Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6358236 , fax. (0-44) 63 58 208
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
ul. Czapliniecka 123 123
97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
tel. 044 6358236, fax. (0-44) 63 58 208
REGON: 00030650300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU W GAT. I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis, wielkość i zakres: Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części (Pakiety), zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdz. XVIII SIWZ. Pakiet nr 1 - Mięso i wędliny 1. Wołowina b/k kg 1 200 2. Antrykot kg 3 100 3. Kości schabowe kg 2 9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych/Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. 7.1 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (system: spełnia/nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i 2 ww. ustawy i dokumentów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty wymagane od Wykonawców - Rozdz. VI SIWZ w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane §1 ust 1, pkt. 2. /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. poz. 188, Nr 1155/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustaw - Pzp składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy (patrz: druk OFERTA). 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1) druk OFERTA (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) druk FORMULARZ CENOWY (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ) 3) pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisanie/poświadczenie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym alb organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu oraz wędlin do obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
Dodano: 2015-12-23 - Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/70/2015
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa mięsa, wędlin i produktów drobiowych w roku 2015-2016 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa mięsa, wędlin i drobiu w gat.I
Dodano: 2015-08-18 - Dostawy mięsa, drobiu oraz wędlin do obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
Dodano: 2014-12-19 - Dostawy mięsa i wędlin dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Dodano: 2014-12-09 - Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/62/2014
Dodano: 2014-12-09 - Dostawy mięsa, drobiu oraz wędlin do obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
Dodano: 2014-12-02 - Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
Dodano: 2014-11-27