkie roboty w branży instalacyjno-sanitarnei obejmują konieczne roboty w branży ogólnobudowlanej i w branży elektrycznej; Zadanie III: Roboty w branży elektrycznej:1) wyszukiwanie przerwy w instalacji elektrycznej siły i światła, uszkodzeń tej instalacji i usuwanie ich skutków,2) wymianę urządzeń i aparatury kontrolno - pomiarowej, osprzętu elektrycznego i innych urządzeń integralnie związanych z instalacją siły i światła,3) usuwanie wszelkich możliwych uszkodzeń elektrycznych w urządzeniach i osprzęcie,4) przeprowadzenie na bieżąco kontroli sprawności działania urządzeń, osprzętu, aparatury i silników elektrycznych, 5) dokonywanie przeglądów i wymiany instalacji, osprzętu i urządzeń elektrycznych w zakresie wraz z koniecznymi robotami budowlanymi:a) rozdzielni głównych,b) tablic rozdzielczych piętrowych,c) wewnętrznych linii zasilających,d) instalacji odbiorczych - WLZ mieszkaniowych wraz z tablicami licznikowymi,e) sprawności działania zainstalowanego osprzętu, opraw oświetleniowych, urządzeń grzewczych,f) instalacji oświetlenia administracyjnego, transformatorów bezpieczeństwa przy, g) sprawności działania automatów schodowych i zmierzchowych,h) instalacji elektrycznej automatyki c. w. i c. o.,i) pomiarów spadków napięć w warunkach normalnych obciążeń,j) pomiarów ciągłości przewodów zerowych instalacji ochronnej,k) sprawdzenie stanu instalacji odbiorczych w poszczególnych lokalach celem podłączenia liczników energii elektrycznej przez Zakład Energetyczny,l) wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych w części lub całości.m) instalacja odgromowa na obiektach gminnych.6) Naprawa sieci oświetlenia drogowego będącego majątkiem Gminy Siechnice.7) Wszystkie roboty w branży elektrycznej obejmują konieczne roboty w branży instalacyjno-sanitarnei i w branży ogólnobudowlanej.Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedno zadanie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert przez jednego Wykonawcę na dwa lub trzy zadania.Przedmiot zamówienia będzie określony w zleceniach szczegółowych stanowiących załączniki do umowy obejmujących niezbędny zakres robót wynikający z bieżących potrzeb.Naprawy awaryjne wymagające szybkiej interwencji będą zlecane telefonicznie lub za pomocą e-maila lub za pomocą faksu lub w inny uzgodniony z Wykonawcą sposób, niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej. Wykonawca musi udostępnić numer telefonu/faksu lub e-mail umożliwiający zgłoszenie awarii czynnego całą dobę: w dni powszednie, w dni wolne i w święta. Naprawy awaryjne będą zgłaszane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy zarządzania nieruchomościami będącymi własnością Gminy Siechnice.Wymagany czas reakcji i stosowana forma zlecenia Zamawiającego:1) AWARIE - czas reakcji: wraz z zabezpieczeniem doraźnym obiektu/miejsca ___godz. (zgodnie z ofertą) od momentu zgłoszenia jednak nie więcej niż 4 godziny, od chwili przekazania zgłoszenia awarii; forma zlecenia: telefonicznie, ustnie, faksem, e-mailem - potwierdzonych pisemnie;2) Czas naprawy po awarii ___godz. (zgodnie z ofertą) od momentu zgłoszenia jednak nie więcej niż 48 godzin.3) pozostałe zlecenia będą zawierały terminy wyznaczone przez Zamawiającego; forma zlecenia: faksem, e-mailem - potwierdzonych pisemnie.4) W trybie - AWARIE - Zamawiający, zastrzega sobie naliczanie kar umownych w przypadku braku kontaktu telefonicznego lub mailowego z Wykonawcą.5) Zamawiający zastrzega sobie naliczanie kar umownych za nieprzystąpienie przez Wykonawcę do przyjętego przez niego zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie I: 2 000,00 zł; Zadanie II: 2 000,00 zł; Zadanie III: 1 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji na awarię
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach