Przetargi.pl
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Głowno oraz podległych jednostek organizacyjnych.

Urząd Miejski w Głownie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, ul. Młynarska 15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7191151 , fax. 042 7191151
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Głownie
    ul. Młynarska 15 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 042 7191151, fax. 042 7191151
    REGON: 00052422300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Głowno oraz podległych jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Głowno, w tym: - budżetu Gminy Miasta Głowno - 12 jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 01.07.2009r. do dnia 30.06.2012 r. obejmującej: 1. Otwarcie rachunków bankowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo Bankowe) 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Spełniający wymagania o których mowa w art. 22 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 pkt. 1-9 i ust.2 pkt 1ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedłożyć następujące aktualne dokumenty i oświadczenia: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz oferty (załącznik nr1 i 3) - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych . - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień wynikających z art. 128 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (tekst jednolity Dz.U.Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) 2.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 2.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę ( osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2.2 )Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowno.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach