Przetargi.pl
Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3116256 wew 114 , fax. 71 3114370
  • Data zamieszczenia: 2011-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Żernicka 17 17
    55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3116256 wew 114, fax. 71 3114370
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonywanie drobnych robót budowlanych, remontowych, konserwacyjnych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania w administrowanych zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność Gminy Siechnice na podstawie bieżących zleceń zgodnie z załacznikiem wykazem obiekty gminne 2011 r. Prace w branży ogólnobudowlanej, instalacyjno - sanitarnej i elektrycznej będą przebiegać zgodnie z bieżącym zleceniem. Ilości prac w trakcie realizacji zadania będzie zlecana w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego lub do wyczerpania w latach 2011 - 2012, kwoty 200 000,00 zł brutto. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie obowiązywania umowy prawo wskazania innego podmiotu, który będzie wykonywał obowiązki Zamawiającego (w tym m.in. wystawianie zleceń, odbieranie prac, nadzór); zmiana ta nie wymaga formy aneksu do umowy, lecz jedynie pisemnego powiadomienia. Roboty w branży ogólnobudowlanej:wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczeniowych, usług napraw- czych, drobnych remontów, usług odśnieżania i oczyszczania fragmentów dachów; usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów; udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnie- niem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa w formie wytycznych do uwzględnienia w zaleceniach przeglądów. Roboty w branży instalacyjno - sanitarnej: wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających instalacji i urządzeń sanitarnych wraz z koniecznymi robotami budowlanymi, wykonywanie usług naprawczych i remontowych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykony- wanie prób szczelności, drożności przewodów instalacyjnych., usługi dotyczą instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, c.o., węzłów cieplnych, wentylacji i klimatyzacji; usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne instalacji, awaryjne czyszczenie odcinków kanalizacji deszczowej, udrażnianie wentylacji, regulacja wyłazów i kratek kanalizacyjnych, udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej instalacji wod-kan, c.o., zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami z wyszczególnie - niem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa w formie wytycznych do uwzględnienia w zaleceniach przeglądów. Roboty w branży elektrycznej: wyszukiwanie przerwy w instalacji elektrycznej siły i światła, uszkodzeń tej instalacji i usuwanie ich skutków wymianę urządzeń i aparatury kontrolno - pomiarowej, osprzętu elektrycznego i innych urządzeń integralnie związanych z instalacją siły i światła; usuwanie wszelkich możliwych uszkodzeń elektrycznych w urządzeniach i osprzęcie; przeprowadzenie na bieżąco kontroli sprawności działania urządzeń, osprzętu, aparatury i silników elektrycznych; dokonywanie przeglądów i wymiany instalacji, osprzętu i urządzeń elektrycznych w zakresie: a) rozdzielni głównych, b) tablic rozdzielczych piętrowych, c) wewnętrznych linii zasilających, d) instalacji odbiorczych - WLZ mieszkaniowych wraz z tablicami licznikowymi, e) sprawności działania zainstalowanego osprzętu, opraw oświetleniowych, urządzeń grzewczych, f) instalacji oświetlenia administracyjnego, transformatorów bezpieczeństwa przy instalacjach 24V, g) sprawności działania automatów schodowych i zmierzchowych, h) instalacji elektrycznej automatyki c.w. i c.o., i) pomiarów spadków napięć w warunkach normalnych obciążeń, j) pomiarów ciągłości przewodów zerowych instalacji ochronnej, k) sprawdzenie stanu instalacji odbiorczych w poszczególnych lokalach celem podłączenia liczników energii elektrycznej przez Zakład Energetyczny, l) wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych w części lub całości. m) instalacja odgromowa na obiektach gminnych. Naprawa sieci oświetlenia drogowego będącego majątkiem Gminy Święta Katarzyna. Awaryjne naprawy instalacji elektrycznych w ramach całodobowego pogotowia mieszkaniowego:a) usunięcie zwarcia i naprawa instalacji, b) podłączenie upalonych przewodów i ich zaizolowanie, c) wymiana wkładki bezpiecznikowej lub główki bezpiecznikowej do 200A, d) wymiana - mostek, zacisk, wstawka dolna, e) demontaż tablicy bezpiecznikowej TG, TP wykonanie naprawy, ponowny montaż, f) rozplombowanie licznika, wykonanie naprawy lub wymiany tablicy licznikowej wraz ze zgłoszeniem do zaplombowania przez Zakład Energetyczny, g) wymiana gniazda tablicowego do 200A z demontażem i montażem tablicy, h) wymiana wyłącznika głównego wraz z wezwaniem Zakładu Energetycznego do wyłączenia i załączenia napięcia, i) wymiana puszki rozgałęźnej nadtynkowej i podtynkowej, j) wymiana listwy zaciskowej w tablicy TG i TP, k) wymiana wyłączników i przełączników schodowych, opraw oświetleniowych, l) uruchomienie i sprawdzenie instalacji budynku po załączeniu napięcia, m) wykonanie prowizorycznego zasilania dla podłączenia lokalu do 5 x 4 mm2. Przedmiot zamówienia będzie określony w zleceniach szczegółowych stanowiących załączniki do umowy obejmujących niezbędny zakres robót wynikający z bieżących potrzeb. Naprawy awaryjne wymagające szybkiej interwencji będą zlecane telefonicznie lub za pomocą faksu lub w inny uzgodniony z Wykonawcą sposób, niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach